LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door nico557 »

Ik ben al vanaf 21 september bezig om de Horizon box volledig werkend te krijgen, bij de installatie foutcode 1060 (niet geactiveerd door Ziggo )contact opgenomen met de klantenservice activatie was automatisch mislukt, moest handmatig gedaan worden door een techneut van Ziggo,op 1 oktober was de Horizon box geactiveerd, kreeg toen de foutmelding 8075 deze code houd in dat je een abonnement moet afsluiten voor My prime en replay tv terwijl dit in je pakket zit, klantenservice gebeld ze zouden het binnen 3 dagen in orde maken, na 3 dagen nog steeds dezelfde melding, weer gebeld kreeg weer hetzelfde verhaaltje te horen dat het na 3 dagen in orde zou zijn, tot op heden nog steeds de foutcode 8075 dus nog steeds niets opgelost. Zo wordt je aan het lijntje gehouden door Ziggo.Het blijkt nu ook dat oude en nieuwe klanten van Ziggo een slecht werkende Horizon box hebben.JaJa Ziggo lost het wel op alleen de vraag is wanneer.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door berndv »

ik heb het idee dat de service er sinds de fusie niet beter op geworden is. Als ik u was zou ik toch echt een keer overstappen, en dan bij voorkeur niet naar kpn.

viewtopic.php?f=68&t=141217&p
viewtopic.php?f=24&t=164193&p
viewtopic.php?f=24&t=164263&p
Best leuk al die waarschuwingen en topics, gewoon zo snel mogelijk een andere aanbieden zoeken.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door Quark »

Heb nu een tijdje de Horizon box en sinds kort de kleinere boven. In het begin ook problemen gehad, het is een box die bij de fusie van UPC is overgenomen. Maar sinds een half jaar zonder problemen. ( even afkloppen)

Mij oudste zoon zit bij KPN en de jongste bij Tele 2. Qua storingen vergeleken met Ziggo is het lood om oud ijzer ( dus vergelijkbaar)

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door GJvdZ »

berndv schreef:ik heb het idee dat de service er sinds de fusie niet beter op geworden is. Als ik u was zou ik toch echt een keer overstappen, en dan bij voorkeur niet naar kpn.

viewtopic.php?f=68&t=141217&p
viewtopic.php?f=24&t=164193&p
viewtopic.php?f=24&t=164263&p
Best leuk al die waarschuwingen en topics, gewoon zo snel mogelijk een andere aanbieden zoeken.
Niet naar Ziggo, niet naar KPN, niet naar Tele2, niet naar Telfort, niet naar Vodafone.... Alles is kl*** en toch zijn we zo'n beetje allemaal continu online en hangen we halve dagen voor de TV.... Hoe kan dat dan als het allemaal zo slecht is?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door atesli »

Heb pas de horizon box en ben tevreden. Heb altijd boxen van UPC gehad maar die ging pas kapot.
Toen de horizon box genomen en aan laten sluiten door een monteur. (gratis)
En de monteur pas weg laten gaan als alles werkt.
Hij werkt bij mij prima en ben erg erg tevreden mee.
Succes!

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door Quark »

Voordeel van de Horizon box is dat je hem huurt, dus kapot komt er een nieuwe

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door nico557 »

Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door bprosman »

Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.
Misschien is die site daar ook wel voor ;-) Net als deze.
Als tevreden Ziggo/Horizon gebruiker heb ik nooit de behoefte gehad dat daar te posten.
Enige nadeel is dat het geluid harder / zachter niet werkt op mijn TV, met de Horizon AB, voor de rest geen problemen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door sjohie »

nico557 schreef:Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.
Tsja, ik ben al 16 jaar tevreden @Home, en nu Ziggo, klant. Maar ik klim niet 1x per jaar in de digitale pen om dat te zeggen.

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door nico557 »

Ik zie het al,Ziggo medewerkers die hier op reageren.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door bprosman »

Hahaha... als ik je nu een scan van mijn loonstrook stuur bied je hier dan in het openbaar je welgemeende excuses aan voor zo'n stomme vooringenomen opmerking ?

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door nico557 »

Ja is goed,stuur maar op.Ik neem aan dat deze site bedoeld is om je klachten te vermelden en niet om er positief op te reageren dat Ziggo zo'n geweldig bedrijf is.
Laatst gewijzigd door nico557 op 01 nov 2016 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door bprosman »

Geef maar een e-mail adres (eventueel via PB). Deze site is er in ieder geval NIET voor om iedereen die een positieve of andere mening heeft dan een TS (jij in dit geval) te beschuldigen dat ze dan wel voor die firma zullen werken, want daar heb je OOK een abonnement op (zie ook Hollandse nieuwe topic), dat soort opmerkingen komen me inmiddels mn strot uit.

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door nico557 »

Je bent ook snel van slag, enkel met de opmerking dat je wel voor Ziggo zou werken.Maar ja wie de schoen past trekken hem aan.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door bprosman »

Zo snel van slag ben ik niet , maar in de afgelopen 5 jaar komen dat soort opmerkingen regelmatig voorbij.
Maar ja wie de schoen past trekken hem aan.
Ach ja, wel een ongefundeerde beschuldiging uiten naar mensen hier maar dan niet de b*llen hebben excuses te maken als je er naast zit.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door Dirkie »

nico557 schreef:Ik zie het al,Ziggo medewerkers die hier op reageren.
En weer een doodgeslagen discussie. Als TS niet de juiste antwoorden krijgt in zijn ogen dan werkt iedereen ineens bij Ziggo. Als dat zo zou zijn dan hebben de meeste mensen hier heel veel banen en daarmee dus een riant inkomen en zeker geen tijd meer om te reageren op dit soort fora.
Maar er zijn ook positieve zaken. TS wordt 'aan het lijntje gehouden' dus de telefoon werkt blijkbaar wel :lol:
En volgens mij is er ook een groot verschil tussen een slecht of niet werkende Horizon box en de genoemde foutmeldingen. Deze hebben blijkbaar te maken met de administratieve afhandeling door Ziggo en niet de box zelf die keurig de juiste meldinge geeft.

Mijn eigen ervaring met de helpdesk van Ziggo is dat het na de fusie soms wel eens uit maakt wie je aan de lijn krijgt. Maar wat zeker ook helpt is je eigen houding als je een medewerker aan de lijn krijgt :wink:

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Ongelezen bericht door Quark »

Zou het goed verdienen bij Ziggo ? dan wil ik wel solliciteren :D

Gesloten