LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door TheLD »

https://www.ziggo.com/nl/over-ziggo/geschiedenis/

Dus 2008. Denk niet dat "mijn Ziggo" in het Casema/Wanadoo tijdperk bestond voor wijzigingen.

Wellicht dat de Doctor Who's dat hier kunnen verklaren. Want de titel draagt het woord "Ziggo" en:
aardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen via "mijn ziggo"

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door TheLD »

Dus 2008. Denk niet dat "mijn Ziggo" in het Casema/Wanadoo tijdperk bestond voor wijzigingen.

Wellicht dat de Doctor Who's dat hier kunnen verklaren. Want de titel draagt het woord "Ziggo" en:
daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen via "mijn ziggo"

Basbb
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013 19:00

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Basbb »

Gezien de vele reacties
Lijkt er dus op dat ik heel erg veel pech heb met wijzigingen als niet iedereen daar last van heeft. Bij ander forum wel gevonden dat het vaker voorkomt bij specifieke mensen. Je hebt mogelijk dus kennelijk heel veel pech of nooit problemen?


Om in te gaan op overnames:
De volgende mail adressen heb ik gehad door de overnames:
casema.net
casema.nl
orange.nl
wanadoo.nl
nu kan ik kiezen voor ziggo.nl email adressen maar ik hou nog even casema.nl domain-naam email adres.
Orginele kabelnetwerk is vrijwel volledig opgebouwd met de belastingcenten waarna investeerders daar geld aan verdiend hebben. Casema is voor eerst opgekocht nadat ze overgegaan waren van die drama demos/com-port modems naar echte kabelmodems.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door sjohie »

Basbb schreef:Gezien de vele reacties
Lijkt er dus op dat ik heel erg veel pech heb met wijzigingen als niet iedereen daar last van heeft. Bij ander forum wel gevonden dat het vaker voorkomt bij specifieke mensen. Je hebt mogelijk dus kennelijk heel veel pech of nooit problemen?


Om in te gaan op overnames:
De volgende mail adressen heb ik gehad door de overnames:
casema.net
casema.nl
orange.nl
wanadoo.nl
nu kan ik kiezen voor ziggo.nl email adressen maar ik hou nog even casema.nl domain-naam email adres.
Orginele kabelnetwerk is vrijwel volledig opgebouwd met de belastingcenten waarna investeerders daar geld aan verdiend hebben. Casema is voor eerst opgekocht nadat ze overgegaan waren van die drama demos/com-port modems naar echte kabelmodems.
Nou vlieg je wat mij betreft toch wat populistisch uit de bocht, die originele netwerken zijn dan wel grotendeels met belastinggeld aangelegd, maar door de aandeelhouders in die kleinere kabelco's, diezelfde gemeenten die de aanleg hebben gefinancieerd, tijdens de dotcom-boom voor fors geld verkocht aan investeerders, dus de belastingbetaler heeft er naast het gebruik al die jaren, niks of relatief weinig op toegelegd. En we hebben er een breedband netwerk aan overgehouden met een penetratriegraad waar ze zo ongeveer in elk land ter wereld jaloers op zijn. En vergeet niet dat veel gemeenten nu met big bad KPN als grootaandeelhouder van reggefiber, nu naast die doorverkochte kabels, fluitend glasvezel leggen, waar jij als consument ook de voordelen van hebt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door bprosman »

com-port modems naar echte kabelmodems.
Tot het moment dat hij na een lekkage in de bovenliggende badkamer "zwemles" kreeg ook met dit COM modem nooit problemen gehad. Qua snelheid kon hij nog niet tippen aan de huidige maar dat was ook alles.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Basbb schreef:Hallo allen,

Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> ziggo het probleem dat wijzigingen na eerste aanvraag en bevestiging daarvan steevast niet uitgevoerd worden. Daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen via "mijn ziggo"
-bevestiging ontvangen dat verwerkt is
-maand later constateren dat niet verwerkt is
-klacht in dienen en document nummer van pdf doorgeven(anders zegt ziggo dat ze nooit ontvangen heeft)
-maand erna alsnog verwerkt en financiële compensatie voor teveel -betaalde kosten

Ook nu weer, in april telefoon vollop bellen opgezegd via de website, bevestiging ontvangen, nu ruim maand later staat weer erbij en worden de kosten weer afgeschreven.

