LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door AGGB »

Mijn bericht met irritatie richting KPN is wel heel erg snel verwijderd.
Als KPN in alles zo snel actie zou ondernemen, dan was het geen dino meer, maar had het beest een hoge aaibaarheidsfactor.

Mijn bericht betrof de discrepantie tussen wat de KPN beweert te gaan worden via hun kpn academy,(google dat maar eens) nl de beste provider van Nederland op het gebied van klantvriendelijkheid en vakkennis en de werkelijkeid.
Ik noemde de naam van de directeur klantcontact, die naam prijkt dagelijks onder talloze brieven en e-mails. Niet alleen de naam en bijnaam vermeldde ik, maar ook zijn gedrag-hij is immers de verantwoordelijke figuur- richting klant.

Mijn kleine irritatie na ergere zaken meegemaakt te hebben met dat bedrijf, betrof het feit dat KPN zelfs hun nota's niet op de juiste wijze van de juiste rekening kan afschrijven en de klant urgente waarschuwingen ontvangt dat er een rekening open staat, steeds weer nadat al maanden terug het juiste rekeningnr via Mijn KPN is doorgegeven.
Zelfs dat gaat niet goed en dat lijkt mij toch ozo eenvoudig.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Probleem bij KPN is dat er t.o.v. wat echt nodig is veel te veel mensen werken. Daardoor worden er onzinnige processen verzonnen om mensen bezig te houden. De enige oplossing is dat men daar nu eindelijk eens echt gaat reorganiseren zodat de hoeveelheid personeel marktconform wordt.

Ik kom bij alle telecomproviders over de vloer en bij KPN zitten structureel zeker 2x zoveel mensen bij besprekingen en projecten dan bij andere providers.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door AGGB »

Dat zal het wellicht zijn.

Als je bekijkt wat voor cursussen ze geven aan die KPN Academy, dan is dat allemaal gebakken marketing lucht. Men prikt zo door de babbeltrucs van kommuniekaaaaasie/marketing "deskundigen" heen.

Bezigheidstherapie voor zg jong talent, op kosten van de klant. Bedacht door directeur klantcontact wiens naam vrij vertaald naar het Frans, taillevillage luidt.
Gooi de helft van de blaaskaken en de opperblaaskaak op straat en begin opnieuw, is mijn kundig advies, dat ik zou geven, als ik uitgenodigd zou zijn te doceren aan die "academy".

Ik heb het gratis nr van de KPN maar weer eens gebeld (Ciske heeft dat hier meermalen vermeld) 0800 0115 en weer begreep men niet dat het allemaal zo fout kan gaan, als het al maandenlang bij Mijn KPN vermeld staat, maar dat het in het vervolg nu toch echt goed gaat.
Of ik het toch nog een keer wil betalen, de factuur, want die kan niet meer van het "nieuwe" nummer automatisch geincasseerd worden.
"Heel vreemd mevrouw, het gaat bij ons allemaal automatisch en bij u is het niet goed gegaan, heel vreemd."

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door ciske »

Of ik het toch nog een keer wil betalen, de factuur, want die kan niet meer van het "nieuwe" nummer automatisch geincasseerd worden
Dat zou ik niet doen als ik jou was , ervaring met KPN is dat je dan weer maanden achter je eigen geld aan kan gaan.

Mijn tip nu je het gratis nummer hebt..blijf ze bellen tot ze er de kots van krijgen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door Har06 »

Ts, ik zou ook betalen en het geld achteraf automatisch laten verrekenen,zo werkt het bij alle providers. Ts laat je niet op een verkeerd spoor zetten door prikkers :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:Ts, ik zou ook betalen en het geld achteraf automatisch laten verrekenen,zo werkt het bij alle providers. Ts laat je niet op een verkeerd spoor zetten door prikkers :wink:

Advies aan TS is juist niet betalen, hoop dat je Har niet serieus neemt? dan zit je gauw in de sores.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door AGGB »

Ik betaal die 35 euro weer, want tot nu toe is het daarna niet dubbel afgeschreven. Dat geeft mij de minste problemen, ik besteed mijn tijd liever aan leuke bezigheden.

Ik ben in hoge mate geirriteerd, temeer omdat ik een e-mail zou krijgen met de bevestiging, dat het nu goed zou gaan, dwz dat de nota van de juiste rekening zou worden afgeschreven. Hoewel nog maar kort geleden, zou die e-mail er al moeten zijn, dunkt mij.

Die Taillevillage werkt al tenminste 5 jaar bij KPN klantcontact en er worden dagelijks talloze brieven en e-mails verstuurd met zijn naam er onder als Directeur Klantcontact.
Volgens zijn babbel bij KPN Academy streeft hij ernaar om in 2015, dus over 3 jaar, de kPN de meest klantvrindelijke en kundige provider te maken, die er is.
Ondertussen "het jonge talent" en anderen volproppen met de gebakken kommumiekaaaaaassie/marketing lucht van de docenten in de blaaskaakkunde van zijn gerenommeerde Academy.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door AGGB »

Hoera . weer een gratis KPN nummer. Zegt het voort!

Voor nadere inlichtingen omtrent betalingen kunt u 24 uur per dag 7 dagen per week contact opnemen met onze gratis klantenservice, bereikbaar op het telefoonnummer 0800 - 0402.

Een beloofde e-mail is gekomen, echter het blijkt een oproep om te betalen.
Wonder boven wonder prijkt de naam van de Opperblaaskaak er niet onder. Dat komt direct al veel beter over.

In de beloofde e-mail zou komen te staan, dat het notabedrag in het vervolg van rek.... zou worden afgeschreven als automatische incasso, althans zo heb ik het begrepen.
Dus KPN, dank u voor de overbodige mail ( maar wel met een leuk gratis nr) en stuur nu de mail waarin je (ja, ik tutoyeer jullie, als uiting van minachting, zoals jullie dat ook bij jullie clientele doen) aangeeft het bedrag in de toekomst van de juiste rekening, zoals gemeld in Mijn KPN, gaat incasseren.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door GJvdZ »

AGGB schreef:Hoera . weer een gratis KPN nummer. Zegt het voort!

Voor nadere inlichtingen omtrent betalingen kunt u 24 uur per dag 7 dagen per week contact opnemen met onze gratis klantenservice, bereikbaar op het telefoonnummer 0800 - 0402.
Dat is toch al sinds jaar en dag het algemene nummer voor KPN?

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: KPN Tyrannosaurus Rex onder de providers

Ongelezen bericht door AGGB »

GJvdZ schreef:
AGGB schreef:Hoera . weer een gratis KPN nummer. Zegt het voort!

Voor nadere inlichtingen omtrent betalingen kunt u 24 uur per dag 7 dagen per week contact opnemen met onze gratis klantenservice, bereikbaar op het telefoonnummer 0800 - 0402.
Dat is toch al sinds jaar en dag het algemene nummer voor KPN?
Oh ja? Het is anders niet te vinden op de KPN website. ook niet bij Mijn KPN. Daar staan alleen 0900 nummers voor 10 cent per minuut. dat kan heel lekker aantikken.

Gesloten