LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo en opzeggen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

Ik heb Ziggo opgezegd prima toch de eind afrekening ontvangen u heeft van ons nog € 52,24 te goed
dat wordt binnen 3 maanden verrekend. Modem keurig retour gestuurd en toch maar de laatste rekening
gerestorneerd ad € 74,68 nu dreigen ze met een deurwaarder...wie heeft er hier een plank voor de kop :lol:

bprosman
Berichten: 9939
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door bprosman »

De gestorneerde rekening was voor of na de eindafrekening ?

ciske
Berichten: 10821
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

Niet echt verstandig te storneren, al kan ik het wel begrijpen.

sjohie
Berichten: 9595
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sjohie »

Les voor de volgende keer, nóóit (betaling)procedures gaan zitten kortsluiten door bedragen te laten storneren omdat de creditering je niet snel genoeg gaat. Je bent niet hun enigste favoriete lievelingsklant, maar een nummertje tussen miljoenen andere in een stel databases en bovenliggende administratieve systemen.

Storneren geeft een vinkje achter je klantnummer, waardoor volautomatisch een incasso wordt gestart, door een compleet andere afdeling dan de afdeling die je opzegging aan het behandelen is.

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !

ciske
Berichten: 10821
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !
Het kan, alleen hoop ik dat je naam niet echt uit gaat komen :mrgreen:

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

waarom nou zo ongeduldig ze zeggen toch al dat je dat geld terug krijgt?

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door mje »

Goed gedaan die multinationals denken dat ze alles kunnen maken. Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit 3 maanden op je geld wachten, vind ik waardeloos !

bprosman
Berichten: 9939
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Bovendien betaal je bij Ziggo
altijd een maand vooruit
Da's wel knap als je ook telefonie hebt :wink:
Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?

ciske
Berichten: 10821
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

Maar eh... wil niet zeuren maar daar ben je toch mee accoord gegaan destijds ? Leveringsvoorwaarden en zo ?
Dit is bij elke provider zo hoor, dus TS je doet vrij moeilijk over iets dat je ook gewoon terug krijgt.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

plankvoordekop schreef:Ik keek bij het faktuuroverzicht van Ziggo en daar stond nog te betalen € 22,44 per iDeal dus dat maar gedaan. Ik had geen zin om 3 maanden op mijn geld te wachten ! Dus zo kan het ook !


Goed gedaan!
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen, want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt.....ik moest eerst de geschillencommissie erbij halen op ze te dingen mijn geld terug te storten!

bprosman
Berichten: 9939
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door bprosman »

want zo gaat t bij die oplichters! Heb ik meegemaakt
Kon ook zijn dat je na een halfjaar of een jaar dat geld nog niet had ontvangen
Ja kon ook zijn dat na 12/12/12 de wereld al is vergaan :-(.
Dus u beweert dat Ziggo (of andere providers) bewust mensen geld afhandig maakt ?
Ik hoop echt dat er eens één bedrijf opstaat en een gevalletje "laster" voor de rechter brengt.

bprosman
Berichten: 9939
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard

ciske
Berichten: 10821
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Niet zo overdrijven Vogels, alleen maar met : KPN, MTV Mobile, Tele2, T-Mobile, Telfort ,UPC , 2Call, Direct wonen en WBV Eigen Haard

Je vergeet het Nuon. :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

vogels schreef:
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent!
Tja, zo kun je het ook noemen. :mrgreen: (overigens is het 'ik ken', alleen de stam, weet je wel?) Zelf zou ik het zo willen omschrijven: omdat je DENKT je rechten als consument te kennen en je niet in staat bent zaken goed op te pakken/af te handelen :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:

tenormin
Berichten: 6826
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door tenormin »

sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:
Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintje :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

tenormin schreef:
sandra56 schreef:ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg???? :mrgreen:
Ja, natuurlijk is dat erg. Net als ieder nadeel heb zijn voordeel. Geintje :lol:

:lol: :lol:

bprosman
Berichten: 9939
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door bprosman »

ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Mijn inschatting is meer omdat je de gave hebt om iedere helpdeskmedewerker binnen 3 minuten tegen de haren in te strijken.

Gesloten