LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
RIAVANSON
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2017 17:56

Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door RIAVANSON »

Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Laatst gewijzigd door Radar op 29 dec 2017 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door mahadma »

Maak een gmail adres aan. Is gratis en bij elke provider straffeloos te gebruiken.

stofzuigertje

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vraag of ze tegen betaling nog enige tijd het mail adres kunnen terug zetten....
Dan binnen die periode alle oude mails over zetten en ook de nog binnenkomende een bericht van nieuwe adres geven.

En gebruik nooit meer een provider gebonden dus [email protected] of [email protected].... en nog enkele anderen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door mahadma »

edit

stofzuigertje

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beter lezen....

Gebruik nooit meer mail adres provider......

En ga naar Gmail of Live.nl..... beter lezen!

Maar eerst oude vragen en vaak tegen betaling wel mogelijk terug te halen, KPN meestal wel mits niet te lang terug...

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

..
Laatst gewijzigd door marnix op 29 dec 2017 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

,,
Laatst gewijzigd door marnix op 29 dec 2017 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

Lady1234 schreef:
RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.
en hoe moet ts dat doen?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door renewouters »

marnix schreef:
Lady1234 schreef:
RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.
en hoe moet ts dat doen?
Gewoon alle bekenden een email sturen met het nieuwe adres? Net zoals je dat bij een fysieke verhuizing doet. Dan pak je ook je adresboekje en stuur je de mensen die het moeten weten een adreswijziging.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

ik ben vast heel dom, maar ik begrijp uit openingspost dat het account al gesloten is, dan kun je 123 keer een nieuw mail-account openen maar je hebt dan toch die adressen van bekenden niet meer?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

marnix schreef:ik ben vast heel dom, maar ik begrijp uit openingspost dat het account al gesloten is, dan kun je 123 keer een nieuw mail-account openen maar je hebt dan toch die adressen van bekenden niet meer?
Maar die staan toch allemaal in je contacten? Die zijn niet weg.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

aha, dom van me, ria kan, hoewel haar mailadres bij t-mobile verwijderd is, gewoon bij haar contacten.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vergeet uw mailadres niet te wijzigen in uw Berichtenbox. Heel belangrijk.

pk49
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:16

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door pk49 »

is mij ook een keer overkomen. En dat is effe schrikken. Ik ben zo snel mogelijk overgegaan op een netmail. je hebt de keuze uit gmail of outlook. Werken allebei prima. Bovendien kun je de emailprog van je keuze onderbrengen in een email programma zoals Thunderbird, die alles mooi voor je rubriceert, mails ophaalt en verzendt. En als je de mappen niet op je eigen pc opslaat maar in de cloud of online, kun je in de toekomst zonder enige probleem weer van provider veranderen zonder je email te verliezen. Of van pc/laptop......

Werker1001
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2017 18:24

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Werker1001 »

Lady1234 schreef:
RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.
Omdat hij misschien gegevens in de bewaarmap heeft, contactpersonen kwijt raakt en niet alle adressen meer weet ???

robstilb
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 nov 2017 14:05

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door robstilb »

Misschien helpt het om bij uw oude provider een verzoek in te dienen of er nog iets van contacten en oude emails te redden valt. Het zijn over het algemeen redelijke mensen. Bovendien hebben ze een bewaarplicht, dus in principe zou dat wel moeten kunnen. Lees ook nog even hun algemene voorwaarden voordat u bij hen een verzoek indient. Succes!

tuinhobbyist59
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 mei 2014 22:45

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door tuinhobbyist59 »

ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Ja natuurlijk mag dat. T-Mobile mag zelf bepalen na welke termijn zij niet gebruikte accounts verwijderen.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door marnix »

Werker1001 schreef:
Lady1234 schreef:
RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.
Omdat hij misschien gegevens in de bewaarmap heeft, contactpersonen kwijt raakt en niet alle adressen meer weet ???
dat opperde ik ook al.maar men is er hier van overtuigd dat een gebruiker van een mailaccount nog steeds bij zijn contacten kan als dat account gesloten is.

Gesloten