Momenteel is het nog erger, op de ingediende klachten wegens opnieuw niet doorvoeren wijziging komt geen enkele reactie en wordt je als klant gewoon genegeerd door ziggo. Ik vraag me af of niet veel meer mensen hetzelfde probleem hebben als ik dat elke wijziging die je probeert door te voeren bij ziggo fout gaat? Daarnaast komt het bij meer mensen voor dat ziggo ingediende klachten compleet negeert?
Dit is een erg vervelende situatie. Het is inderdaad vreemd dat alle wijzigingen bij jou niet goed verwerkt worden. Krijg je op een duur wel een bevestiging thuis gestuurd? Deze moet je doorgaans 5 a 10 werkdagen na de wijziging binnen krijgen.

Ik wil er graag samen met je naar kijken, zou je daarom via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen. Dan pak ik je gegevens er even bij.

Groet, Alex

Basbb
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013 19:00

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Basbb »

Update:

Ziggo is alle wijzigingen en klachten kwijt:

- klacht teveel betaalde geld niet beantwoord
- klacht waarin vermeld wordt dat ze eerdere klacht niet kunnen vinden
- wifi-hotspot staat weer aan, voor 2e maal uitgezet
- abonnement staat weer terug van voor de wijziging waar ik ook een bevestiging voor heb ontvangen.

Voor derde maal in 2 weken klacht ingediend bij ziggo.

Ik kan me niet voorstellen dat dit toeval is, ik ben er van overtuigd dat wel degelijk een structureel probleem bij ziggo is waarbij wijzigingen standaard niet uitgevoerd worden. En dan vooral wanneer je goedkoper abonnement neemt of iets (deels) opzegd.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

Basbb schreef:Update:

Ziggo is alle wijzigingen en klachten kwijt:

- klacht teveel betaalde geld niet beantwoord
- klacht waarin vermeld wordt dat ze eerdere klacht niet kunnen vinden
- wifi-hotspot staat weer aan, voor 2e maal uitgezet
- abonnement staat weer terug van voor de wijziging waar ik ook een bevestiging voor heb ontvangen.

Voor derde maal in 2 weken klacht ingediend bij ziggo.

Ik kan me niet voorstellen dat dit toeval is, ik ben er van overtuigd dat wel degelijk een structureel probleem bij ziggo is waarbij wijzigingen standaard niet uitgevoerd worden. En dan vooral wanneer je goedkoper abonnement neemt of iets (deels) opzegd.
Heb je contact gezocht met Alex?

Drs. P

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Drs. P »

nevermind schreef:
Basbb schreef:Update:

Ziggo is alle wijzigingen en klachten kwijt:

- klacht teveel betaalde geld niet beantwoord
- klacht waarin vermeld wordt dat ze eerdere klacht niet kunnen vinden
- wifi-hotspot staat weer aan, voor 2e maal uitgezet
- abonnement staat weer terug van voor de wijziging waar ik ook een bevestiging voor heb ontvangen.

Voor derde maal in 2 weken klacht ingediend bij ziggo.

Ik kan me niet voorstellen dat dit toeval is, ik ben er van overtuigd dat wel degelijk een structureel probleem bij ziggo is waarbij wijzigingen standaard niet uitgevoerd worden. En dan vooral wanneer je goedkoper abonnement neemt of iets (deels) opzegd.
Heb je contact gezocht met Alex?
tennis bedoel je deze Alex ?

http://www.alex.nl

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

Ziggowebteam schreef: Dit is een erg vervelende situatie. Het is inderdaad vreemd dat alle wijzigingen bij jou niet goed verwerkt worden. Krijg je op een duur wel een bevestiging thuis gestuurd? Deze moet je doorgaans 5 a 10 werkdagen na de wijziging binnen krijgen.

Ik wil er graag samen met je naar kijken, zou je daarom via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen. Dan pak ik je gegevens er even bij.

Groet, Alex
Nee, DrsP.. bovenstaande Alex

Basbb
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013 19:00

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Basbb »

Update:

Gegevens kloppen nog steeds niet. Wijziging april is verwerkt, wijziging mei is weer ongedaan gemaakt, nadat deze overal wel doorgevoerd was(bevestigingsbrief, "mijn ziggo -> mijn producten"). Opnieuw dus teveel geld afgeschreven door ziggo en geen spoor terug te vinden van de aangevraagde EN bevestigde wijziging in mei.

Opnieuw klacht ingediend.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

Ze moeten je wel hebben daar. Sterkte en succes, vergeet vooral niet het Ziggo webcareteam te mailen.

Gesloten