LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
gertbralten
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2016 16:05

Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door gertbralten »

Op 8 november heb ik Fiber.nl aangevraagd. De aanvraag is soepel en snel gegaan, mijn Adsl signaal zou per 29 november gereed zijn, echter;
- Fiber blijkt nadat je klant bent geworden nagenoeg onbereikbaar, wachttijden van een uur plus zijn standaard en dan heb je al geluk als er opgenomen wordt.
- Fiber heeft in tegenstelling tot de ontvangen brieven GEEN adsl signaal geleverd, Ik heb geklaagd via hun site, telefoon en FB pagina maar helaas 0 reactie.
- Na 3 dagen bellen en telkens anderhalf uur in de wacht is het gelukt een mdw te spreken. Hij zou een storing voor me aanmaken maar nu dagen later heb ik ook daar niets van mogen vernemen en nog steeds geen Adsl signaal. Fiber huurt dsl lijnen van KPN wat doet vermoeden dat Fiber de verplichtingen jegens KPN niet negekomen is. Een telefoontje naar KPN bevestigde dat er helemaal gen DSL signaal actief is op mijn adres
- Het start pakket werd op 2 december ontvangen maar ik heb er niets aan
- Rekeningen blijven komen en ook de maandelijkse kosten zie ik al in mijn overzicht.

Hoe is het mogelijk dat deze organisatie zo met klanten om mag gaan?? Op FB klaagt men steen en been over Fiber, iedereen heeft dezelfde klachten en het lijkt wel of Fiber niet meer reageert en haar klanten wil dienen.

Wat nu te doen?? Ik wil afzien van het contract omdat Fiber het niet nakomt maar wil absoluut voorkomen dat dit lang gaat duren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door berndv »

gertbralten schreef:Wat nu te doen?? Ik wil afzien van het contract omdat Fiber het niet nakomt maar wil absoluut voorkomen dat dit lang gaat duren.
er zijn meerdere opties. voor veel bedrijven zou ik kunnen adviseren om het op de facebookpagina van het desbetreffende bedrijf te zetten, maar dat zal weinig uithalen.

er zijn verschillende wegen, telefonisch zou ik het in ieder geval niet meer doen. Stel ze schriftelijk in gebreke, geef ze een laatste termijn om alsnog te leveren, gangbaar is 14 dagen, komen ze dit niet na, ontbinding eisen wegens wanprestatie. Eventueel kunt u de geschillencommissie nog aanschrijven.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

Slechtste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt! Inderdaad niet mee in contact te komen en het enige wat ze leveren is een factuur, met de felicitaties dat de levering is afgerond en alles is opgeleverd. Daar heb je wat aan, als het installatiepakket nog niet eens verzonden is. Nu kan ik dus van mijn vorige provider ook geen gebruik meer maken. Het was al een grote vergissing dit contract aan te gaan en nu helemaal. Ik ga ook maar eens juridisch advies inwinnen.

chauffeuse
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2017 15:44

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door chauffeuse »

Vanaf oudejaarsavond 20.00 uur geen televisie-ontvangst. Fiber niet bereikbaar. Vandaag half uur, 20 min. en uur geprobeerd, geen contact.
Je wordt er stapelgek van. Gelukkig loopt 8 maart a.s. mijn contract af. Ook daar een brief over gestuurd, geen antwoord. Je krijgt ook nooit brieven, alleen email. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt. zal blij zijn als ik eraf ben.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

Hier ook nog geen enkele reactie op vragen en klachten. Nu alles maar aangetekend verzonden, want op de diverse sites lees ik dat ik niet de enige ben bij wie Fiber 'glas'hard ontkent iets te hebben ontvangen. Het zou mooi zijn als gedupeerde klanten gezamenlijk iets konden beginnen tegen deze asociale praktijken. Stof genoeg voor een schokkende tv-uitzending. De Geschillencommissie krijgt het nog druk.

Timvs1993
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2017 19:00

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door Timvs1993 »

Hier hetzelfde probleem. Volgens myfiber ben ik aangesloten, echter geen internetsignaal in huis.

