LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rebel38
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 mar 2015 12:43

Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door Rebel38 »

Wat heb ik er voor een boodschap aan dat Ziggo de onderhandelingen met bepaalde zendermaatschappijen niet rond kan krijgen?
http://www.totaaltv.nl/nieuws/19804/zig ... s-aan.html

Het zal mij als kijker een regelrechte stinkworst zijn wat er daar rond de tafel gebeurd.
Mijn rol beperkt zich uitsluitend tot het thuiskomen na werk, klikken en kijken.
En toevallig is 13 Streeth een favoriete zender van me die ik graag mag kijken.
Al met al was dat ook niet de enige reden dat ik Ziggo er uit wilde hebben maar goed, overstappen naar iemand anders die wel kwaliteit levert is voor mij net zo veel moeite als van supermarkt verwisselen, ik word niet warm of koud van de naam van de aanbieder als ik maar kan krijgen waar ik voor betaal.

Nu ik heb opgezegd met in acht te nemen termijn word ik nu al weken om de haverklap gebeld door Ziggo door ''relatiemanagers'' die me vragen waarom ik opstap, wat die zenders voor mij betekenen en wat ik bij een ander wel denk te vinden.
Hoe zit dat, moet ik soms een echtscheidingsadvocaat in de arm nemen?
Ziggo, neem je verlies en laat me met rust.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door ciske »

Ziggo, neem je verlies en laat me met rust.
Dat heb je altijd met providers, maak je niet zo druk. Als je ooit bij KPN weggaat krijg je hetzelfde.

Bel mij niet register"?

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door Barre Barry »

ciske schreef: Bel mij niet register"?
Werkt niet voor bestaande en oude klanten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door ciske »

Bij mij wel, althans heb ze 1 x aan de lijn gehad, goed mijn mond los getrokken en nooit meer gebeld door KPN.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door Barre Barry »

ciske schreef:Bij mij wel, althans heb ze 1 x aan de lijn gehad, goed mijn mond los getrokken en nooit meer gebeld door KPN.
Fijn voor je. Wat is nu de relatie met het bel-me-niet register?

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Ziggo belast mij met hun huishoudelijke problemen

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Rebel38 schreef:Hoe zit dat, moet ik soms een echtscheidingsadvocaat in de arm nemen?
Ziggo, neem je verlies en laat me met rust.
Maar ondertussen neem jij ook de moeite om dit hier te komen melden. Wil je erover praten...?

Gesloten