LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN moet nog komen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Hier kan ik niets mee met zo een antwoord, de afspraak was immers dat 3 dagen na aflevering van het pakket er een monteur gebeld mocht worden en die monteur zou gratis diensten verlenen. Ik denk dat het onverstandig is , gezien de garantie o.a. dat iedereen met dit pakket zijn kunsten gaat vertonen.
Ik begrijp danook uw advies niet.
Met vr.gr. Wilsophie

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Wilsophie schreef:Hier kan ik niets mee met zo een antwoord, de afspraak was immers dat 3 dagen na aflevering van het pakket er een monteur gebeld mocht worden en die monteur zou gratis diensten verlenen. Ik denk dat het onverstandig is , gezien de garantie o.a. dat iedereen met dit pakket zijn kunsten gaat vertonen.
Ik begrijp danook uw advies niet.
Met vr.gr. Wilsophie

Dacht je nou werkelijk dat de monteur gratis is?? droom lekker verder.

Wat voor garantie???? die heb je niet.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Gelukkig ben ik mijn vertrouwen in afspraken nog niet kwijtgeraakt.
De toezegging van de monteur hebben we zwart op wit en ik geloof niet dat de KPN zo met zijn klanten omgaat dat ze dat niet zullen nakomen.
Ik wil in deze sfeer niet doorpraten en in vertrouwen de installatie tegemoet zien.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Met het risico dat mij verweten wordt dat ik Ziggo weer aan het verheerlijken ben ... :wink: , vraag ik me toch af waar u er op vooruitgaat. Mijn ouders hebben KPN (omdat ze niet anders kunnen krijgen, buitengebied) maar als zij een vergelijkend (zenderaanbod, aantal HD zenders, Internet snelheid) pakket nemen zijn ze toch duurder uit dan bij Ziggo. Ook het feit dat je naar de 2e TV ook een Internet verbinding moet leggen (of via een bedenkelijke oplossing via het stroomnet) helpt hier niet, coax ligt er namelijk al.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Precies weet ik het niet, maar ik krijg er veel meer mogelijkheden bij t.a.v. tv kijken en zenders en ben goedkoper uit dan bij Ziggo. Ik kan het nu niet meer afblazen en hoop nog steeds op een goede afloop met een goede monteur en 2 dagen zonder internet en tv was niet de afspraak maar overkomelijk.
We hebben ook nog een digitenne kastje die we vergoed krijgen van KPN, is ook toegezegd en die kunnen wij dan gebruiken. Dank voor uw reactie en er is niks mis met Ziggo en er is ook niks mis mee dat u als tevreden klant uw complimenten aan hen kenbaar maakt.
met vr.gr.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Met het risico dat mij verweten wordt dat ik Ziggo weer aan het verheerlijken ben ... , vraag ik me toch af waar u er op vooruitgaat.
:lol: :lol:

Dit keer ben ik het met je eens bprosman. TS zal er nog wel achter komen dat en KPN niet goedkoper is, en hij/zij voor geen meter garantie heeft.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

We zullen zien, volgende week kan ik hier meer over vertellen. Uit ervaring dus...
want er zijn mensen die maar napraten.... helaas.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door bprosman »

want er zijn mensen die maar napraten.... helaas.
Hier hoef ik me niet op aangesproken te voelen :) . Kan het objectief vergelijken ,zoals ik al schreef, voor mijn ouders heb ik KPN besteld omdat het niet anders kon. Zelf heb ik Ziggo, en als je appels met appels gaat vergelijken lijkt KPN voordeliger, maar voor sommige zaken moet je extra betalen (HD kanalen), TV kijken gaat ten koste van je Internet snelheid, het leggen van extra kabels voor je 2e toestel, en/of de beeldkwaliteit van Digitenne tov kabel qua resolutie... tja... laat ik daar maar niks over zeggen.
Als je analoog gewend bent is het wel degelijk een vooruitgang.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Sorry dat ik niet even een quote neerzette ....
Als u goed tussen de regels doorleest is het aan u geen enkel verwijt want u sprak uit ervaring en ook ik heb goede ervaring met Ziggo.
Dit keer ben ik het met je eens bprosman. TS zal er nog wel achter komen dat en KPN niet goedkoper is, en hij/zij voor geen meter garantie heeft.
Dit bedoelde ik, dat is stemmingmakerij en voor je beurt praten. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat er "voor geen meter garantie is en dat ik de monteur zelf moet betalen".

