LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ingo88
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2017 14:49

Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door Ingo88 »

Zit iets langer dan 2 jaar bij telfort.
Sins dag 1 problemen met tv internet en telefonie,
zo slecht behandelt in de eerste maand zo veel telefoontjes gepleegd niemand die je kan helpen geen monteur die ze je willen sturen
Ik heb gewoon 2 jaar betaald voor iets wat ik niet kreeg qua internet ook niet het is glasvezel vanaf 50 mb moet blij zijn als ik op momenten op 20 mb zat download snelheden zeer slecht zeer slecht.

En nu wat ik het ergst vind van allen na zo lang stress met hun gaan we over stappen en nu,nu krijg je opeens een telefoontje met, We kunnen je problemen oplossen opeens wisten ze wat er aan de hand was en word je verteld ja in kan inderdaad zien hoe vaak je gebeld hebt maar nu kunnen we je problemen oplossen.

Ik noem dat criminaliteit
Ik ben in al mijn problemen nooit door hun opgebeld met geen enkele oplossing het interesseerde ze ook niet
en nu dat ze een vaste klant verliezen opeens kunnen ze me dingen beloven waar ik niks meer aan heb alleen om me weer te overtuigen om te blijven bij zoon slechte provider.
Ik zou niet eens weten of ze het waar kunnen maken ze hebben meer dan 2 jaar de tijd gehad om een vaste klant tevreden te houden maar hebben daar ongeacht door al mijn pogingen nooit geen moeite voor gedaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2017 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door sylvesterb »

En wat is je vraag?

Als je via glasvezel 20Mbit/s haalt is het vermoedelijk een wifi probleem en dat kan geen enkele ISP oplossen, staat namelijk buiten hun netwerk/verantwoordelijkheid.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo lngo88,

Wat vervelend dat je al langer dan twee jaar problemen met de diensten ervaart. Wij willen ons graag verdiepen in jouw case om te kijken wat wij nog voor jou kunnen betekenen. Bezoek ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht. Na ontvangst gaan wij dan voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 21 mar 2017 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door witte angora »

Telfort webcare schreef:Wat vervelend dat je al langer dan twee jaar problemen met de diensten ervaart. Wij willen ons graag verdiepen in jouw case om te kijken wat wij nog voor jou kunnen beteken. Bezoek ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht. Na ontvangst gaan wij dan voor je aan de slag.
Lezen kun je dus niet. Leuk dat je een oplossing aanbiedt, maar er wordt al voor een oplossing gezorgd.

Misschien een idee om die hele Telfort-kliek een cursus begrijpend lezen aan te bieden? Althans, als je begrijpt wat ik wil zeggen, ik vermoed niet dat het door zal dringen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

witte angora schreef: Lezen kun je dus niet. Leuk dat je een oplossing aanbiedt, maar er wordt al voor een oplossing gezorgd.

Misschien een idee om die hele Telfort-kliek een cursus begrijpend lezen aan te bieden? Althans, als je begrijpt wat ik wil zeggen, ik vermoed niet dat het door zal dringen.
Hallo witte angora,

Leuk dat je op mij reageert. :) In mijn post heb ik nergens over een oplossing gesproken dus vind het vreemd dat jij aangeeft dat ik die aanbied. Ik wil graag kijken wat wij als Telfort nog kunnen betekenen voor lngo88, dus naast de aangeboden oplossing. Jouw reactie begrijp ik eerlijk gezegd ook niet zo goed maar dat zal wel aan mij liggen. Ik laat het daarom hier dan ook bij en kom alsnog graag in contact met lngo88.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Telfort wil problemen pas oplossen nu ik opzeg

Ongelezen bericht door BreejKC »

Heel benieuwd ben ik wat Telfort nog extra voor TS heeft kunnen betekenen, naast het verlenen van de eerder aangeboden oplossing na twee jaar problemen. Moet ik dan aan iets financieels denken, o.i.d.? TS, houdt je ons op de hoogte?

Gesloten