LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo en opzeggen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

bprosman schreef:
ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Mijn inschatting is meer omdat je de gave hebt om iedere helpdeskmedewerker binnen 3 minuten tegen de haren in te strijken.

Ooww......is dat zoooo???? Dan weet jij meer dat mij :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door tenormin »

sandra56 schreef:Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:
Wat dacht je zelf. Jij draait aan het wiel en wij willen geluid blijven horen, dus draaien wij door.....

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

sandra56 schreef:
vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:
Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt.

Hoe zo de klant is koning :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt
Hoezo ziggo aanhangers?? Ik heb geen ziggo maar jij doet moeilijk. :mrgreen:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

tenormin schreef:
sandra56 schreef:Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:
Wat dacht je zelf. Jij draait aan het wiel en wij willen geluid blijven horen, dus draaien wij door.....


Jullie doen je best maar..... :lol: :lol: :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door sandra56 »

plankvoordekop schreef:
sandra56 schreef:
vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:
Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt.

Hoe zo de klant is koning :wink:


Juist! :wink:

JcmGerritse
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2012 12:26

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door JcmGerritse »

Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.

Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.

Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door ciske »

Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?



Wat dacht je zelf? :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?



Wat dacht je zelf? :lol:
Ik denk dat hij zelf denkt dat hij die extra kosten van Ziggo terugkrijgt. Laat ik dat dan maar voor hem hopen.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

JcmGerritse schreef:Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.

Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.

Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?
Hallo JcmGerritse,

Zou je via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan ga ik voor je kijken of de overstapdesk ook een opdracht heeft gekregen. Als dit zo is dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

JcmGerritse
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2012 12:26

Re: Ziggo en opzeggen.

Ongelezen bericht door JcmGerritse »

Ik heb inmiddels met Ziggo gesproken.

Ze hebben 50% van de extra kosten vergoed.

Toch best netjes.

Gesloten