LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedoe met Telfort glasvezel

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
squarediverx
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2017 20:25

Gedoe met Telfort glasvezel

Ongelezen bericht door squarediverx »

was 2 jaar best tevreden over telfort glasvezel, maar vanaf januari is het een drama, storing na storing, en geen oplossing, werd gezegd, ligt
aan de wijkcentrale, dan lag het weer aan mijn eigen kast, iederre x was er wel wat, €65, terug gekregen in februari, nog geen oplossing, monteur geweest, die zei,ligt echt aan de wijkcentrale, die belde later op , storing is opgelost, 1 dag later weer storing tv bellen, iedere x paar minuten geen aansluiting, dan zeggen ze , ligt toch aan je eigen kast, zou een nieuwe krijgen, maar dat duurde 2 weken, dus weinig zin in, kreeg weer storing toen zeiden ze als het aan de wijkcentrale ligt, hft nieuwer kast geen zin, regelmatig ook in de wacht gezet, en niet terug komen, heb van febr en mrt al abonnement gestorneerd, stap per 28 april over naar t-mobile. wat een rotzooi
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking van het onderwerp

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gedoe met Telfort glasvezel

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo squarediverx,

Wat vervelend dat je tevredenheid is veranderd naar teleurstelling. Ik betreur het ook dat wij jou helaas kwijt gaan raken als klant. In de tussentijd dat je nog bij ons bent wil ik toch graag kijken of de problemen die je ervaart kunnen worden opgelost. Bezoek ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht. Na ontvangst ben ik of een collega jou dan verder van dienst.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Gesloten