LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony achterstallig betalingen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door youngconnect »

ja en nee, sjohie.
Ja het UWV is een opvang net, maar men krijgt 70% van het loon.
Daarnaast wordt MLM gepresenteerd (als het goed is) als een bijkomstigheid/aanvulling. (dus zeg je huidige baan niet meteen op)
En als een 'normaal' bedrijf failliet gaat, is het personeel zeker schuldeiser (mits sprake is van achterstallig loon).
En wat denk je van alle zelfstandigen en MKB'rs die in de crisis op de fles gegaan zijn? Die hebben ook geen recht op UWV.

@bokkel: kijk. dit is nu ook weer zoiets. Ik ben nergens aan verkondigen dat MLM de ultimate bomb is, maar toch word ik aangevallen. Ik schuif ook nergens schuld heen. Sterker nog. de enigen die schuiven zijn de mensen die hier het hardste lopen te zeuren, want ik blijf het niet normaal vinden dat mijn vragen ontweken worden en er enkel gereageerd wordt op zinnetjes die uit mijn bijdrage geplukt worden. Reageer eens op een volledige bijdrage ipv alleen op iets wat af te zeuren valt in jouw ogen.

Dus.... lees even goed. Waar heb ik gezegd dat iemand of een blog schuld heeft? nergens.

Mijn bescheiden mening is alleen dat iedereen rustig moet analyseren, nadenken en een zo objectief mogelijk mening verkondigen. Zeker op zo'n forum als dat van de Radar.
Dat is constructief en hebben anderen ook wat aan.
Dat dit ideologisch is en waarschijnlijk onhaalbaar, weet ik helaas ook.

Zoals ik ook op het laatste topic gemeld heb, ben ik alle plussen en minnen na gegaan en bij mij valt het positief uit. Ik begrijp ook dat MLM niet voor iedereen is weg gelegd.
Maar voor mij is het een MLM een deugdelijk bedrijf wanneer men sowieso niet hoeft te betalen om mee te doen. Als men wil werken, kan dat. Men dient ook een fatsoenlijk inkomen te kunnen krijgen door alleen verkoop van de diensten/producten (die dus ook deugdelijk moeten zijn). Men dient dus niet afhankelijk te zijn van de zogenoemde piramideopbouw.
(ennuh... welk bedrijf bestaat niet uit een piramide? maar dat hebben jullie natuurlijk ook allemaal al gehoord in jullie oneindige wijsheid)

Maar eigenlijk had ik moeten antwoorden: waarom zou ik dat moeten uitleggen? Jullie weten toch alles al?
Advies mijnerzijds: probeer eens naar iemand te luisteren. Dit kan prima of je het met iemand eens bent of niet. Of is dat te volwassen voor het volk hier?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door bokkel »

bokkel schreef:
youngconnect schreef:... zien het verschil niet tussen MLM en piramidespelen en verkondigen dat als waarheid....
...Maar goed, leg uit wat wij niet begrijpen..
Neen youngconnect, ik vroeg je het verschil uit te leggen. En je probeert er, net zoals al je "collegae", onderuit te komen door er vooral overheen te 7u77en
youngconnect schreef:Reageer eens op een volledige bijdrage ipv alleen op iets wat af te zeuren valt in jouw ogen.
Raakt kant noch wal, maar goed..zijn we inmiddels wel gewend. Kom eens uit je slachtofferrolletje. En geef gewoon antwoord, of verkondig geen leugens.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door sjohie »

youngconnect schreef:ja en nee, sjohie.
Ja het UWV is een opvang net, maar men krijgt 70% van het loon.
Daarnaast wordt MLM gepresenteerd (als het goed is) als een bijkomstigheid/aanvulling. (dus zeg je huidige baan niet meteen op)
En als een 'normaal' bedrijf failliet gaat, is het personeel zeker schuldeiser (mits sprake is van achterstallig loon).
En wat denk je van alle zelfstandigen en MKB'rs die in de crisis op de fles gegaan zijn? Die hebben ook geen recht op UWV.

@bokkel: kijk. dit is nu ook weer zoiets. Ik ben nergens aan verkondigen dat MLM de ultimate bomb is, maar toch word ik aangevallen. Ik schuif ook nergens schuld heen. Sterker nog. de enigen die schuiven zijn de mensen die hier het hardste lopen te zeuren, want ik blijf het niet normaal vinden dat mijn vragen ontweken worden en er enkel gereageerd wordt op zinnetjes die uit mijn bijdrage geplukt worden. Reageer eens op een volledige bijdrage ipv alleen op iets wat af te zeuren valt in jouw ogen.

Dus.... lees even goed. Waar heb ik gezegd dat iemand of een blog schuld heeft? nergens.

Mijn bescheiden mening is alleen dat iedereen rustig moet analyseren, nadenken en een zo objectief mogelijk mening verkondigen. Zeker op zo'n forum als dat van de Radar.
Dat is constructief en hebben anderen ook wat aan.
Dat dit ideologisch is en waarschijnlijk onhaalbaar, weet ik helaas ook.

