LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door witte angora »

sylvesterb schreef:
tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Ja natuurlijk mag dat. T-Mobile mag zelf bepalen na welke termijn zij niet gebruikte accounts verwijderen.
Zouden veel meer bedrijven moeten doen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

witte angora schreef:
sylvesterb schreef:
tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Ja natuurlijk mag dat. T-Mobile mag zelf bepalen na welke termijn zij niet gebruikte accounts verwijderen.
Zouden veel meer bedrijven moeten doen.
Absoluut, vreemde is ook dat we hier regelmatig topic hebben waarbij de provider kwalijk wordt genomen dat ze niet hebben waargenomen dat de consument geen gebruik meer maakt van de diensten. Doet Tele2 dit wel netjes, bij iemand die geen doorlopende overeenkomst heeft, dan is het weer niet goed.

Naar mijn mening zouden alle bedrijven verplicht moeten worden om na een x periode inactiviteit en geen lopende overeenkomst dergelijke gegevens te verwijderen.

Willem-J
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 sep 2016 01:20

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Willem-J »

Dat hangt er maar van af hoe je je mail gebruikte en waarmee.

Voorgaan zorgen dat je niet alleen online je mail leest, maar ook een echt programma gebruikt dat je mail automatisch download naar je apparaat. Iets wat vroeger standaard was.
Óf voor je de beslissing neemt van provider te wisselen je mail door te sturen of te downloaden zodat je er later bij kunt.
En dat geld voor voor je contactpersonen ook natuurlijk.

In het mail appje op je smartphone zitten vast wel een aantal contactadressen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door renewouters »

tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Is toch logisch? Ook een niet gebruikt account kost geld (licenties, opslag, netwerkcapaciteit, call center capaciteit). Als er geen inkomsten zijn om die kosten te dekken is het toch normaal om zo'n account op te heffen? Voor een enkele gebruiker zijn die kosten uiteraard vrijwel nihil, maar als je het over tienduizenden accounts hebt dan wordt het toch echt een serieuze kostenpost.

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Een telecomprovider is geen spaarbank.

walsum107
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 mei 2016 23:36

Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt

Ongelezen bericht door walsum107 »

Heb geen ervaring in deze. Maar waarom zou een bestaande provider bij wijziging uw email adres blijven ondersteunen. U bent geen betalende klant meer dus oninteressant. Bij g mail heeft u geen probleem.

Gesloten