LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Ziggo beneden peil
Service Ziggo beneden peil
De communicatie met Ziggo en de afhandeling van klachten is weer ver beneden peil. Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie. Na veel getouwtrek en bellen bedacht Ziggo om een Humax ontvanger te plaatsen, want uiteraard was dit probleem bekend bij Ziggo. Als goodwill gebeurde dat gratis. Problemen met televisie bleven: nauwelijks ontvangst en wegvallend beeld. Wederom als goodwill bedacht Ziggo vervolgens om dan maar de Horizon te plaatsen. 2x kwam monteur niet opdraven. Uiteraard wel de daarvoor bestemde tijd vrij gehouden. Uiteindelijk is de Horizon geplaatst. Deze werkt goed, maar nu brengt Ziggo, in strijd met de gemaakte afspraken, deze Horizon wel in rekening en last but not least: ook het feit dat er een monteur voor niets aan de deur is geweest. De man is helemaal niet komen opdraven. Ook daar heb ik over gebeld. Bel ik nu de klantenservice over deze onterechte rekeningen, dan krijg je slechts een bandje, dat deze rekeningen openstaan. In welk niemandsland ben ik beland met deze organisatie? Ziggo heeft zelf toegezegd, dat zij er alles aan zouden doen om een oplossing te vinden voor de door hen gecreëerde problemen, maar brengen het uiteindelijk wel in rekening. Er over bellen is niet mogelijk, want dan krijg je een bandje. Schriftelijk heb ik ook al gereageerd, maar dan krijg je een email waarin ze verwijzen naar de specificatie van de rekening.
Re: Service Ziggo beneden peil
Zou toch eens naar de bekabeling gaan kijken. Door het verschuiven van de frequenties vallen de zwakke broeders qua bekabeling uit. Dan kun je ontvangers vervangen tot je een ons weegt maar dat gaat je probleem niet oplossen.Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie.
Re: Service Ziggo beneden peil
Inderdaad. Na de overgang moest ook ik de bekabeling vervangen. Daarna weer prima beeld.
Het is eenvoudig te testen door de TV rechtstreeks aan te sluiten met een korte, goed afgeschermde kabel.
Het is eenvoudig te testen door de TV rechtstreeks aan te sluiten met een korte, goed afgeschermde kabel.
Re: Service Ziggo beneden peil
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC, maar ze doen hun best, in ons dorp gaan ze groot onderhoud plegen, ergo 1 maand lang regelmatig het modem loskoppelen en wederom aankoppelen op het stroomnetbprosman schreef:Zou toch eens naar de bekabeling gaan kijken. Door het verschuiven van de frequenties vallen de zwakke broeders qua bekabeling uit. Dan kun je ontvangers vervangen tot je een ons weegt maar dat gaat je probleem niet oplossen.Mijn problemen zijn begonnen met het samengaan van Ziggo en UPC. Merendeel van de tijd geen ontvangst van de televisie.
Re: Service Ziggo beneden peil
Raar dat ze dan toch de naam Ziggo hebben laten overleven en niet UPC.Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC
Klopt, maar wel veelNiet alles kun je op de bekabeling afschuiven,
Re: Service Ziggo beneden peil
Er is vast wel een app die dat automatisch voor je regelt
Re: Service Ziggo beneden peil
dat is mij ook een raadsel ???, we bespeuren meer uitval met Ziggo dan met UPC ::::::bprosman schreef:Raar dat ze dan toch de naam Ziggo hebben laten overleven en niet UPC.Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPCKlopt, maar wel veelNiet alles kun je op de bekabeling afschuiven,
Ziggo geeft wel netjes de te verwachten storingen aan
Re: Service Ziggo beneden peil
Ik heb bij beiden weinig tot geen uitval.Har06 schreef:
dat is mij ook een raadsel ???, we bespeuren meer uitval met Ziggo dan met UPC ::::::
Ziggo geeft wel netjes de te verwachten storingen aan
TS , probeer het nog eens via FB of Twitter.
