LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC aanbieding, extra kosten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

florijn4 schreef:
jsschaap schreef:Ik heb momenteel zelf ook UPC internet/tv/telefonie en op de maandelijkse factuur worden naast de kosten van het alles-in-1 pakket ook apart kosten (€18,20) in rekening gebracht voor UPC Kabel TV en Radio. Die €18,20 komt er dus weldegelijk bovenop... Waaruit kun jij opmaken Denmar, dat deze aanbieding inclusief die €18,20 is?
Dat heb ik nou ook 18,20. Ik vraag mij werkelijk af waarvoor ik die betaal. Vroeger stond er de gemeente doetinchem bij en kreeg ik een of ander verhaaltje dat dit de kabelkosten zijn. Tegenwoordig denk ik dat het ook wel eens de analoge kabelkosten kunnen zijn. Navraag bij andere kabelaars geven die aan dit totaal niet te kennen. Hun prijsniveau ligt beduidend lager. UPC is dan ook gemiddeld met deze 18,20 duurder. Maar weer es gebeld met UPC en kan het met antwoord doen van, dit zijn de kosten voor de kabel. Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van. Ik krijg het vermoeden dat ik om de tuin geleid wordt. Wie kan hier meer over zeggen ?????, want het blijft een vaag verhaal.
ik wil je wel helpen maar dan moet ik meer weten over je huidige abo bij upc, hoe lang dit al loopt, b.v. als het langer loopt als een jaar kun je het nu per maand opzeggen.
En je kunt ook die aanbieding dan nemen waar we het in dit topic over hebben, ikzelf ga gewoon elk jaar opnieuw kijken naar de dan lopende aanbieding en als dit goedkoop is neem ik het gewoon voor wederom een jaar. Uit ervaring weet ik dat ze bij de klantenservice de klanten liever dom houden maar dat ligt natuurlijk ook aan je zelf, kijk eens bij upc.nl naar de lopende aanbiedingen en doe je je voordeel mee.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

dit zijn de kosten voor de kabel
:?: makkelijk verdiend dan , wat een onzin van upc.

Net wat hierboven gezegd, als je jaar contract voorbij is, kijk dan eens voor iets anders.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Alle pakketprijzen op http://www.upc.nl/pakketten/ zijn inclusief de kosten (€18,20) voor Kabel TV en Radio.

Bij sommige oude pakketten wordt Kabel TV en Radio, ondanks dat het wel onderdeel is van je totaalpakket, nog los weergegeven op de factuur.

Klanten die Kabel TV en Radio los op de factuur vermeld zien staan kunnen deze kosten optellen bij de totale prijs van hun abonnement. Deze 2 kostenplaatjes zijn samen de kosten van het Alles-in-1 pakket.

Meer informatie over je factuur kun je vinden op de voorbeeldfactuur op onze website: http://www.upc.nl/klantenservice/factuur-en-betalen/

Met vriendelijke groet,
Marcel

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
dit zijn de kosten voor de kabel
:?: makkelijk verdiend dan , wat een onzin van upc.

Net wat hierboven gezegd, als je jaar contract voorbij is, kijk dan eens voor iets anders.

Makkelijk gezegd, bij veel mensen ligt een coax kabel en geen glasvezelkabel, terug naar het phonelijntje lijkt me ook niet alles:)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
ciske schreef:
dit zijn de kosten voor de kabel
:?: makkelijk verdiend dan , wat een onzin van upc.

Net wat hierboven gezegd, als je jaar contract voorbij is, kijk dan eens voor iets anders.

Makkelijk gezegd, bij veel mensen ligt een coax kabel en geen glasvezelkabel, terug naar het phonelijntje lijkt me ook niet alles:)

ADSL is zo slecht niet.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Har06 »

[

ADSL is zo slecht niet.[/quote]


ADSL ? verouderde meuk blijf maar bij UPC met al z,n kleine gebrekjes

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:[

ADSL is zo slecht niet.

ADSL ? verouderde meuk blijf maar bij UPC met al z,n kleine gebrekjes

onzin :lol:

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Jeetje, ik heb veel te lang veel te veel betaald... Door eigen toedoen, dat wel... Ik had nog een oud UPC alles-in-1 abonnement, waar inderdaad die €18,20 nog bovenop de pakketkosten kwamen...Ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat het nog steeds in de Algemene voorwaarden staat, dat alle diensten in combinatie met een Kabel TV en Radio abonnement afgesloten moeten worden voor €18,20 per maand.

Ik krijg nu een Horizon pakket met dezelfde diensten die ik al had voor maar liefst €25,- minder per maand! Dat is een flinke besparing vind ik. Ik had gewoon eerder moeten bellen met UPC... Ik kreeg overigens wel van UPC te horen dat ze veel vragen/klachten kregen over de nieuwe aanbiedingen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:[

ADSL is zo slecht niet.

ADSL ? verouderde meuk blijf maar bij UPC met al z,n kleine gebrekjes

onzin :lol:
waarom dan UPC als provider ? :lol:

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Omdat geen enkele andere provider mij een betere aanbieding kon doen met de diensten die ik afneem...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

jsschaap schreef:Omdat geen enkele andere provider mij een betere aanbieding kon doen met de diensten die ik afneem...

Die vraag van Har was richting mij :lol:
Ik krijg nu een Horizon pakket met dezelfde diensten die ik al had voor maar liefst €25,- minder per maand
Heb je gelezen dat er veel problemen met de Horizon zijn? Trouwens ondanks dat het ookjouw schuld is, krijg je nog compensatie over het te veel betaalde?

