LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN komt de afspraken niet na

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door hzaza »

KPN. Sorry. Traag chaotisch, niet reageren en slecht interne communicatie.

Niet zo lang geleden, heb ik een abonnement bij KPN aangesloten. Mooie beloftes, maar niets word waar gemaakt. KPN zou de opzegging regelen. Natuurlijk hebben ze dat gedaan. KPN geeft aan dat ik geen dag zonder internet zit. KPN heeft mijn oude internet provider verzocht om de internetaansluiting op 6 maart’12 te beëindigen, terwijl de aansluiting door KPN op 22 maart pas plaats zal vinden. Gelukkig was ik op tijd om dit zelf te regelen.
Op 22 maart’12 is het signaal door KPN gegeven waardoor ik kon internetten. Ongeveer 4 weken later, kreeg ik twee brieven van KPN met dezelfde inhoud. Sorry “wij kunnen uw abonnement niet opzeggen, daarom is de aansluiting ook moeilijk te realiseren.
Ik nam contact op en zei waar hebben jullie het over. Ik heb internet en mijn vorige provider (TELE 2) heeft het keurig afgehandeld.
KPN heeft mij een Dongel belooft als aanbieding. Deze krijg ik nog steeds. KPN heeft gelijk na twee weken extra geld afgeschreven van mijn bankrekening. Extra geld was voor de verhuizing die nooit plaats heeft gevonden. (wordt terug betaald). Na twee faxen en één brief en één aangetekende brief, waarin ik duidelijk heb aangegeven wat de slordigheid en nalatigheid van KPN is. Het antwoord “bel met de helpdesk 0900 nummer. Graag meer informatie) . Waarover. Is mij niet bekend. Mijn klacht is overduidelijk.
Ik wacht nog enkele dagen, dan stap ik naar geschillencommissie en desnoods naar de kantonrechter.
De kosten voor administratie etc worden steeds hoger.
Kortom; Pas op voor KPN

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ik vind het een nogal onsamenhangend verhaal. Tussen de regels door lees ik dat je waarschijnlijk op een adres met toevoeging woont, een bovenwoning of een adres met meerdere technische levermogelijkheden. Dit stuk van de informatie mis ik in je verhaal.

hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door hzaza »

Ik woon al 22 jaar met mijn gezin op dezelfde adres. U heeft de tekst niet goed gelezen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door ciske »

hzaza schreef:Ik woon al 22 jaar met mijn gezin op dezelfde adres. U heeft de tekst niet goed gelezen

sorry, ik vind het ook wat warrig.

Je had tele2 , en als ik het goed begrijp heeft kpn niet opgezegd? Dat kan je ook het beste zelf doen, zoiets loopt meestal verkeerd.

Kijk in de folder van KPN , daar staat een 0800 nummer.

hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door hzaza »

0800 word je gelijk eruit gegoeid en door verwezen naar 0900 nummer
Wat betreft Tele 2, heb ik geen klachten over.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door ciske »

hzaza schreef:0800 word je gelijk eruit gegoeid en door verwezen naar 0900 nummer
.
Mijn ervaring is anders , ben altijd via dat 0800 nummer doorgezet.

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door oppie11 »

Waarom is er dan sprake van een verhuizing. Wat is je woonsituatie, meerdere toevoegingen, bovenwoning ? Waarschijnlijk is het daar met je aanvraag niet goed gegaan en moet de verbinding om die reden verhuisd worden naar het goede adres.

hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door hzaza »

Er is geen sprake van verhuizing of wat dan ook .
KPN wist zelf niet hoe zij daaraan komt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door ciske »

hzaza schreef:Er is geen sprake van verhuizing of wat dan ook .
KPN wist zelf niet hoe zij daaraan komt.

Even om wat duidelijkheid te krijgen, je zit nu bij tele2? Wat wil je nu nog van KPN?

hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door hzaza »

Volgens mij heb u de tekst niet gelezen.
Tele2 heeft hier niets mee te maken. Ik zei alleen dat Tele 2 heeft de opzegging prima afgehandeld meer niet.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door ciske »

hzaza schreef:Volgens mij heb u de tekst niet gelezen.
Tele2 heeft hier niets mee te maken. Ik zei alleen dat Tele 2 heeft de opzegging prima afgehandeld meer niet.

als je het niet zo warrig had geschreven , zou het stukken schelen, zou zeggen succes.

roer
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 dec 2007 23:02

Re: KPN komt de afspraken niet na

Ongelezen bericht door roer »

Ik heb ook de nodige problemen met KPN en het loopt nog. U kunt het beste uw probleem op het forum van KPN plaatsen, dan wordt er snel contact met u opgenomen, dat is tenminste een begin.....

Gesloten