LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1.5 jaar problemen met tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandrajack
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 00:29

1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door sandrajack » 05 jul 2011 00:33

is heel erg die klantenservice van Tele2
ik heb een probleem maar er wordt weinig mee gedaan
ik kan niet meer bellen internetten en tv kijken zit nu via mijn buren
wordt onbeschoft behandelt en heb al storingen van af het begin
al meer dan 1.5 jaar
ze hebben het abonnement velengt omdat mijn zoon eredivisie wilde
zonder mijn handtekening
nu brandt er geen enkel lampje en volgens tele 2 is dat mijn probleem
zie chatsessie hier van tele2

U zegt:het is jullie probleem dat ik geen internet tv en telefoon hebt

U zegt:ik wil wel van jullie af hoor

Wesley zegt:Nee hoor, wij hebben gewoon internet en telefonie.

Wesley zegt:En ook nog televisie.

U zegt:is dat zo

Wesley zegt:ja, wij hebben hier wel nog internet, telefoon en tv. U niet.

Wesley zegt:En u zult dus een mobiele telefoon moeten regelen om geholpen te worden.

Wesley zegt:En dat is uw probleem.

U zegt:oke dus dan kan ik stoppen en naar een ander gaan

Wesley zegt:Anders blijft u zonder diensten zitten.

U zegt:dus ik mag nu weg

U zegt:bedankt eindelijk geeft u het toe

Wesley zegt:Nee. Dat kost u dan 494,70.

U zegt:nee want ik heb toch niets

Wesley zegt:Jawel, een contract met ons.

U zegt:ja maar dan moet er toch een dienst zijn

Wesley zegt:Die zijn er ook. Alleen werken ze niet.

U zegt:dan zijn er ook geen kosten aan verbonden

U zegt:waarvoor moet ik dan betalen

Wesley zegt:Jawel, 67,45 per maand.

Wesley zegt:Voor uw contract.

U zegt:voor wat moet ik dat betalen

U zegt:nee hoor voor de diensten die geleverd worden staat er

Wesley zegt:Uw contract waar u mee akkoord bent gegaan.

Wesley zegt:Die worden ook geleverd. Alleen werken ze niet optimaal.

U zegt:ja voor bepaalde diensten dat is televisie internet en tv

U zegt:dat staat in het contrakt

Wesley zegt:Ja dat klopt.

U zegt:nou dus ???

U zegt:dat heb ik niet

Wesley zegt:Klopt. En dat contract duurt nog tot 17/02/2012. Dus u zult deze af moeten kopen of af moeten wachten.

U zegt:ja maar dan hoef ik dus niets meer te betalen als ik de diensten niet heb

Wesley zegt:En door er over door te gaan word u echt niet sneller geholpen. Wij vinden dit alleen maar leuk om met u te praten.

Wesley zegt:Jawel. Er staat niet in het contract: Werkende diensten.

Wesley zegt:Dat is vervelend.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare » 05 jul 2011 10:59

Beste sandrajack,

Wat vervelend dat je al 1,5 jaar problemen hebt met je diensten. Ik ben je bericht op meerdere fora tegengekomen en heb je probleem opgepakt vanaf het Tele2 forum, daar houd ik je op de hoogte!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Rebellian » 05 jul 2011 11:50

Iets zegt me wel dat dit niet de hele chat is, of dat er veel en veel meer van dezelfde bestaan. Lijkt me niet dat een helpdesk medewerker op deze manier met een klant communiceert, als dat wel het geval is lijkt dit me de ideale medewerker om dozen uit te pakken in het magazijn.