Opvallend is dat fiber nederland sneller aansluit dan alle anderen providers. Mede daardoor is mijn keuze op hun gevallen. De zogenaamde aansluitdatum leveren ze nog geen internet maar ze starten wel met factureren. Ik denk dat ze zich hier bewust van zijn, ze zijn niet toevallig zoveel sneller dan andere providers. In mijn ogen is dit keiharde oplichting. Ik wil geen bedrijf betalen voor een dienst die ze mij niet leveren en al helemaal niet als ik op geen enkele manier de klantenservice kan bereiken.

Ik zou graag zien dat radar dit oppakt. Want dit bedrijf heeft geen tijd voor huidige klanten, maar abonnementen afsluiten doen ze maar al te graag. Als klant kan je geen contact opnemen met dit bedrijf, misschien dat radar dit wel kan?

bij voorbaat dank.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

Timvs1993 schreef: Ik zou graag zien dat radar dit oppakt.
bij voorbaat dank.
Misschien overbodig te zeggen, maar ik sluit me daar graag bij aan. Het kan toch niet zo zijn dat een bedrijf daar onbelemmerd mee door kan gaan? (Klanten zogenaamd aansluiten, maar alleen facturen leveren, onbereikbaar zijn, niet reageren op klachten.)

Anthonysvt
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2017 15:20

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door Anthonysvt »

Nou dacht ik een uitzondering te zijn die dit had maar een blik hier in de forums blijk ik niet de enige te zijn die zich eigen stoort aan deze provider.
Ik zou me hier ook graag bij aansluiten . Ik heb dan geen probleem met de levering van het product gehad maar heb wel klachten over het geleverde product. Ik heb eenmalig een medewerker aan de lijn gehad enige tijd geleden maar de problemen houden aan .
Ik ben nu al een aantal dagen aan bellen met wachttijden die per telefoontje tot over 1,5 uur lopen en nog niemand gesproken te hebben , op de zogenaamde terugbel berichten wordt niet op gereageerd , ook krijg je geen antwoord in het interne mail systeem wat ze hebben .
op de facturen na die werken prima !

Zoals eerder gezegd als er nieuwe klant binnengehaald kan worden zullen ze het niet nalaten , maar om huidige betalende klanten ook maar enigszins te woord te staan is er niet bij . ik krijg op moment sterk de indruk dat ze ook helemaal niks om geven .
Wat moet een klant doen om hier geholpen te worden om een goed product te krijgen waar je voor betaald .

Ik krijg ook steeds meer het idee het contract te laten ontbinden en hier een andere provider voor te zoeken die wel gewoon de problemen kan en wil verhelpen.

fdr1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2014 10:55

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door fdr1982 »

Wij hebben hier thuis ook klachten over de bereikbaarheid. We hebben 16 december 2016 via myFiber een ticket aangemaakt om het Ziggo sport kanaal op te zeggen. We hebben het ook via deze manier aangevraagd, en volgens de website is dit maandelijks op te zeggen.

Een paar dagen geleden viel ons ineens op dat we nog steeds de sport kanalen konden ontvangen. Vreemd. Ik had verwacht dit dit per 1 januari wel zou stoppen. Daarna op de factuur gezien dat we voor januari nog steeds betalen voor de kanalen. Dit is nog vreemder wat mij betreft. Dus we hebben een reactie geplaatst op het ticket en niets meer op terug gehoord.

Vandaag hebben we gebeld en 45 minuten in de wacht gestaan en nog niemand gesproken. En nogmaals gebeld, maar dan via optie 1 (voor nieuwe klanten). Daar hadden we verassend genoeg binnen 5 minuten iemand aan de lijn!! Nieuwe klanten kunnen dus inderdaad wel geholpen worden. Die kon mij helaas alleen niet verder helpen. Nadat ik ging bellen heb ik ook een chat venster geopend op de website om zo contact te krijgen met de klantenservice (scheelt heel wat kosten). Inmiddels zijn we 1 uur verder en heeft er nog steeds niemand gereageerd!

Inmiddels heb ik het ook maar via het (wat meer openbare) twitter geprobeerd.

