LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jonneke132
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2011 15:36

verhuizing

Ongelezen bericht door Jonneke132 »

Wij zijn nu klant bij T-mobile thuis voor onze internet, tv en telefoon abonnement (glasvezel). Op de vraag of ik al een verhuizing voor augustus 2017 kon door geven was dat geen probleem. Echter dan begint mijn jaarabonnement (of 2 jaar) weer op nieuw, dus van augustus 2017 tot augustus 2018. Zij zien een verhuizing als een opzegging. Kan dit zomaar?? Ik blijf toch gebruik maken van het zelfde abonnement alleen op een ander adres??

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jonneke132 schreef:Wij zijn nu klant bij T-mobile thuis voor onze internet, tv en telefoon abonnement (glasvezel). Op de vraag of ik al een verhuizing voor augustus 2017 kon door geven was dat geen probleem. Echter dan begint mijn jaarabonnement (of 2 jaar) weer op nieuw, dus van augustus 2017 tot augustus 2018. Zij zien een verhuizing als een opzegging. Kan dit zomaar?? Ik blijf toch gebruik maken van het zelfde abonnement alleen op een ander adres??
Een verhuizing is geen opzegging, maar een nieuw contract op een nieuw adres, die is niet alleen bij T-mobile, maar bij elke provider.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Een verhuizing is geen opzegging, maar een nieuw contract op een nieuw adres, die is niet alleen bij T-mobile, maar bij elke provider.[/quote]

Wat een onzin heb tot voor kort 7 jaar bij een provider gewerkt en nog nooit gebeurd dat bij een verhuizing een nieuw jaarcontract werd aangegaan

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Pareltje31 schreef:Een verhuizing is geen opzegging, maar een nieuw contract op een nieuw adres, die is niet alleen bij T-mobile, maar bij elke provider.
Wat een onzin heb tot voor kort 7 jaar bij een provider gewerkt en nog nooit gebeurd dat bij een verhuizing een nieuw jaarcontract werd aangegaan[/quote]

Dan ben ik wel heel benieuwd bij welke provider.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

dat was een lokale provider maar dat maakt niet, ik heb het echt nog nooit gehoord.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door Holy53 »

[Re: verhuizing

door Pareltje31 » 21 jul 2017 12:29
dat was een lokale provider maar dat maakt niet, ik heb het echt nog nooit gehoord./i]

Dus moet jouw antwoord zijn dat jij het niet weet, je praat alleen over een lokale waar jij hebt gewerkt.

Inderdaad ga je een nieuw contract aan.

michieldejong
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:04

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door michieldejong »

NeoDutchio schreef: Een verhuizing is geen opzegging, maar een nieuw contract op een nieuw adres, die is niet alleen bij T-mobile, maar bij elke provider.
Dit is toch zeker niet bij alle providers zo. B.v. bij KPN niet:
Wijzigt het contract bij een verhuizing?
Als je niets verandert aan je abonnement bij je verhuizing, wijzigt je contract ook niet. Het kan zijn dat je een verouderd abonnement hebt. Dan zullen we je een nieuw abonnement geven bij je verhuizing. Natuurlijk overleggen we dit eerst met je.
https://forum.kpn.com/internet-9/verhui ... net-424899

michieldejong
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:04

Re: verhuizing

Ongelezen bericht door michieldejong »

Zo staat het op de T-mobile site:
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/verhuizen/
Het komt er op neer: bij T-mobile krijg je bij een verhuizing altijd een nieuw jaarcontract.

Gesloten