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

LOL :lol:

Ik ken 2 personen die Horizon hebben en zij zijn er positief over... Verder verschillen de bevindingen per persoon denk ik. De één zal alle functionaliteiten van de Horizonbox volledig benutten en meer problemen tegenkomen dan degene die dit niet doen... Ik ben benieuwd wat mijn ervaringen zullen zijn... Je ziet vaak met nieuwe technische snufjes dat eerst de kinderziektes eruit moeten...

Ik heb niet teveel betaald, ik betaalde volgens de voorwaarden die op dat moment gelden... Helaas...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

:lol: Ik ken ook iemand die geen problemen met de horizon heeft , dus hoop voor jou dat je ook dat gedoe niet krijgt.

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Faye1971 schreef:
jsschaap schreef:Nee, ik heb jaren terug een alles-in-1 abonnement afgesloten met TV, Internet en Telefonie. Heb jij ook UPC Ciske? Zijn er meer mensen die dit lezen waarbij wel of niet €18,20 in rekening wordt gebracht bovenop de alles-in-1 kosten? Ik ben zo thuis, dan ga ik ze bellen...
Je zegt het zelf al: jaren terug afgesloten'.... Dus heb jij een oud pakket, die je niet kunt vergelijken met de huidige pakketten. De pakketten van jaren terug, werden anders benoemd en hadden een totaal ander pakketinhoud. Ik zou zeggen pak je factuur erbij, en kijk hoe de abonnementen benoemd worden. Welk telefoonabonnement, welk internetabonnement en welk digitale tv abonnement staan er nu op je factuur? KabelTV en Radio staat bij jou apart op de factuur, omdat jij nog een verouderd pakket afneemt. En aangezien jij dus alle diensten al afneemt, heb jij geen recht op die extra korting. Echter, uit coulance willen ze je die in sommige gevallen wel aanbieden.

Maar hierbij wel mijn complimenten aan TS, die heeft de algemene voorwaarden doorgenomen. Wat je van veel mensen niet kunt zeggen.
denmar schreef: Ook voor fay geldt, eerst alles lezen en dan nadenken en dan pas reageren, heel simpel.
En toch heb ik gelijk. Je snapt er zelf helemaal geen biet van. Denk zelf maar eens na Denmar, erg jammer dat je zo sneu reageert.
UPC Webcare schreef:Alle pakketprijzen op http://www.upc.nl/pakketten/ zijn inclusief de kosten (€18,20) voor Kabel TV en Radio.

Bij sommige oude pakketten wordt Kabel TV en Radio, ondanks dat het wel onderdeel is van je totaalpakket, nog los weergegeven op de factuur.

Klanten die Kabel TV en Radio los op de factuur vermeld zien staan kunnen deze kosten optellen bij de totale prijs van hun abonnement. Deze 2 kostenplaatjes zijn samen de kosten van het Alles-in-1 pakket.

Meer informatie over je factuur kun je vinden op de voorbeeldfactuur op onze website: http://www.upc.nl/klantenservice/factuur-en-betalen/

Met vriendelijke groet,
Marcel
I rest my case :wink: , want dit is precies wat ik al zei

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door devious »

@jsschaap

tart het lot, bel UPC, annuleer je nieuwe contract en zeg dat je wilt opzeggen. Verzin maar een smoes waarom.

Dan krijg je ineens een aanbieding "blijf bij UPC" met sowieso € 10,- p/m èxtra korting...blijvend.
En nee, dat staat idd nergens beschreven op de UPC site

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door olaf79 »

jsschaap schreef:in de Algemene voorwaarden staat, dat alle diensten in combinatie met een Kabel TV en Radio abonnement afgesloten moeten worden voor €18,20 per maand.
Nee dat staat er niet. Er staat dat het maximaal 18,20 per maand kost. Dat kan dus ook nul zijn

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door tampie74 »

Je betaald altijd eerst voor een annoloog signaal dat is altijd zo geweest. Bij iedere televisie aanbieder zoals UPC en Ziggo.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

tampie74 schreef:Je betaald altijd eerst voor een annoloog signaal dat is altijd zo geweest. Bij iedere televisie aanbieder zoals UPC en Ziggo.

Niet als je een alles in 1 pakket hebt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door trail46 »

ciske schreef:
tampie74 schreef:Je betaald altijd eerst voor een annoloog signaal dat is altijd zo geweest. Bij iedere televisie aanbieder zoals UPC en Ziggo.

Niet als je een alles in 1 pakket hebt.
Klopt, bij deze Alles in 1 pakketen is die €18.20.- inbegrepen.

Voorbeeld.
Alles-in-1 Horizon TV met 60 Mb €
54,95
- Horizon TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

trail46 schreef:
ciske schreef:
tampie74 schreef:Je betaald altijd eerst voor een annoloog signaal dat is altijd zo geweest. Bij iedere televisie aanbieder zoals UPC en Ziggo.

Niet als je een alles in 1 pakket hebt.
Klopt, bij deze Alles in 1 pakketen is die €18.20.- inbegrepen.

Voorbeeld.
Alles-in-1 Horizon TV met 60 Mb €
54,95
- Horizon TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio
Dit voorbeeld heb ik ook al hier geplaats, ze lezen gewoon niet alles en ongelijk bekennen kunnen ze al helemaal niet, neem de topicstarter, niks meer van gelezen, had wat netter geweest als hij nog zijn ervaring had geplaats na het bellen met upc.

Gesloten