LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Tele2 klantenservice

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Bouwens
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2016 07:07

Slechte Tele2 klantenservice

Ongelezen bericht door Bouwens »

Zijn erg snel en servicegericht wanneer je nog geen abonnee bent.

Als je eenmaal het pakket thuis hebt laten ze je aan je lot over.
Word wel 5x doorverbonden (lees afgewimpeld) door de klantenservice omdat ze het pakket hebben geactiveerd op een verkeerde telefoon lijn.
Omdat Tele2 blijft volharden dat het wel juiste aansluiting is en aansluiten een piece of cake is, uit pure ellende maar een installatie monteur laten komen. Deze moet vervolgens een KPN monteur laten komen omdat het hem ook niet lukt.

Eind van het liedje: ik moet de installatie monteur van Tele2 toch betalen omdat ik deze zelf besteld had. Dat is waar. Voorbij wordt gegaan aan het feit dat de klantenservice mij ook niet kon helpen en dat de installatiemonteur het ook niet gelukt is, en de KPN monteur erbij moest halen. Om je dan te verschuilen dat ik de installatie monteur van Tele2 besteld heb is wel erg kinderachtig.
Wat een verschrikkelijk slechte service...... En natuurlijk door alle vertraging ben je te laat om het bestelde pakket op te zeggen......

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Slechte Tele2 klantenservice

Ongelezen bericht door harkja »

Ja welke provider is wel goed ?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Slechte Tele2 klantenservice

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nou, de ene is wel slechter dan de andere. En Tele2 heeft niet zo'n goede reputatie op dit forum. Ze zitten ook niet op www.klachtenkompas.nl

Marjan-k9
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2015 14:04

Re: Slechte Tele2 klantenservice

Ongelezen bericht door Marjan-k9 »

Hier nog eentje die erg ontevreden is over de klantenservice van Tele2.
Ik wacht al 49 dagen, na reparatie, op een nieuwe telefoon.
Ik heb bijna heel tele2 al aan de lijn gehad.

Gesloten