Wat ik nog te horen kreeg van de dame die ik wel te pakken kreeg, maar die mij als bestaande klant bij de (nieuwe) klantenservice niet kon helpen, is dat ik dan maar een aangetekende brief moest versturen. En dan nog meer kosten maken?

Ik vindt dit ronduit schofterig van een organisatie als Fiber. Indien ik niets hoor van ze rest mij inderdaad niets anders dan die aangetekende brief te versturen, maar dan wel met een ingebrekestelling en niet een vraag of ze eens naar mijn ticket kunnen kijken.

Ik denk dat ik ook niet hoef te vermelden dat wanneer mijn contract is afgelopen, ik ook zeker niet zal verlengen bij Fiber. Zodra het kan ben ik weg bij deze partij!

John_uit_Venlo
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2017 19:25

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door John_uit_Venlo »

Hetzelfde verhaal bij mij.
Iedere dag proberen of ik nu wel internet heb, proberen iemand aan de lijn te krijgen, mailen, via My.Fiber reageren.
Op een gegeven moment heb ik alle spullen weer in de doos gedaan, en teruggestuurd naar Fiber, en heb de borg die ik hun heb betaald teruggeboekt.
Nu zeggen zij dat ik hen niet in de gelegenheid heb gesteld om de problemen op te lossen.
Natuurlijk is de termijn waarin je je kon bedenken allang verstreken.
Maar ik vind niet dat ik hieraan vastzit als ik niks geleverd krijg.
Rekeningen kreeg ik niet per mail of per post, maar via My.Fiber dus wist ik niet eens dat ik die kreeg, en dus betaalde ik niks, en was ik van mening dat ik ervan af was nadat ik het installatiepakket terug heb gestuurd.
Inmiddels een vordering gehad van een incassobureau, die ik wel betaald heb.
Maar ik wil van Fiber af.
Ik zit nu bij Vodafone, waar je binnen 3 minuten iemand aan de lijn hebt.

En dan onze vaste telefoon:
Die heeft niet meer goed gewerkt sinds we bij Fiber waren.
Vodafone claimde de lijn terug, waarna we zelf wel konden bellen, maar niet gebeld worden.
Nu kunnen we ook niet meer zelf bellen, omdat Fiber de lijn weer onder hun beheer heeft genomen tegen onze wil en toestemming.

Patrick_B
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:04

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door Patrick_B »

Vrijwel alles wat hierboven gezegd is, is ook op mij van toepassing.

Ze claimen dat mijn levering sinds 9 december begonnen is, omdat dat zo in hun systeem staat.
Het ging echter om een nieuwe glasvezelaansluiting waar eerst een monteur de lijn bruikbaar moet maken. Nota bene via de glasvezelbeheerder een aanvraag gedaan.
Nadat de Fiber monteur geweest was geen verbinding kunnen krijgen. Klantenservice geprobeerd, inderdaad uren aan wachtmuziek gehoord.
Geen werkende internetverbinding en veel irritatie jegens de "klantenservice", dus ik wilde ervanaf.
Los van of het uiteindelijk goed zou komen met de verbinding, wil ik absoluut niet verbonden zijn aan een bedrijf waarbij de klantenservice zo achterlijk slecht geregeld is dat als ik een probleempje of vraag heb ik eerst dagen achtereen pogingen moet doen om contact te krijgen.

Nou wordt ie mooi. Zoals hierboven staat gingen mijn diensten pas 20 december in en heb ik op 30 december opgezegd, zowel per opzegkaartje als via hun eigen omgeving MyFiber (waar je ook niet of nauwelijks antwoord krijgt). Ook netjes de apparatuur (aangetekend) retour gestuurd.
Zij claimen dus dat ik geen recht meer op herroeping heb (14 dagen), omdat in hun systeem 9 december staat.
Vervolgens kreeg ik de mededeling dat ze zien dat ik akkoord ben met de slotnota, die ik nooit ontvangen of gezien heb, laat staan mee akkoord ben gegaan.
Later kreeg ik te zien dat de slotnota €500+ bedroeg. Erg dure wachtmuziek, dan liever Spotify!

