LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

Pfff ja nu zal je denken dat dit heel eenvoudig is, 23 nov 2011 afgemeld bij UPC had alleen TV ( koste me een fortuin, 53,50
per 3 maanden ) dus dan was ik per 23 december2011 geen klant meer.

Die andere server was er al veel eerder dus had nog een tijdje tv van UPC en die nieuwe server.
Maar nu komt de ellende, kijk dat ze dan de rekening van het eerste kwartaal van 2012 niet tegen kunnen houden wil ik nog wel geloven, maar als ik diezelfde rekening van datzelfde bedrag met factuurnummer alleen een andere benaming een maand later weer krijg met dreigementen in de brief als je niet betaald word u over gedragen aan een incassoburo, en dan gaan mijn haren recht overeind staan en begin bijna te stijgeren, ik zei dat ook tegen hem, met zijn mooie praatjes weer, mevr U hoeft niets te betalen, ik ga er voor zorgen dat U geen nota's meer krijgt.
11 februari 2012 krijg nota binnen dat ik nog een bedrag te goed heb, 4,00 euro, die wil ik, want ze hebben genoeg gestolen van mij dat is dus die xxxxxx euro xx ct nota betalingskenmerk xxxx xxxx xxxx xxxx.
En dan 13 maart j.l. 2012 andere nota nieuwe kosten ( waarvan ? ) 20,00 euro, maar omdat ik nog 4,00 euro krijg hebben ze die eraf gehaald, dus blijft er van deze nota 16,00 euro over met de naam mijn factuur ( donker afgebdrukt ) van Maand later tja, weer mooie belofte weer andere nota, zelfde bedrag andere benaming ( pppffffffff waar ze het vandaan halen al sla je me ...,,.., ik heb geen idee.)
Ik al wel de nota binnen heb dat ik geen klant meer ben bij hun en die ingevuld staat met bedrag xx,xx wat betekend dat dit dan normaal over en uit moet zijn.

IK heb ze weer gemaild, want bellen is een drama en je betaald voor een antwoord apparaat, is al te gek voor woorden, want zonder dat je iemand hebt gesproken maak je al onkosten.
Word tijd dat ze dat ook eens gaan verbieden hier in Nederland want het is te gek voor woorden dat je al onkosten maakt met wachten en keuzes maken welk nummer je in moet toetsen om te komen waar je wezen moet en dan nog eens te horen krijgt de wachttijd is langer dan 8 min, dan denk ik al bij mezelf daar zit of maar 1 persoon, of een heel team die allemaal klachten moeten oplossen, dat dit meer zegt over dit .,.,., bedrijf wat ellende voor mij betekend.
Nee eigenlijk meer Mafia uitbuiterij, want op deze manier vangen ze nog geld ook, omdat er toch gebeld word en je betaald voor een niet sprekend persoon.
Affijn ik word gek hiervan en heb ze een niet aardig mailtje gestuurd, want ik blijf niet aardig meer, als je al vanaf december aan t bellen was en zelfs mailen dat ik werd gebeld door een vrouw, die het ook zo erg voor me vond dat dit gebeurde allemaal, en het ook zou oplossen net als die andere personen die ik gesproken heb, en waar ik namen van heb.
Mooie praatjes allemaal en ze lossen het allemaal op, maar ik krijg wel iedere maand nota's met allerlei bedragen en andere benamingen. Ben ik nou gek?

Hoe kom ik hier nu daadwerkelijk vanaf.
Betalen never nooit, maar ik word wel gek van dat geintimideer, want daar begint het een beetje op te lijken, hoe ver zullen we gaan, door haar zo gek te krijgen dat ze uiteindelijk betaald.
Mafia beleid vind ik dit, en dat heb ik UPC altijd al gevonden.
Wat doe ik hier nu nog mee, ik heb weer een mailtje gestuurd met mijn gegevens diezelfde dag nog en krijg op dit moment alleen maar respons mailtjes dat ik nog info kan toevoegen en dat het ze spijt dat mij weer onterecht kosten worden gedeclareerd ze heeft deze weer voor mij gecrediteerd en ik krijg mijn 4,00 euro inclusief btw zo spoedig mogelijk op mijn rekeningnummer.
En weer excusses voor het door mij ervaren ongemak. Thats it.
Hier moet ik het mee doen op dit moment. Hier word ik weer mee afgescheept.
En mijn gevoel zegt me dat ik hier nog niet mee klaar ben?
Dus wat kan ik doen, buiten op dit moment afwachten denk ik om hier kort en mette mee te maken?

gr van Cath5

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@Cath5,

Wij willen graag nagaan wat er verkeerd is gegaan en wat we voor u kunnen betekenen.

Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en onder vermelding van 'Reactie Tros Radar forum'?

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

beste mensen

Ik heb die link aangevingt, maar ik werk niet met Outlook, dus heeft u misschien een adres voor mij zodat ik het via mijn hotmail live adres die gegevens kan sturen naar u die u wilt hebben van mij?

Ik hoop dat u dit heeft voor mij en dat er voor eens en altijd dan een einde komt aan deze zooi, want dat is het voor mij.
En ik vind het zeker geen goede visitekaartje voor dit bedrijf, want zeker dat ze je lastig blijven vallen met nota's die niet bestaan, en dan de plaatselijke tijd waarneer hij betaald moet worden, volgen daarop de dreigbrieven van incassoburo's en hier zit ik niet op te wachten.
Heb ik geen energie voor namelijk.

Dus ik hoop dat dit lukt.

gr van Cath5

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Linoge »

Wel eens van kopieëren en plakken gehoord?

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

ja en zelfs gelezen

spontane reaktie van je., als je nu ook nog eens uitlegt wat je hiermee bedoeld,.zou ik er zeker mee veder kunnen

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Linoge »

Kopieer het email adres en plaats het in hotmail.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door berndv »

Men gaat met de muis met de linkerknop ingedrukt over het bovenstaande adres. Het adres wordt dan blauw. Als u het hele adres hebt geselecteerd(blauw gemaakt), mag u de muis weer los laten, de selectie zal blijven staat. Vervolgens drukt u gelijktijdig op de ctrl toets en de letter c. Als u dit gedaan heeft gaat u naar uw windows live, hier kiest u voor het opstellen van een nieuwe mail. In het adresvak klikt u 1 keer. Vervolgens drukt u gelijktijdig op de ctrl toets linksonder op uw toetsenbord en de letter v. Et voila, u heeft een mail adres gekopieerd. Als u dat gedaan heeft kunt u gewoon verder gaan met het typen van uw mail.

Dit is dus knippen en plakken.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Linoge »

berndv schreef:Men gaat met de muis met de linkerknop ingedrukt over het bovenstaande adres. Het adres wordt dan blauw. Als u het hele adres hebt geselecteerd(blauw gemaakt), mag u de muis weer los laten, de selectie zal blijven staat. Vervolgens drukt u gelijktijdig op de ctrl toets en de letter c. Als u dit gedaan heeft gaat u naar uw windows live, hier kiest u voor het opstellen van een nieuwe mail. In het adresvak klikt u 1 keer. Vervolgens drukt u gelijktijdig op de ctrl toets linksonder op uw toetsenbord en de letter v. Et voila, u heeft een mail adres gekopieerd. Als u dat gedaan heeft kunt u gewoon verder gaan met het typen van uw mail.

Dit is dus knippen en plakken.
Kopieëren en plakken. Bij knippen haal je het originele adres weg.

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

thnx voor jullie responses

Ik heb er gewoon www voorgezet en een nieuw bericht geopend zoals in windows live moet, nu maar kijken of die mail inderdaad aankomt bij die persoon die gegevens van mij wilde.
Zo niet, op een andere manier lukt mij gewoonweg niet, ook niet wat jullie aangaven. Heb het geprobeerd, en mislukte :(

En wegens mijn gezondheid heb ik er de energie gewoonweg niet meer voor om het anders te doen, dus heb hier aub respect voor :roll:

Dus laat me gewoon even op die persoon wachten die die gegevens van mij wilde en kijken hoe hij/zij er nu op reageert, en of ze die mail van mij ontvangen hebben, die ik met mijn www ervoor via live naar hun gestuurd heb.
Afbeelding
nogmaals

gr Cath5

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als een mail niet verstuurd kan worden krijg je daar toch een melding van?
Heb je voor het emailadres van UPC www gezet?

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

aan UPC Webcare

Want eigenlijk zou ik willen dat die persoon ( nen ) nu eens contact met mij zoeken, want ik heb gedaan wat ze vroegen en heb een mail gestuurd, en nu wil ik z.s.m. gisteren nog zeker dat contact waar ik op zit te wachten hebben.

Want dat ik van UPC af wil, steek ik niet onder stoelen of banken, heb van dit bedrijf wat mij energie kost terwijl ik dat wil besteden aan datgeen wat ik wil en niet aan uitbuiters, dus doe nou maar eens wat je belooft hebt.

en anders zet ik hier dat klantnummer neer, want ik ben tenslotte geen klant meer en het kan me geen .,., meer schelen, als ik maar van jullie afkom.

Dus mensen gaarne de enige die ik wil dat contact met mij zoekt is dat persoon van die UPC Webcare, want ik heb gedaan wat mij gevraagt werd, en nu moeten ze maar eens gaan doen wat ze beloven al maanden. ( niet webcare, maar UPC ).

Dus aan t werk mafiaorganisatie uitbuiters, en doe wat ik gaarne met jullie zou willen doen, en dat is poef stekker eruit en boem klaar is kees en weg gegevens.
Jeetje lezen is ook een vak he, ben ik zo onduidelijk met wat ik WIL?

gr Cath5

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door bprosman »

Jeetje lezen is ook een vak he, ben ik zo onduidelijk met wat ik WIL?
Dat niet maar helemaal gemakkelijk maak je t ze niet. Je heb EN geen e-mail adres gepubliceerd (wat misschien ook niet handig is) EN je hebt je "Prive-bericht" optie uitgeschakeld.
Dus hoe moeten ze dan contact met je opnemen ?
Dus aan t werk mafiaorganisatie uitbuiters
Wordt wel altijd een beetje moe van mensen die met dat soort termen beginnen te gooien. Fatsoen werkt twee kanten op. Stel dat KPN, UPC, Ziggo etc iedere week met naam en toenaam hun wanbetalers gaan publiceren met als kop "Deze uitbuiters betalen hun rekening nooit" dan is Leiden in last. En dan gaat het nog wel om een bewezen stelling.
Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected]
Je zegt in je openingspost dat je ze in het verleden ook al een mail gestuurd hebt. Hoe moeilijk kan het dan zijn om in je mailprogramma [email protected] in het To: veld te typen..
Als dat niet lukt hoe weet je zo zeker dat je vorige mails wel aangekomen zijn ?

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@Cath5,

Helaas hebben we geen mail van je ontvangen. Zoals ook is uitgelegd door andere gebruikers van dit forum kan je in je mailprogramma ook handmatig in het "to" veld het e-mailadres [email protected] typen.

Mocht het niet lukken wellicht dat je dan een vriend, familielid of kennis kan vragen om je verder te helpen met het versturen van een e-mail naar ons.

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

UPC webcare

mail mij dan maar, want ben dit geharrewar zat en heb ook al uitgelegt hoe en wat.

Zo heb ik dat dus ook aangepakt, To bla bla bla, en zoals U al opmerkt U heeft mijn mail niet ontvangen?

heb niets uitgeschakeld hier, trouwens als je links onderin kijkt zie je toch duidelijk pb staan, en als die persoon dan toch zoveel weet, waarom stuurt hij/zij mij dan geen pb?

en dat ik dit bedrijf een mafia huppelepup noem, komt omdat dit niet mijn eerste aanvaring is met dit kl bedrijf :evil:
Fatsoen he, ja ja, zoals ik al heb gezegt is dit niet mijn eerste ervaring met upc, dus begin niet over fatsoen met mij.
want dat ben ik al gepasseerd hoor, dus oordeel jij maar lekker verder over mij, want je kent mij niet, en ik dit bedrijf wel :evil: .
En als je dan toch mij aan t afkraken ben, lees dan eerst even alles GOED voordat je mij afkraakt en gaat gooien met fatsoen.

lezen toch een probleem?
gr van Cath5
Laatst gewijzigd door Cath5 op 27 mar 2012 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door bprosman »

lezen toch een probleem?
Nee hoor kan prima lezen, mailen ook trouwens.
UPC vraagt om JOUW klantgegevens, zie hun eerste reactie. Wat schiet UPC er mee op om JOU dan een mail te sturen, de mail moet andersom NAAR UPC met jouw klantgegevens. Of anders laat zoals gesuggereerd een familielid een mailtje sturen.
en dat ik dit bedrijf een mafia huppelepup noem, komt omdat dit niet mijn eerste aanvaring is met dit kl bedrijf
Fatsoen he, ja ja, zoals ik al heb gezegt is dit niet mijn eerste ervaring met upc, dus begin niet over fatsoen met mij.
Al is het je 100e aanvaring, dan begin je nog niet te schelden op een bedrijf.
Als je ziet hoeveel rechtzaken er geweest vanwege het feit dat een advokaat "maffiamaatje" genoemd is ben ik bang dat deze stelling meer bewijslast kost :-).
dus oordeel jij maar lekker verder over mij, want je kent mij niet
Nee laten we dat vooral zo houden, maar ik oordeel niet over jou maar over je uitlatingen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Cath5 schreef:UPC webcare

mail mij dan maar, want ben dit geharrewar zat en heb ook al uitgelegt hoe en wat.
[email protected]
En kom hier volgende week alsjeblieft niet zeuren als je mailbox vol met spam wordt gegooid....

Cath5
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2012 12:28

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door Cath5 »

UPC Webcare

Omdat ik deze fiasco gestart ben, wil ik bij deze ook even mijn fatsoen tonen dat ik telefonisch benaderd ben door een man van UPC, en hij verzekerde mij dat het nu afgelopen is met die nota's en dat ik dat bedragje retour gestort krijg.

Ik heb hem wel aangegeven dat ik hier nog niet volledig van overtuigd ben, omdat het me zo vaak beloofd was, maar zei hij dat mocht ik in de toekomst toch nog lastig gevallen worden, ik hem persoonlijk mag benaderen.

Dus bij deze

Afbeelding
UPC Webcare

Ook wil ik bij deze mijn excusses aanbieden voor mijn uitlatingen.

gr van Cath5

mirnan

Re: Overstap van UPC-TV naar volledig alles andere server

Ongelezen bericht door mirnan »

mijn excusses
doet u mij maar een knipbeurt en nemen jij er zelve ook zwei.

Gesloten