Zoals ik ook op het laatste topic gemeld heb, ben ik alle plussen en minnen na gegaan en bij mij valt het positief uit. Ik begrijp ook dat MLM niet voor iedereen is weg gelegd.
Maar voor mij is het een MLM een deugdelijk bedrijf wanneer men sowieso niet hoeft te betalen om mee te doen. Als men wil werken, kan dat. Men dient ook een fatsoenlijk inkomen te kunnen krijgen door alleen verkoop van de diensten/producten (die dus ook deugdelijk moeten zijn). Men dient dus niet afhankelijk te zijn van de zogenoemde piramideopbouw.
(ennuh... welk bedrijf bestaat niet uit een piramide? maar dat hebben jullie natuurlijk ook allemaal al gehoord in jullie oneindige wijsheid)

Maar eigenlijk had ik moeten antwoorden: waarom zou ik dat moeten uitleggen? Jullie weten toch alles al?
Advies mijnerzijds: probeer eens naar iemand te luisteren. Dit kan prima of je het met iemand eens bent of niet. Of is dat te volwassen voor het volk hier?
Zelfstandigen zijn geen mensen in loondienst, die moeten dus hun eigen boontjes doppen. MKBers ken ik niet, zijn dat mensen met een bedrijf in het MKB, of medewerkers van zo'n bedrijf? Als medewerker in loondienst, krijg je bij faillissement 70% en aanvulling tot 100% via een uitkering wegens betalingsonmacht. Kortom, het volledige loon.

youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door youngconnect »

bokkel schreef:
bokkel schreef:
youngconnect schreef:... zien het verschil niet tussen MLM en piramidespelen en verkondigen dat als waarheid....
...Maar goed, leg uit wat wij niet begrijpen..
Neen youngconnect, ik vroeg je het verschil uit te leggen. En je probeert er, net zoals al je "collegae", onderuit te komen door er vooral overheen te 7u77en
youngconnect schreef:Reageer eens op een volledige bijdrage ipv alleen op iets wat af te zeuren valt in jouw ogen.
Raakt kant noch wal, maar goed..zijn we inmiddels wel gewend. Kom eens uit je slachtofferrolletje. En geef gewoon antwoord, of verkondig geen leugens.
Ten eerste raken mijn opmerkingen zeker een wal en een kant.
Of je dat wil zien is een tweede.

En waarom zou ik dingen moeten uitleggen (wat ik toch kort heb gedaan) als er geen antwoorden komen op mijn vragen?
Ik ben niet begonnen met mensen aan te vallen. Echter drukken jullie wel elke vorm van reactie richting wat jullie willen horen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door sjohie »

bokkel schreef:
bokkel schreef:
youngconnect schreef:... zien het verschil niet tussen MLM en piramidespelen en verkondigen dat als waarheid.......Maar goed, leg uit wat wij niet begrijpen..
Neen youngconnect, ik vroeg je het verschil uit te leggen. En je probeert er, net zoals al je "collegae", onderuit te komen door er vooral overheen te 7u77en
youngconnect schreef:Reageer eens op een volledige bijdrage ipv alleen op iets wat af te zeuren valt in jouw ogen.
Raakt kant noch wal, maar goed..zijn we inmiddels wel gewend. Kom eens uit je slachtofferrolletje. En geef gewoon antwoord, of verkondig geen leugens.
Ten eerste raken mijn opmerkingen zeker een wal en een kant.
Of je dat wil zien is een tweede.

En waarom zou ik dingen moeten uitleggen (wat ik toch kort heb gedaan) als er geen antwoorden komen op mijn vragen?
Ik ben niet begonnen met mensen aan te vallen. Echter drukken jullie wel elke vorm van reactie richting wat jullie willen horen.
Om even op de uitbetaling van loon bij faillissement terug te komen, daar zegt het UWV zelf, iets anders dan dat jij zei, dus wie zouden mensen hier dan eerder geloven?

Er kunnen 2 dingen gebeuren, het faillissement wordt bekrachtigd en dan ben je als schuldeiser je geld kwijt, want jullie consultants komen na het UWV en de belastingdienst, net als met elk ander faillissement. In het uitzonderlijke geval dat de rechter het niet bekrachtigd, ben je terug bij het bedrijf wat de betalingen van de laatste paar manden al niet kon doen, en veel kosten rondom het faillissement heeft moeten maken. Zou een geldschieter daar nog de vingers aan willen branden?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door bokkel »

Dat bedoel ik dus. Er is niets uit te leggen. En dat kun je ook niet dus. Maar wel proberen om daar vooral overheen te praten door de nadruk op iemand anders te leggen. Whatever , niets nieuws hier.
Nou dag hoor.

Maather
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2014 09:05

Re: Euphony achterstallig betalingen

Ongelezen bericht door Maather »

Euphony is bereid om achterstallige fee's voor consultants te "betalen:"
50% van het openstaand bedrag zal in 2014 betaald worden, 20% in juli het restant verspreidt over het jaar. de overige 50% als je weer consultant wordt. Is iemand hiermee akkoord gegaan?

Gesloten