Zoals uit dit forum wel blijkt ben ik bij lange na niet de enige die problemen heeft met Fiber.
Blijven vechten is de enige optie. Volgende stap is een schriftelijke klacht, en daar houdt het niet bij op...
Heb goede suggesties hier gezien over wanprestatie en ingebrekestelling.

Radar mag dit kwalitatief uitermate teleurstellende bedrijf absoluut niet overslaan.
Wat zombo hierboven ook al zei: "stof genoeg voor een schokkende uitzending."

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

Het wordt steeds fraaier. Na lang doordrammen kreeg ik na vier weken een reactie (ticket) op mijn eerst klacht, waarin aangeboden wordt een oplossing voor een tv-probleem te zoeken. Daarop heb ik nog eens uiteengezet dat we een conflict hebben over de oneerlijke wijze waarop het contract tot stand is gekomen (door onbereikbaarheid van Fiber), dat ik inmiddels de apparatuur heb teruggezonden en het abonnementsgeld gestorneerd, tot ik eens fatsoenlijk reactie krijg op die klacht. Daarop komt als antwoord dat ik contact op moet nemen met de technische helpdesk, om een aantal tests te doorlopen...... Pfffff, blij dat mijn klacht eindelijk geopend is, maar lezen ze überhaupt wel wat er in staat? [pfff alleen dat 'even bellen' al ... en dat zonder werkende telefoonlijn/apparatuur]

Op Klachtenkompas geven ze zich wel gewonnen, zo te zien (maar eerst zien, dan geloven): de overeenkomst wordt ontbonden! Geheel terecht, maar ook wel fijn dat het geen gebed zonder eind is geworden. Ik zou net morgen naar het juridisch loket gaan....

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Patrick_B schreef:Vrijwel alles wat hierboven gezegd is, is ook op mij van toepassing.

Ze claimen dat mijn levering sinds 9 december begonnen is, omdat dat zo in hun systeem staat.
Het ging echter om een nieuwe glasvezelaansluiting waar eerst een monteur de lijn bruikbaar moet maken. Nota bene via de glasvezelbeheerder een aanvraag gedaan.
Nadat de Fiber monteur geweest was geen verbinding kunnen krijgen. Klantenservice geprobeerd, inderdaad uren aan wachtmuziek gehoord.
Geen werkende internetverbinding en veel irritatie jegens de "klantenservice", dus ik wilde ervanaf.
Los van of het uiteindelijk goed zou komen met de verbinding, wil ik absoluut niet verbonden zijn aan een bedrijf waarbij de klantenservice zo achterlijk slecht geregeld is dat als ik een probleempje of vraag heb ik eerst dagen achtereen pogingen moet doen om contact te krijgen.

Nou wordt ie mooi. Zoals hierboven staat gingen mijn diensten pas 20 december in en heb ik op 30 december opgezegd, zowel per opzegkaartje als via hun eigen omgeving MyFiber (waar je ook niet of nauwelijks antwoord krijgt). Ook netjes de apparatuur (aangetekend) retour gestuurd.
Zij claimen dus dat ik geen recht meer op herroeping heb (14 dagen), omdat in hun systeem 9 december staat.
Vervolgens kreeg ik de mededeling dat ze zien dat ik akkoord ben met de slotnota, die ik nooit ontvangen of gezien heb, laat staan mee akkoord ben gegaan.
Later kreeg ik te zien dat de slotnota €500+ bedroeg. Erg dure wachtmuziek, dan liever Spotify!

Zoals uit dit forum wel blijkt ben ik bij lange na niet de enige die problemen heeft met Fiber.
Blijven vechten is de enige optie. Volgende stap is een schriftelijke klacht, en daar houdt het niet bij op...
Heb goede suggesties hier gezien over wanprestatie en ingebrekestelling.

