Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
LeijtenC
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2021 13:08

Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door LeijtenC »

Wij hebben 3 plantenbakken besteld bij de firma Waldo via Combifit. De beloofde levertijd zou 2 weken bedragen en het gehele factuurbedrag moest bij bestelling al worden voldaan. Echter, 14 weken later nog steeds niets geleverd en als je dan contact opneemt met deze firma, dan beloven ze snel met een leverdatum te komen. Helaas laten ze gewoon weer niets van zich horen. Onze tuin kunnen wij niet afmaken en dat is heel vervelend. Als ik de reviews lees van deze firma, dan blijkt dit een structureel probleem te zijn.
Ik ben benieuwd of hier meer mensen ervaringen kunnen delen?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wil je soortgelijke ervaringen (waar je niet echt verder mee komt) of tips?

Ik zou ze schriftelijk aangeven dat ze binnen een termijn van 14 dagen (oid) alsnog moeten leveren, en dat je anders de koop ontbindt.

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Dirkie »

LeijtenC schreef:
01 sep 2021 13:17
..... Als ik de reviews lees van deze firma, dan blijkt dit een structureel probleem te zijn.
Ik ben benieuwd of hier meer mensen ervaringen kunnen delen?
Mijn ervaring is dat ik reviews lees voor ik ergens iets koop en niet achteraf.

Anderidee
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 mei 2020 18:19

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Anderidee »

Wel zo eerlijk van Combifit. Ook zij laten de slechte beoordelingen gewoon zien.( zoals het hoort )
https://www.combifit.nl/waldo-plantenbak-100-x-100-x-40

https://www.combifit.nl/waldo-plantenba ... er-reviews

Had je deze niet gezien voor de aankoop ?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op www.juridischloket.nl/aankopen-en-garan ... aan-maken/ staat hoe je een aankoop kan ontbinden. Dan moet je je geld terug krijgen.

Als je geld niet terug krijgt, neem contact op met je creditcard maatschappij (indien daarmee betaald), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder. Je moet zelf overwegen hoeveel moeite je wilt insteken om je geld terug te krijgen.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

TS wil gewoon weten 'waar is Waldo?'

sjj
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jul 2008 14:25

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door sjj »

Koop ontbinden, bedrag binnen 24 uur terug laten storten.🤪

Van_lieshout
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2021 12:44

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Van_lieshout »

Ik heb ook bakken besteld per 1 september , ook nog steeds niets ontvangen. Telefonisch zijn ze vandaag niet te bereiken, alleen via de mail, dat heb ik gedaan. Ik heb aangegeven dat mocht de levering niet binnen 30 dagen geregeld zijn, dan kan je het geld terugvragen Staat bij hun op de site.

JanineJ0607
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2021 21:22

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door JanineJ0607 »

Ik heb 5 augustus 2021 rechtstreeks bij Waldo Plantenbakken, 2 plantenbakken besteld die nog steeds moeten worden geleverd.

Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.

Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.

Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.

Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.

ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.

Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.

JanineJ0607
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2021 21:22

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door JanineJ0607 »

Ik heb 5 augustus 2021 rechtstreeks bij Waldo Plantenbakken, 2 plantenbakken besteld die nog steeds moeten worden geleverd.

Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.

Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.

Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.

Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.

ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.

Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Jablan »

Het excuus, dat ze moeilijk aan staal kunnen komen, klopt. Desondanks: stel ze schriftelijk in gebreke.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ze kunnen wel aan staal kimen maar niet voor de prijs waarmee ze een kostprijsberekening hebben gedaan om de verkoopprijs te bepalen waarschijnlijk

emmyendaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2021 18:46

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door emmyendaan »

Onbetrouwbaar bedrijf!!!
Helaas, na 3 maanden nog niets geleverd. Na annulering van de bestelling, (ondanks de schriftelijke en mondelinge toezegging) na 4 weken nog geen geld teruggezien! Voeren aan de telefoon iedere week een 'toneelstukje' op.

LectoriSalutem
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Als dit de plantenbak divisie van Waldo van Dungen is, zou ik er niet te veel vertrouwen in hebben.
In de vorige eeuw runde hij een bedrijf, genaamd Waldolala, waar ook het nodige verkeerd ging. Ik heb er zelf destijds geen ervaring mee gehad, maar het haalde wel veelvuldig de televisie...

