LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tjerk1
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2015 09:57

incasso ziggo

Ongelezen bericht door tjerk1 »

Ziggo besluit eenzijdig in december 2017 om de incasso met maximum 4 dagen te vervroegen.
Jarenlang werd er rond de 25e afgeschreven , plotseling gebeurt dat op de 19e , net voor ik mijn salaris ontvang.
Met als gevolg dat ik al twee keer rood stond bij de bank.
Even nadenken is blijkbaar heel moeilijk bij ziggo. Dringt het tot niemand door dat men mensen met weinig geld in de problemen brengt?
Bellen en mailen met ziggo heeft geen enkele nut, het enigste antwoord is dat men het niet kan terug draaien.
Overweeg over te stappen naar KPN, heb je voor hetzelfde geld glasvezel en dubbel zo snel internet.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door angel1978 »

Als je een bedrag zoals je moet betalen voor ziggo als niet kan betalen ( je staat immers rood ), waarom neem je dan zo'n duur pakket als dat van Ziggo?Beter of een goedkopere variant nemen of het zelfs helemaal weg doen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is al een topic over... Misschien beter om daar verder te gaan?

viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo&start=80

Overigens lijkt het er op dat ik het voor elkaar heb dat er pas ná de 23e weer afgeschreven gaat worden. In januari dus gestorneerd, klantenservice gebeld etcetera, niks kon... maar inmiddels is het de 22e, en... nog steeds geen incasso van Ziggo.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door yan »

Gewoon zorgen dat de financiën in orde zijn.
Als je op het eind van de maand iets kleins als een ziggo abbonement er voor zorgt dat je rood staat doe je iets verkeerd.
Beetje buffer opbouwen moet toch niet zo'n probleem zijn

Stoekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2018 14:32

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door Stoekie »

Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.

Prima reden natuurlijk, maar het had wel even gecommuniceerd mogen worden.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door 16again »

Stoekie schreef:Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.
En Ziggo en haar klanten hebben er andere problemen voor terug....

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: incasso ziggo

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... net de factuur van Ziggo binnen, de afschrijving is nu de 28e. Dat lijkt er meer op. Een beetje doordrukken helpt dus echt wel!

Gesloten