-
- verified
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
- Contacteer:
Re: Service Ziggo beneden peil
Goedemorgen Jered,
Hier is duidelijk wat misgegaan in de communicatie tussen jou en Ziggo. Graag willen we kijken of we dit toch weer naar tevredenheid voor je kunnen oplossen. Zou je hiervoor middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen?
Groet,
Jelle
Hier is duidelijk wat misgegaan in de communicatie tussen jou en Ziggo. Graag willen we kijken of we dit toch weer naar tevredenheid voor je kunnen oplossen. Zou je hiervoor middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen?
Groet,
Jelle
Re: Service Ziggo beneden peil
Dat klopt niet: UPC (LG) heeft Ziggo in hun organisatie opgenomen.... Ziggo is in feite dus de nieuwe naam voor UPC.Har06 schreef:
Niet alles kun je op de bekabeling afschuiven, Ziggo is minder dan voorheen UPC, maar ze doen :
Re: Service Ziggo beneden peil
Klopt... UPC heeft Ziggo overgenomen en ook de naam.
Dus voor UPC klanten is er niets veranderd qua ontvangst; behalve de naam op de factuur.
Dus voor UPC klanten is er niets veranderd qua ontvangst; behalve de naam op de factuur.
Re: Service Ziggo beneden peil
Ben ook overgestapt naar Ziggo: mijn provider hield er mee op, dus een goede kans om alles in 1 onder te brengen. Ziggo had me beloofd: "we gaan niet weg tot alles werkt, ook uw mail adres". Niet dus. Daar heb ik weer iemand voor moeten laten komen (Ziggo zelf kreeg ik niet aan de lijn, ja: het keuzemenu dat niet werkte). En mijn TV geluid is pleitte, maar weet niet zeker of dit ook door hen komt, TV is bijna 5 jaar oud, dus dat zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Maar erg happy ben ik er niet mee: de lange kabel ligt nog (vastgeplakt op het tapijt) los. Moeten gaten geboord worden in de muren, van woon-naar PC. kamer. Echt fijn.
Re: Service Ziggo beneden peil
Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Re: Service Ziggo beneden peil
Ben ik in principe volledig met u eens, maar u heeft mijn telefonische afspraak niet bevestigd gehoord van Ziggo klantenservice. Daar heb ik uitgelegd hoe de vork aan de steel zat, ik geen enkel verstand heb van wat dan ook, ook gezegd dat ik niemand had die dit voor mij kon doen; men zou dus én de kabel aansluiten op de goede manier én mijn email adres verzorgen. "Het was allemaal geen probleem". Had ook gezegd dat er een oude ADSL kabel lag; die moest dus vervangen worden.bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Re: Service Ziggo beneden peil
Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
Re: Service Ziggo beneden peil
Jij zegt hetciske schreef:Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten
Re: Service Ziggo beneden peil
FB, of Twitter melden helpt niet? Ik heb gelukkig nergens last van. Had dat ook bij UPC niet.Har06 schreef: Jij zegt het
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten
Re: Service Ziggo beneden peil
ik ook nietciske schreef:FB, of Twitter melden helpt niet? Ik heb gelukkig nergens last van. Had dat ook bij UPC niet.Har06 schreef: Jij zegt het
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten
-
- Berichten: 4364
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Service Ziggo beneden peil
Har06 schreef:Jij zegt hetciske schreef:Kan allemaal best wel zo zijn, als TS slim is neemt hij/zij contact met Jelle van Ziggo op . Aan dit geklets heeft hij/zij niks aan.bprosman schreef:Als je iemand hebt moeten laten komen om je mail (adres) in orde te maken lag dat dus ergens aan je eigen PC en niet aan Ziggo. Ook de vastgeplakte kabel kun je Ziggo niet verantwoordelijk voor houden, was je bekabeling op orde geweest was dat niet nodig geweest.
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten
Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??
Re: Service Ziggo beneden peil
Jij zegt het
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten [/quote]
2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??[/quote]
van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten [/quote]
2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??[/quote]