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

sjj schreef:
03 sep 2021 17:06
Koop ontbinden, bedrag binnen 24 uur terug laten storten.🤪
Als ze dat zo snel terugboeken moet je ook al argwanend worden: een bedrijf dat met zo weinig controles geld overmaakt is verdacht.

emmyendaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2021 18:46

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door emmyendaan »

emmyendaan schreef:
19 nov 2021 18:50
Onbetrouwbaar bedrijf!!!
Helaas, na 3 maanden nog niets geleverd. Na annulering van de bestelling, (ondanks de schriftelijke en mondelinge toezegging) na 4 weken nog geen geld teruggezien! Voeren aan de telefoon iedere week een 'toneelstukje' op.
Eerder melde ik dat we ons geld niet terugkregen. Meteen na de online klacht gedeeld te hebben werden we benaderd door Waldo en is het geld netjes overgemaakt. Daarnaast krijgen we als extra vergoeding een bak naar keuze. Blij mee!

Jeroen Reiber
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2021 09:23

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Jeroen Reiber »

Hierbij een exact gelijke klacht, levertijd bakken werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk in overleg met Waldo de order geannuleerd en per mail bevestiging gekregen dat mijn geld word terug gestort.
Nu vele telefoontjes verder nog steeds mijn geld niet terug.
Toezeggingen dat ik word terug gebeld worden niet nagekomen, klantenservice kan me niet helpen en krijg geen direct nummer van de boekhouder.
Wat een negativiteit, ik heb een klacht ingedient bij de consumentenbond en gevraagd om jurisisch advies.
Wat een flut bedrijf! Wel reclame maken op RTL4 en black friday aanbiedingen maar service verlenen ho maar.


Jeroen Reiber.

Waldoplantenbakken
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2021 13:46

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Waldoplantenbakken »

Beste Jeroen.

Onze excuses voor het ongemak.
Wegens drukte zijn er helaas een aantal dingen niet helemaal juist gegaan.
Het bedrag is inmiddels gecrediteerd.

M.v.g.
Waldo plantenbakken bv

Eerlijkehandel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2021 18:17

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Eerlijkehandel »

Wij hebben in augustus plantenbakken besteld. Nadat de levertijd was verstreken, hebben we zelf contact opgenomen. Het zou later geleverd worden. Dit proces herhaalde zich meerdere keren. Er werd niet gecommuniceerd vanaf de zijde van Waldo. We hebben inmiddels meerdere malen ons geld terug gevraagd. Het zou gestort worden, een leidinggevende zou bellen etc. Je raad het al: geen geld terug en geen communicatie. Intussen maakt het bedrijf reclame en haalt nieuwe orders binnen, terwijl de gedupeerden blijven oplopen. Absoluut niet bestellen bij dit bedrijf. Het wordt tijd om zicht te krijgen en de gedupeerden zodat er gerechtelijke stappen ondernomen kunnen worden.

Absoluut niet bestellen! Blijf kritisch of positieve reacties wel kloppend zijn!

Glenngr
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2021 23:10

Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd

Ongelezen bericht door Glenngr »

Ook mijn plantenbak is nog niet geleverd. 8 juli al besteld en iedere keer bij het telefonische contact werd vermeld dat het binnen 3 weken komen en ik vooraf zou worden gebeld voor de levering. Ook de mail ontvangen dat er leveringsproblemen waren, maar ze een nieuwe leverancier hadden gevonden en ik binnen 9 dagen gebeld zou worden door een leidinggevende. de ‘leidinggevende’ heeft gebeld (5e telefonische contact) nadat ik nog steeds geen plantenbak had en zij gaf ook weer aan: binnen 3 weken. Na 5x mij beloofd te hebben binnen 3 weken ontvang je je plantenbak, was ik er wel klaar mee. Inmiddels heb ik begin december opnieuw contact opgenomen en de bestelling geannuleerd. Geld zou binnen enkele werkdagen op mijn rekening staan, maar nog steeds heb ik mijn geld natuurlijk niet terug. Veel loze beloftes van alle klantenservice medewerkers en zij doen gewoon leuk mee aan de frauduleuze praktijken van Combifit.nl. Dit bedrijf moet gestopt worden.

Plaats reactie