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door bprosman »

"voor geen meter garantie is
Garantie als in "SLA" (wij garanderen een beschikbaarheid van 99.9+%) en een ter zake kundige helpdesk kun je bij alle providers wel vergeten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Wilsophie schreef:Sorry dat ik niet even een quote neerzette ....
Als u goed tussen de regels doorleest is het aan u geen enkel verwijt want u sprak uit ervaring en ook ik heb goede ervaring met Ziggo.
Dit keer ben ik het met je eens bprosman. TS zal er nog wel achter komen dat en KPN niet goedkoper is, en hij/zij voor geen meter garantie heeft.
Dit bedoelde ik, dat is stemmingmakerij en voor je beurt praten. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat er "voor geen meter garantie is en dat ik de monteur zelf moet betalen".

Niks geen stemmingmakerij, ervaring met jawel kpn :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
"voor geen meter garantie is
Garantie als in "SLA" (wij garanderen een beschikbaarheid van 99.9+%) en een ter zake kundige helpdesk kun je bij alle providers wel vergeten.

TS denkt dat hij/zij garantie heeft als kpn de installatie doet, nou laat die lekker verder dromen, want garantie heb je bij providers niet.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Ok, maar ik heb geen enkel probleem met wel of geen garantie, want daar gaat het helemaal niet om. Misschien begrijpen we elkaar niet goed.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dacht je nou werkelijk dat de monteur gratis is?? droom lekker verder.

Wat voor garantie???? die heb je niet.
Zwart op wit bewijs dat de monteur gratis is, is dat niet rechtsgeldig?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Wilsophie schreef:
Dacht je nou werkelijk dat de monteur gratis is?? droom lekker verder.

Wat voor garantie???? die heb je niet.
Zwart op wit bewijs dat de monteur gratis is, is dat niet rechtsgeldig?

Weet je , ik hoop echt van harte dat ik het mis heb, want providers maken op dat gebied er vaak echt een zooi van.

Ik meen het , want het gaat hier niet om mijn gelijk, ik heb liever op dit gebied ongelijk.

Het is bewijs ja, maar onderhand ken ik KPN goed genoeg.
Teken nergens voor als de monteur is geweest.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dank je wel, ik waardeer je bezorgdheid, mag ik nog vragen wat je bedoelt met "niet te tekenen als de monteur geweest is?" Wat is het argument hiervoor?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Wilsophie schreef:Dank je wel, ik waardeer je bezorgdheid, mag ik nog vragen wat je bedoelt met "niet te tekenen als de monteur geweest is?" Wat is het argument hiervoor?
Het argument is dat er vaak staat , gratis monteur ( bij elke provider), mensen dan nadat de monteur is geweest hebben getekend en achteraf een rekening krijgen. Of in sommige gevallen het van je rekening is afgehaald.

Nogmaals ik hoop voor jou dat ik het mis heb ,maar je zou niet de eerste zijn.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dank je wel, dat vind ik wel een luizenstreek en men kan niet zomaar geld van je rekening afschrijven.
Nergens voor tekenen dus is het advies.
Ik heb alle papieren nagekeken hoe het geschreven staat en dat is wel twijfelachtig want men gaat er vanuit dat je alleen een monteur kunt vragen als het installeren zelf niet lukt.
Dus men stelt primair "zelf installeren" en dan punt 2 als het niet lukt dan....en dan nog punt 3...
Een beetje vaag allemaal want de monteur kan alleen via een bepaald telefoon nr. en dat hebben we gedaan en we hebben ook de naam van die man die ons een monteur zal sturen, maar wie dat is, weet je inderdaad niet.
Vreemd systeem eigenlijk.
Zeker als blijkt dat het niet werkt zou de KPN dit toch moeten bijstellen, vooral oudere mensen, wat wij zijn weten toch niet hoe ze dit moeten aansluiten.
Bovendien als je buurjongen fouten maakt wie is dan verantwoordelijk?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Bovendien als je buurjongen fouten maakt wie is dan verantwoordelijk
Wat voor fout kan je buurjongen maken? Nogmaals zo moeilijk is het niet, ik doe het ook zelf en ben een vrouw.

De enigste fout die een buurjongen kan maken is dat er een kabel verkeerd zou zitten, tja dan doet het niks. Kans is groot dat een handige buurjongen het werkend krijgt.



Alsnog als je het wel laat doen door een monteur , teken dan niks.

Dat vage gedoe bedoel ik juist , daar maken ze vaak misbruik van.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Wat goed van jou dat je dat zelf kan. Ik heb de handleiding doorgekeken, maar vond het tamelijk ingewikkeld, maar ik zal nergens voor tekenen en je op de hoogte houden, dank voor je advies.
Wilsophie

Gesloten