sandrajack
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 00:29

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door sandrajack » 05 jul 2011 14:37

klopt is niet de hele chat
je wordt er iedere keer uit gegooid
omdat ik bleef doorzeuren om geholpen te worden
ik had een nieuw modem gekregen deze heeft het 2 dagen gedaan en daarna had ik geen diensten meer
als enige antwoordt kreeg ik dat ik een mobiele telefoon moest gaan kopen om bereikbaar te zijn
ik heb telefoon van mijn werk maar zit in de ziekte wet dus heb nu geen mobiel
daarom heb ik telefoon van tele2 genomen
jekan een chat sessie beginnen en dan zeggen ze steeds u bent geinformeerd en u zult moeten afwachten
dus ik ging steeds weer terug met de mededeling dat zij in gebreke waren en toen begon deze wesley deze chat
en op het laatst stopt hij zelf de chat en zit je weer met de computer van tele2 te chatten en kom je weer niet met een medewerker in kontakt
toen de telefoon nog werkte doen ze exact hetzelfde
steeds hetzelfde antwoordt en dan gooien ze de hoorn erop
en geven aan dat hun het modem gewoon kunnen uitlezen
en kunnen niets doen
waarom niet gewoon een monteur sturen ik kijk al meer dan een jaar beneden KPN omdat de tv steeds vastloopt en ik tele2op de slaapkamer heb gezet
daar kijk je toch maar een uurtje
nu werkt niets meer en vandaar dat ik via de chat verder wilde komen maar zonder enig succes
nu geeft tele2 hier aan dat ze me gaan helpen via hun forum
ik ga daar heen en wat staat daar
met dik gedrukte zwarte letters dat ik gewaarschuwd ben omdat ik dit op het forum heeft geplaats
dus doen of ze gaan helpen maar een dikke waarschuwing
dat ik niets meer op forums mag melden
ik weet niet meer wat ik moet doen het houdt echt op voor mij helaas

sandrajack
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 00:29

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door sandrajack » 05 jul 2011 15:11

ik heb nu weer een reaktie dat ik een alternatief moet hebben
dus ik moet maar in de winkel een mobieltje gaan kopen
ik mag met mijn bedrijfs mobiel geen 0900 nummers bellen
ik had er ook al vanaf kunnen zijn maar mijn zoon heeft in februarie eredivisie live genomen
en wat blijkt tot mijn stomme verbazing dat ze dat gewoon doorvoeren
en een heel nieuw contrakt maken
zonder dat ik een handtekening moet zetten
er is alleen een indentiteits bevestiging nodig
geboorte datum en postcode met huisnr
dus wil je je buurman er in leggen hoef je alleen maar die gegevens te hebben en hij zit er aan vast
is toch te gek voor woorden
maar ik kan alleen geholpen worden als ik een mobiel ga kopen
want ik ben verplicht een alternatief te hebben
ik heb een mobiel van mijn werk en daar mag ik geen 0900 nummers mee bellen
dus volgens tele2 is het dan mijn probleem en niet die van hun
ben ik nu gek of hoe zit dat
ik weet niet meer wat ik hier aan kan doen
chat breken ze steeds af en als je wel kunt bellen zoals vorige week dan wordt de hoorn erop gegooid
hele aardige mensen daar

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare » 05 jul 2011 16:50

Beste sandrajack,

Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik je bericht opgepakt via het Tele2 forum. Ik heb via het Tele2 forum inmiddels ook een persoonlijk bericht van je ontvangen met je gegevens en houd je daar op de hoogte. Ook op het andere forum kun je online reageren of een persoonlijk bericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

sandrajack
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 00:29

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door sandrajack » 06 jul 2011 12:11

hallo Danielle

ik ben gisteren gebeld
en ik zou een bevestiging gemailt krijgen
ik heb nog niets ontvangen kan dat spoedig dan kan ik ook weer verder
ik zit nu al een week zonder iets en wil snel opzoek maar moet wel jullie bevestiging hebben
waarom reageren jullie niet als ik iets op het forum van tele2 schrijf

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: 1.5 jaar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare » 07 jul 2011 10:23

Beste sandrajack,

Ik heb je probleem 5 juli opgepakt vanaf het Tele2 forum en mijn collega heeft op dezelfde dag direct telefonisch contact met je opgenomen. Ik heb meerdere persoonlijke berichten van je beantwoord via het andere forum. Ik heb van mijn collega begrepen dat er gisteren ter bevestiging van de telefonische afspraken nog een e-mail gestuurd is en je abonnement wordt kosteloos opgezegd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten