LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glasvezelkabel

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door TheLD »

@ bprosman, de alles-in-1 abonnementen gaan via glas.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb hier een "inferieur" en spotgoedkoop 20 Mbit/s ADSL-abootje van Online. Volgens

http://speedtest.ziggo.nl/

is de snelheid 9 van de 10 keer tussen de 20,1 Mbit/s en 20,8 Mbit/s

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Bob Schurkjens schreef:Er is door Tros Radar al een uitzending over glasvezel gemaakt:

http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... glasvezel/

De meeste mensen hebben meer dan genoeg aan een alles-in-eenpakket via ADSL of kabel dat de helft goedkoper is.

Dat klopt niet zo, voor de helft goedkoper , bij ons is er glasvezel te krijgen ,met een redelijk goed pakket voor 45 euries, zit ook alles in, voor adsl zit ik zelf al op meer.

Calavera
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 mei 2012 20:28

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Calavera »

Heb net de aflevering gezien, bedankt voor het hinten, had zelf niet gezien dat er al een aflevering was uitgezonden!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Calavera schreef:Heb net de aflevering gezien, bedankt voor het hinten, had zelf niet gezien dat er al een aflevering was uitgezonden!

Dat gaat ook over KPN, die zijn niet betrouwbaar.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

KPN is een gi-gan-tische bak ellende. Ik heb nu al voor de tweede keer een geschil tegen ze lopen bij http://www.sgc.nl

Echt ongehoord hoe ze klanten bestelen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:KPN is een gi-gan-tische bak ellende. Ik heb nu al voor de tweede keer een geschil tegen ze lopen bij http://www.sgc.nl

Echt ongehoord hoe ze klanten bestelen.

zo dat is een groot woord, specificeer je beschuldiging met je echte naam erbij svp :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Waarom zou ik? Bekijk de uitzending van Tros Radar maar. Op zich al bewijs genoeg.

En dan nog de pogingen tot diefstal die hier tussen zitten:

https://www.google.com/search?q=%22kost ... lr=lang_nl

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Bob Schurkjens schreef:KPN is een gi-gan-tische bak ellende. Ik heb nu al voor de tweede keer een geschil tegen ze lopen bij http://www.sgc.nl

Echt ongehoord hoe ze klanten bestelen.

zo dat is een groot woord, specificeer je beschuldiging met je echte naam erbij svp :lol:

Ik zie geen enkele reden waarom Bob op jouw verzoek in moet gaan, jij kent KPN niet eens, dus hou jij je maar bij je afgod UPC.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat aan klachten over KPN op internet is terug te vinden, is maar het topje van de ijsberg.

Ik ben benieuwd wat KPN elk jaar binnen harkt met deze "vergissingen". De aandeelhouders zijn er alvast blij mee. Onvoorstelbaar dat KPN hier ongestraft mee weg kan komen.

Calavera
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 mei 2012 20:28

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Calavera »

ciske schreef:
Calavera schreef:Heb net de aflevering gezien, bedankt voor het hinten, had zelf niet gezien dat er al een aflevering was uitgezonden!

Dat gaat ook over KPN, die zijn niet betrouwbaar.
Ik weet er alles van, met mijn 2.5 mb/ps :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Calavera schreef:
ciske schreef:
Calavera schreef:Heb net de aflevering gezien, bedankt voor het hinten, had zelf niet gezien dat er al een aflevering was uitgezonden!

Dat gaat ook over KPN, die zijn niet betrouwbaar.
Ik weet er alles van, met mijn 2.5 mb/ps :lol:

2,5?? dat is weinig.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Waar ik nu zit is het 1,5 MBit, dus ook niet heel erg veel! :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:Waar ik nu zit is het 1,5 MBit, dus ook niet heel erg veel! :mrgreen:

Laat me raden....UPC :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Nee, want UPC gaat in mijn stadje prima. Snelheden welke worden beloofd, worden ook gehaald.
Waar ik nu huur wordt KNP ADSL ( middeleeuwen??? ) vrijgegeven. Helaas ga ik daar niet over, gezien het tijdelijke is en ik dus afhankelijk ben van de verhuurder.

Maar dan nog, met 1,5 MBit wil zelf gamen nog, dus je hoort mij niet klagen.
Enige wat lastig is, is het downloaden van films. Daar begin ik dus even niet aan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Waar ik nu huur wordt KNP ADSL ( middeleeuwen??? ) vrijgegeven
:lol: overdrijven is ook een vak :mrgreen:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Qua snelheid in elk geval wel! :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:Qua snelheid in elk geval wel! :mrgreen:
:lol:

Calavera
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 mei 2012 20:28

Re: glasvezelkabel

Ongelezen bericht door Calavera »

Daan dat is precies wat ik onderga, ik ben zelf ook een intensieve internet gebruiker, en met zulke snelheden merk je toch een groot verschil, iets wat je bijna niet merkt bij bijvoorbeeld het surfen op internet. Klein voorbeeldje, op YouTube kun je videos in verschillende kwaliteiten kijken, mijn computer kan gemakkelijk de beste kwaliteit aan - maar de snelheid limiteert mij om het met goed fatsoen te kijken. Bij een 18 minuten-lang durende video, moet ik 2 keer zo lang "Bufferen" <-- video laten laden zodat je hem in 1 keer kunt kijken en hij niet hapert - de exacte snelheid weet ik niet. Zoals ik al zei merk je het bij allerdaagse dingen zoals hier op de forums wat rondsnuffelen niet, tot je bijvoorbeeld iemand tegen komt die zegt van "He, download dit even, erg leuk!" en je begint, maar het langer duurt dan dat je er plezier van zult beleven. Iemand met een goede verbinding zal een gemiddelde film in een kwartier downloaden (ken enkele voorbeelden, exact gemiddelde weet ik niet) terwijl het mij 3 uur duurt, en de film maar een uurtje duurt.

Voor mij valt er niks te doen, mede omdat het hier "afgelegen" ligt.

Gesloten