LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetabonnement zonder toestemming opgezegd

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Internetabonnement zonder toestemming opgezegd

Ongelezen bericht door Revoked »

De aansluitingen staan in Canvas, geautomatiseerd proces. Echter. Aderpaar kan gewoon handmatig worden ingevoerd, en dan wil het nog wel eens een heel verhaal worden.
Overigens gaat het bijna altijd goed.
Terug ontopic: TS moet een klacht neerleggen bij de kapende provider. Maar daarmee heeft hij niet zomaar zijn signaal terug. Dat kan gaan duren....

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Internetabonnement zonder toestemming opgezegd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er is een fout gemaakt door de buren. Hierdoor gaat het een en ander mis. Voordat er met allerlei wetteksten gegooid worden waar een aantal zo goed in zijn, ga in overleg met Telfort. Er zijn oplossingen om tijdelijk gebruik te maken van het 4g netwerk zodat u wel internet heeft. U kunt aangeven dat niet uw naam op de nieuwe overeenkomst staat.
Mocht Telfort moeilijk blijven doen bent u nu vrij om over te stappen naar een andere provider. Een provider die geen moeite wil doen om een fout die door derden is opgelost is mij niet waard als klant.

DJ_Huisman
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2018 14:17

Re: Internetabonnement zonder toestemming opgezegd

Ongelezen bericht door DJ_Huisman »

Die lijnkaping mogelijk gemaakt door de overheid is wat mij ook het meeste stoort. En ik ga al helemaal geen juridische molen in. Dat is het niet waard. Dat gaat me veel te veel tijd kosten voor een paar tientjes schadevergoeding die ik dan kan krijgen. Ik overleef een weekje zonder internet wel. Maar leek me goed om hier te posten, om eens te horen of ik de enige ben die zo iets overkomt. Nota bene 2x in 5 jaar. Als individu begin je toch niks. Hopelijk kan dit aandacht krijgen door Radar, vandaar de post.
Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd bij (uiteraard) een andere provider. Helaas is het allemaal 1 pot nat.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Internetabonnement zonder toestemming opgezegd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je de gratis Fon app downloadt kun je een maand lang gratis internetten op de wifi van je buren met kpn internet. Zo heb ik een lange storing bij mijn provider overleefd.

Gesloten