LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service Ziggo beneden peil

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jered
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:51

Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Jered »

De communicatie met Ziggo en de afhandeling van klachten is weer ver beneden peil. Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie. Na veel getouwtrek en bellen bedacht Ziggo om een Humax ontvanger te plaatsen, want uiteraard was dit probleem bekend bij Ziggo. Als goodwill gebeurde dat gratis. Problemen met televisie bleven: nauwelijks ontvangst en wegvallend beeld. Wederom als goodwill bedacht Ziggo vervolgens om dan maar de Horizon te plaatsen. 2x kwam monteur niet opdraven. Uiteraard wel de daarvoor bestemde tijd vrij gehouden. Uiteindelijk is de Horizon geplaatst. Deze werkt goed, maar nu brengt Ziggo, in strijd met de gemaakte afspraken, deze Horizon wel in rekening en last but not least: ook het feit dat er een monteur voor niets aan de deur is geweest. De man is helemaal niet komen opdraven. Ook daar heb ik over gebeld. Bel ik nu de klantenservice over deze onterechte rekeningen, dan krijg je slechts een bandje, dat deze rekeningen openstaan. In welk niemandsland ben ik beland met deze organisatie? Ziggo heeft zelf toegezegd, dat zij er alles aan zouden doen om een oplossing te vinden voor de door hen gecreëerde problemen, maar brengen het uiteindelijk wel in rekening. Er over bellen is niet mogelijk, want dan krijg je een bandje. Schriftelijk heb ik ook al gereageerd, maar dan krijg je een email waarin ze verwijzen naar de specificatie van de rekening.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door bprosman »

Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie.
Zou toch eens naar de bekabeling gaan kijken. Door het verschuiven van de frequenties vallen de zwakke broeders qua bekabeling uit. Dan kun je ontvangers vervangen tot je een ons weegt maar dat gaat je probleem niet oplossen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door crazyme »

Inderdaad. Na de overgang moest ook ik de bekabeling vervangen. Daarna weer prima beeld.

Het is eenvoudig te testen door de TV rechtstreeks aan te sluiten met een korte, goed afgeschermde kabel.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie.
Zou toch eens naar de bekabeling gaan kijken. Door het verschuiven van de frequenties vallen de zwakke broeders qua bekabeling uit. Dan kun je ontvangers vervangen tot je een ons weegt maar dat gaat je probleem niet oplossen.
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC, maar ze doen hun best, in ons dorp gaan ze groot onderhoud plegen, ergo 1 maand lang regelmatig het modem loskoppelen en wederom aankoppelen op het stroomnet :oops:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door bprosman »

Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC
Raar dat ze dan toch de naam Ziggo hebben laten overleven en niet UPC.
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven,
Klopt, maar wel veel

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door olaf79 »

Er is vast wel een app die dat automatisch voor je regelt

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC
Raar dat ze dan toch de naam Ziggo hebben laten overleven en niet UPC.
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven,
Klopt, maar wel veel
dat is mij ook een raadsel ???, we bespeuren meer uitval met Ziggo dan met UPC ::::::

Ziggo geeft wel netjes de te verwachten storingen aan :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
dat is mij ook een raadsel ???, we bespeuren meer uitval met Ziggo dan met UPC ::::::

Ziggo geeft wel netjes de te verwachten storingen aan :lol:
Ik heb bij beiden weinig tot geen uitval.

TS , probeer het nog eens via FB of Twitter.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Goedemorgen Jered,

Hier is duidelijk wat misgegaan in de communicatie tussen jou en Ziggo. Graag willen we kijken of we dit toch weer naar tevredenheid voor je kunnen oplossen. Zou je hiervoor middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen?

Groet,

Jelle

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef:
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC, maar ze doen :
Dat klopt niet: UPC (LG) heeft Ziggo in hun organisatie opgenomen.... Ziggo is in feite dus de nieuwe naam voor UPC.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Brainless »

Klopt... UPC heeft Ziggo overgenomen en ook de naam.
Dus voor UPC klanten is er niets veranderd qua ontvangst; behalve de naam op de factuur.

bertha45

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door bertha45 »

Ben ook overgestapt naar Ziggo: mijn provider hield er mee op, dus een goede kans om alles in 1 onder te brengen. Ziggo had me beloofd: "we gaan niet weg tot alles werkt, ook uw mail adres". Niet dus. Daar heb ik weer iemand voor moeten laten komen (Ziggo zelf kreeg ik niet aan de lijn, ja: het keuzemenu dat niet werkte). En mijn TV geluid is pleitte, maar weet niet zeker of dit ook door hen komt, TV is bijna 5 jaar oud, dus dat zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Maar erg happy ben ik er niet mee: de lange kabel ligt nog (vastgeplakt op het tapijt) los. Moeten gaten geboord worden in de muren, van woon-naar PC. kamer. Echt fijn. :(

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door bprosman »

Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.

bertha45

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door bertha45 »

bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Ben ik in principe volledig met u eens, maar u heeft mijn telefonische afspraak niet bevestigd gehoord van Ziggo klantenservice. Daar heb ik uitgelegd hoe de vork aan de steel zat, ik geen enkel verstand heb van wat dan ook, ook gezegd dat ik niemand had die dit voor mij kon doen; men zou dus én de kabel aansluiten op de goede manier én mijn email adres verzorgen. "Het was allemaal geen probleem". Had ook gezegd dat er een oude ADSL kabel lag; die moest dus vervangen worden.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.
Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef: Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:
FB, of Twitter melden helpt niet? Ik heb gelukkig nergens last van. Had dat ook bij UPC niet.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef: Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:
FB, of Twitter melden helpt niet? Ik heb gelukkig nergens last van. Had dat ook bij UPC niet.
ik ook niet :mrgreen:

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
ciske schreef:
bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.
Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:

Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Har06 »

Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:[/quote]

2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??[/quote]

Gesloten