LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

Geacht forum.....
graag zou ik jullie advies willen hebben over het volgende.
ik heb KPN glasvezel (telefonie+internet+tv) met standaard tv pakket
op 6 juni dit jaar het ik een Galaxy tab 2 gekocht bij een kpn winkel.
daar werd me verteld dat er ook nog bij de aanschaf van mij Galaxy 2 tablet,2 jaar lang gratis het extra tv abbo bij zat.
na bellen met de kpn, wanneer dit pakket werd aan gezet, kreeg ik te horen dat ik GEEN recht erop had.
na contact te hebben op genomen met de kpn winkel, kreeg ik de volgende mail:

Ik begrijp van mijn collega uit de KPN winkel dat u KPN Compleet is beloofd in contact met een internetabonnement voor een tablet.
Zoals al eerder geconstateerd is het niet mogelijk om Compleet te worden met een mobiel internet abonnement, met als gevolg dat u het Pluspakket niet gratis krijgt. Aangezien dit door verkeerde informatie heeft kunnen gebeuren wil u aanbieden om het Pluspakket alvast 1 jaar te gaan vergoeden, dit kan ik doen door het bedrag eenmalig te verrekenen op uw factuur (€ 10,17 x 12).
nu is mijn vraag, moet ik met hun voorstel akkoord aan?????
zelf denk ik, dat ik wel degelijk recht heb op 2jaar lang gratis kijken, en niet het hoeft accepteren wat hun voorstellen.
of dan mij 24 X 10.17 te betalen, zodat ik dan toch gratis naar het extra pakket kan kijken.
graag jullie advies hier over..
Mvgr Jan

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Barman »

Waarom is Compleet dan niet mogelijk bij jou? Je voldoet toch aan de voorwaarden?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Ik zou vooral terug naar de winkel gaan en daar lekker stennis schoppen. Als ze je zomaar een heel jaar kunnen vergoeden kunne n ze je ook gewoon twee jaar vergoeden. Bovendien vind ikhet sowieso raar dat je niet naar Compleet kunt gaan. Dat zou ik eerst maar eens (laten) uitvogelen.

wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

Barman schreef:Waarom is Compleet dan niet mogelijk bij jou? Je voldoet toch aan de voorwaarden?
dat is nu juist het probleem...
volgens kpn geld dit alleen, als je ook een mobiel abbo neemt/hebt.
kan wel gewoon bellen met de tablet, dus wie het weet mag het zeggen...

wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

devious schreef:Ik zou vooral terug naar de winkel gaan en daar lekker stennis schoppen. Als ze je zomaar een heel jaar kunnen vergoeden kunne n ze je ook gewoon twee jaar vergoeden. Bovendien vind ikhet sowieso raar dat je niet naar Compleet kunt gaan. Dat zou ik eerst maar eens (laten) uitvogelen.
vandaar dat ik dit probleem ook hier heb geplaats...
hoop hier een antwoord te vinden hoe het precies zit.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Maar wij hebben geen inzage in de KPN-aanbiedingen met bijbehorende voorwaarden.
Qua systeem verwerking is het echter echt gewoon een kwestie van een andere code bij je klantnummer zetten en klaar-is-Kees. En waarom sommige mensen daar een drama van maken om te doen, tja, blijkbaar voelen ze zich übermensch+God à € 8,06 per uur...

wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

devious schreef:Maar wij hebben geen inzage in de KPN-aanbiedingen met bijbehorende voorwaarden.
Qua systeem verwerking is het echter echt gewoon een kwestie van een andere code bij je klantnummer zetten en klaar-is-Kees. En waarom sommige mensen daar een drama van maken om te doen, tja, blijkbaar voelen ze zich übermensch+God à € 8,06 per uur...
schijnbaar wel...
ze kunnen gemaakte afspraken gewoon niet na komen als ze dat willen.
heb het gevoel dat het onwil is van die gasten, maar daarvoor hoef ik er nog geen genoegen mee te nemen.
in ieder geval iedereen thx voor hun antwoorden tot nu toe

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Renske99 »

Kpn komt idd hun afspraken niet na, wij zijn al vanaf 30 januari bezig geld terug van ze te krijgen, helaas tot op heden telkens zonder resultaat, het gaat niet om 1 euro maar echt om 150 euro, zo'n groot bedrijf dat is toch belachelijk?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Het is gewoon weer de schuld van degeen die je aan de telefoon hebt en zijn/haar onwetendheid van het systeem. Het stelt echt geen fluit voor, maar ja, die mensen voelen zich de hele dag geweldig ofzo. HEt kan gewoon, maar dan moet het even naar een andere afdeling worden gezet waar dan de ene code eraf gaat en de andere code erbij wordt gezet. Data aanpassen, ticket terug naar de 1e lijn en case closed na informeren klant. Standaard regels in een CustomerCare-omgeving, de enige tegenwerkende is diezelfde eerste lijn..

wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

devious schreef:Het is gewoon weer de schuld van degeen die je aan de telefoon hebt en zijn/haar onwetendheid van het systeem. Het stelt echt geen fluit voor, maar ja, die mensen voelen zich de hele dag geweldig ofzo. HEt kan gewoon, maar dan moet het even naar een andere afdeling worden gezet waar dan de ene code eraf gaat en de andere code erbij wordt gezet. Data aanpassen, ticket terug naar de 1e lijn en case closed na informeren klant. Standaard regels in een CustomerCare-omgeving, de enige tegenwerkende is diezelfde eerste lijn..
en ga dat maar voor elkaar te krijgen, dan was ik te vrede :shock:
ze zouden me vandaag van de winkel terug bellen(de gene die mij 2 jaar extra zenders had belooft).
denk dat ze me telefoon nr kwijt zijn :roll:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Kijk, dat bedoel ik. Ze weten dat ereen "slecht nieuws"gesprek aankomt dat ze moeten voeren. Dus dat stellen ze lekker uit. Gaan ze de winkel poetsen. De batterijen van de bedrijfsbus testen enzo. Veel belangrijker. Iedereen daar wil het baasje zijn en verantwoording hebben, maar verantwoording NEMEN, tja...da's mijn werk toch niet? Laat staan over het "verantwoodring afleggen" naar klanten toe. Poehpoeh... Belachelijk, maar wat kunnen we eraan doen? Blijven contacten tot je iemand hebt gevonden die het wel kan, durft en doet. Slaat dat ergens op? Nee. En ja, da's het grote probleem bij de grote bedrijven.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Agaat »

Zelf nooit vervelende ervaringen gekend, met de KPN ( al was het ook nog eens een voor mij een zeer fijne werkgever) ik kan me wel voorstellen dat dit enorm frustreert. Het hoort niet zo, moet opgelost worden!

Hierbij het gratis nummer van KPN ( scheelt weer in de kosten) 0800 0115 bellen, en dan eisen dat je een leidinggevende van de bewuste afdeling wil spreken. Dat je het wachten en kastje naar de muur verhaal zat bent, en ik zou ook zeker melden dat je deze zaak uitgebreid uitmeet op het Rader forum.

Schrijf ook absoluut alle namen op, en tijdstippen dat je belt. Je hebt recht op een coulance regeling overigens... vraag daar ook naar...

Sucses!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Agaat schreef:...Hierbij het gratis nummer van KPN ( scheelt weer in de kosten) 0800 0115 bellen, en dan eisen dat je een leidinggevende van de bewuste afdeling wil spreken...Sucses!
Jaja, maar nooit in een callcentre gewerkt? Een teamleider heeft niks te maken met de klanten, kan zelfs niks meer doen dan de eerstelijners. Dus zwaar nutteloos te vragen naar een leidinggevende. Ook die moeten zich aan hetzelfde protocol houden. Inderdaad, suCCes

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Agaat »

Kun je misschien ook normaal reageren? of is dat lastig voor je? Je weet zo goed te melden wat een ander fout doet( gut gut een foutje.. zitten je sokken te strak?)

Ga mezelf niet uitlaten welke functie, wel weet ik dat je MAG en KAN vragen zoals ik al schreef.

Een leidinggevende is geen eerste lijn... hoe kom je daarbij?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Barman »

Agaat schreef: Een leidinggevende is geen eerste lijn... hoe kom je daarbij?
Een leidinggevende op een callcentre wel en daar kom je terecht als je gratis belt.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Agaat »

Nee, wanneer je gratis ( of betaald) -dat maakt echt niet uit- belt en je voet bij stuk houd kom je wel degelijk bij de leidinggevende terecht deze moet het doorzetten naar de klachten afdeling, en deze kan voor iemand met problemen echt wel wat betekenen . Maar geduld en netjes blijven is een vak apart anno 2013..

En gelezen de verbitterdheid van Devious, zet ik grote vraagtekens of de houding die hij of zei aanneemt de TS maar iets helpt
Laatst gewijzigd door Agaat op 24 jun 2013 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

wadgeest
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2013 05:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door wadgeest »

:lol: :D
JA JA.......Kpn heeft het eindelijk door..............................
Hoe is het mogelijk, maar alles is nu wel opeens geregeld.
Ben te vrede met hun voorstel, dus moet ik ook niet verder mauwen.
hebben hun excuus aan geboden ( wat heel belangrijk voor mij was), en hebben er nu vaart achter gezet.
iedereen thx voor hun antwoord (heeft volgens mij wel mee geholpen), en deze tropic mag van mij gesloten worden
Grtz Jan

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Agaat »

Ah, dat is mooi te lezen! Ben ik blij om..

Goed zo, als je maar doorzet... ;)

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door devious »

Agaat schreef:Kun je misschien ook normaal reageren? of is dat lastig voor je? Je weet zo goed te melden wat een ander fout doet( gut gut een foutje.. zitten je sokken te strak?)

Ga mezelf niet uitlaten welke functie, wel weet ik dat je MAG en KAN vragen zoals ik al schreef.

Een leidinggevende is geen eerste lijn... hoe kom je daarbij?
Leuke metafoor, die ga ik onthouden. En ja, ik reageer nu eenmaal bits.

Ook zeg ik nergens dat een leidinggevende een eerste lijn is. Maar alsje belt dan kom je uit bij de eerste lijn, en die hebben duidelijke instructies dat ze zelf het probleem afhandelen. Leidinggevenden geven leiding aan de eerstelijners en hebben geen functie naar klanten toe. Ookkunnen ze niks meer betekenen dan de eerstelijner. Dat je inderdaad een labiele eerstelijner aantreft is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Men durft tegenwoordig de confrontatie niet meer aan en verantwoording wordt zo veel en ver mogelijk doorgeschoven. Nogmaals, vragen naar een leidinggevende heeft geen effect. Gewoon vragen naar de Klachtenafdeling wel. Of bij UPC veel vaker dan 4 keer bellen in een uur. Dat systeem herkent het en schakelt door naar een andere afdeling.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: KPN komt gemaakte afspraak NIET na !!!!!

Ongelezen bericht door Agaat »

Doe wat je niet laten kunt beste Devious. :) wees bits, zeur en houd er vooral een betweterige mening op na.

Niemand houd je tegen, maar of je er daadwerkelijk verder mee komt? dat betwijfel ik...

Gesloten