Radar mag dit kwalitatief uitermate teleurstellende bedrijf absoluut niet overslaan.
Wat zombo hierboven ook al zei: "stof genoeg voor een schokkende uitzending."
Herroeping is 14 dagen na aanvraag van de dienst, niet na activeren. Je hebt dus niet recht op herroeping op basis hiervan.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

zombo schreef: Op Klachtenkompas geven ze zich wel gewonnen, zo te zien (maar eerst zien, dan geloven): de overeenkomst wordt ontbonden!
(My)Fiber blijft nog wat doorrommelen: stonden de diensten eerst op Opgeheven, nu op 'Opheffen; zo spoedig mogelijk'. Dagelijks druppelt er nog een rijke variatie aan facturen binnen. Nou wil ik er niet flauw over doen een paar weken te betalen, Fiber heeft er tenslotte ook kosten aan gehad....
Aan de andere kant is het hun eigen schuld/nalatigheid dat ze mijn klachten en verzoek tot annulering hebben genegeerd en tóch halsoverkop die lijn hebben overgenomen, tóch de apparatuur hebben verzonden. Ik ga ook niet betalen voor de weken die Fiber nodig heeft gehad om op mijn klachten en teruggezonden apparatuur te reageren. Het had zomaar in het allereerste telefoontje (na urenlang gratis muziek) geregeld kunnen zijn.

John_uit_Venlo
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2017 19:25

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door John_uit_Venlo »

Ik krijg verzoeken van mensen op Facebook (https://www.facebook.com/pages/Fiber/1498777183723691)
of er niet een gezamenlijke actie tegen Fiber ondernomen kan worden.
Ik heb al een advocaat gevraagd, die me doorstuurde naar het Juridisch Loket, die me weer doorstuurde naar de geschillencommissie.
Daar heb ik een week geleden mijn klacht ingediend, maar het zou helpen als meer mensen dit deden.
Maar waarom besteedt Radar hieraan geen programma?
Ik vergelijk het met een stroomleverancier, die je lampen laat verwisselen, terwijl er gewoon geen stroom is op je aansluiting.
Ik heb Fiber ook gezegd dat ze dit kunnen weten.
Ik heb ook wel eens een storing gehad bij Vodafone, en die zien alles in je router, maar Fiber niet?
Wel laten ze je stekkers omruilen en dergelijke, als je al iemand aan de lijn krijgt.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

zombo schreef:Hier ook nog geen enkele reactie op vragen en klachten. Nu alles maar aangetekend verzonden, want op de diverse sites lees ik dat ik niet de enige ben bij wie Fiber 'glas'hard ontkent iets te hebben ontvangen. Het zou mooi zijn als gedupeerde klanten gezamenlijk iets konden beginnen tegen deze asociale praktijken. Stof genoeg voor een schokkende tv-uitzending. De Geschillencommissie krijgt het nog druk.
Mijn aangetekende brief heeft er ruim drie weken over gedaan om gelezen te worden. Dat zal met het zogenaamd-niet-aangekomen annuleringskaartje ook wel het geval zijn geweest.... Hoewel het uiteindelijk is opgelost: voor mij nooit meer Fiber; duidelijk een bedrijf dat zijn zaken niet op orde heeft en de eenmaal verworven klant - op facturen na - in zijn sop laat gaarkoken.

MoniquedeLouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2017 09:44

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door MoniquedeLouw »

Oohh had ik maar van te voren Facebook e.d. gechecckt want dan was ik nooit in zee gegaan met Fiber. Wat een kl*te organisatie zeg.

In november aangevraagd en per januari gestart. Maar ik heb maar 15 vd 35 beloofde zenders en dus meteen aan het bellen gegaan. Nou ja....geprobeerd dan want je krijgt ze niet te pakken. Chatvensters geprobeerd maar daar zit waarschijnlijk niemand want ik kreeg nooit reactie.
Optie 1 ingetoetst maar ja daar kunnen ze niks. Optie 2 geprobeerd en op maandag meteen om 9 uur wil het nog wel eens lukken.

Vandaag, de 3e week proberen dus, kreeg ik meteen om 9 uur waarempel iemand aan de lijn. Hij zou de boel gereset hebben en ik moest nu even de stekker er uit halen en nog eens proberen. Maar ja tis niet moeilijk te raden dat er dus niks veranderd was.
Terugbellen en 15 minuten in de wacht en het maar weer opgegeven

Ik blijk ook ineens een contract van 2 jaar te hebben waar ik niks van wist. Ik kan het gesprek waarin dat schijnbaar is aangegeven wel terug komen luisteren op kantoor. Tja...

Wie o wie kan mij helpen om van deze bende oplichters af te komen?? Want ik kan het alleen afkopen volgens fiber :(

Benno1950
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2017 10:52

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door Benno1950 »

Onvoorstelbaar dat ik hier ben ingetrapt. Het is mijn eigen schuld dat ik niet verder heb gekeken en bij Fiber een contract heb ondertekend. 2 jaar nog wel. Maar als alles meezit ben ik er medio juni van verlost. Toch wil ik mijn frustraties even op papier zetten zodat mensen die zouden willen overstappen gewaarschuwd zijn. Ga hier NOOIT mee in zee. Enkele frustratievoorbeelden. Wil je ze telefonisch bereiken reken dan op een wachttijd van gemiddeld 45 minuten. Het kan ook zijn dat ze op een gegeven moment gewoon niet antwoorden en je dus voor niets heb gewacht. Dan de radiozenders via de TV. 3 maand lang was er elke paar minuten een storing zodat je geen geluid kreeg van een paar seconden u begrijpt hoe vervelend dit is. Gemeld natuurlijk maar ze zeggen dan dat het een probleem van het hele netwerk is en dat ze er mee bezig zijn dat op te lossen. Maar 3 maand voor een oplossing is wel erg lang. Dan het opnemen van programma's! Ook een crime. Neem je het op dan heb je 90% kans dat de laatste 5 minuten niet worden opgenomen. Leuk voor politieseries waarin de laatste 5 minuten de clou wordt verteld. Bel je, dan krijg je als antwoord "Neem dan 2 programma's achter elkaar op". Lachwekkend toch???? In ieder geval wil ik mensen waarschuwen voor FIBER. BEGIN ER NIET AAN! Je raakt echt gefrustreerd en je komt er ook niet vanaf. Dat heb ik natuurlijk wel geprobeerd maar dat gaat echt niet lukken. Zou RADAR willen adviseren hierover eens een programma te wijden. Ik denk dat heel veel teleurgestelde klanten hun verhaal wel willen doen. FIBER moet gestopt worden!! In ieder geval ben ik mijn frustratie kwijt en hoop dat door dit schrijven mensen wakker worden. Ook al is het er maar 1 die dit leest en hierdoor geen contract afsluit met FIBER dan ben ik al blij want elke klant is er 1 teveel.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door zombo »

Nu ik nog eens inlog op MyFiber, omdat ik ondanks beëindiging contract facturen blijf ontvangen, zie ik dat mijn annuleringskaart - die ze niet ontvangen zouden hebben - alsnog, na een week of negen, op de juiste plek is beland!

pointlesspun
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2017 01:18

Re: Fiber.nl - Geen levering & onbereikbaar

Ongelezen bericht door pointlesspun »

Fiber heeft wat ons betreft nog steeds geen stappen ondernomen om hun service en instelling te verbeteren of klachten serieus te nemen.

Vorig jaar hadden we een contract afgesloten, bij de leveringsvoorwaarden bleek echter dat Fiber niet ging leveren wat in het contract was afgesproken. We hebben het contract daarom nog voor de ingang van het contract en binnen de bedenktijd periode in November opgezegd. Desondanks had Fiber op eigen initiatief de internet verbinding al overgenomen en konden we niet meer overschakelen.

In januari bevestigde Fiber pas dat het contract was opgezegd. Dat was blijkbaar een hoop werk want de dag erna vonden ze het nodig geld af te schrijven voor nooit geleverde diensten. We hebben dit geld weer terug laten boeken wat weer een hoop fraaie dreigbrieven en nieuwe nota's opleverden. We hebben Fiber laten weten dat we deze niet zouden gaan betalen en dat we verwachten gecompenseerd te worden voor de kosten die we hebben moeten maken om de ontstane situatie weer op de rit te krijgen. Hierop hebben we natuurlijk nooit antwoord gekregen tot vorige week: in de vorm van een nieuwe nota.

Gelukkig was hun klantenservice nu wel te bereiken ... die ons doodleuk mededeelde niets met onze klacht te gaan doen. Wat een fantastische organisatie !

Gesloten