LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedoe met Telfort rondom verhuizing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mijja
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2018 17:31

Gedoe met Telfort rondom verhuizing

Ongelezen bericht door Mijja »

Februari hebben wij een verhuizing doorgeven, daarvan hadden wij ook een bevestiging gekregen.
Begin april belde ik naar Telfort voor een monteur op onze nieuwe adres.
Toen kregen wij te horen dat er geen verhuizing is doorgezet door Telfort.
Wij kregen op korte termijn wel diensten via de telefoonlijn maar via glasvezel kon het wel vier weken duren daarvoor kon een monteur komen.
We zouden waarschijnlijk 7 april alles kunnen ontvangen uiterlijk 11 april.
11 april gingen we alles aansluiten maar geen tv, internet en telefonie.
Weer gebeld met Telfort. Aangezien het de vierde keer was dat ik belde was ons geduld wel een beetje op.
Werd ons verteld dat de medewerker geen monteur kon regelen maar dat we dat zelf moesten regelen. Daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van aangezien ik twee weken daarvoor belde voor een monteur....
Mij werd verteld dat ik rustig kon blijven en andere en in kon stikken (wat klantvriendelijk....)
Ik zei toen stik er zelf maar in wij gaan op zoek naar een andere provider. Werd de verbinding door Telfort verbroken.
Diezelfde avond een andere provider gebeld en daarna Telfort om alles op te zeggen. Toen konden ze wel een monteur regelen maar dat hoefde dus niet meer.
Omdat ik maar geen bevestiging kreeg van de opzegging na een paar dagen weer gebeld. Mij werd toen verteld dat alles opgezegd was en diezelfde dag kregen we de bevestiging. Ook over een vergoeding gehad omdat wij door toedoen van Telfort niet konden ontvangen. Werd mij geadviseerd om een week later terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Een week later terug gebeld maar we kwamen nergens voor in aanmerking aangezien wij er voor kozen dat wij geen diensten meer van hun wilden.
Maar wie had er alweer gezegd dat wij er in konden stikken.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Gedoe met Telfort rondom verhuizing

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Mijja schreef:Februari hebben wij een verhuizing doorgeven, daarvan hadden wij ook een bevestiging gekregen.
Begin april belde ik naar Telfort voor een monteur op onze nieuwe adres.
Toen kregen wij te horen dat er geen verhuizing is doorgezet door Telfort.
Wij kregen op korte termijn wel diensten via de telefoonlijn maar via glasvezel kon het wel vier weken duren daarvoor kon een monteur komen.
We zouden waarschijnlijk 7 april alles kunnen ontvangen uiterlijk 11 april.
11 april gingen we alles aansluiten maar geen tv, internet en telefonie.
Weer gebeld met Telfort. Aangezien het de vierde keer was dat ik belde was ons geduld wel een beetje op.
Werd ons verteld dat de medewerker geen monteur kon regelen maar dat we dat zelf moesten regelen. Daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van aangezien ik twee weken daarvoor belde voor een monteur....
Mij werd verteld dat ik rustig kon blijven en andere en in kon stikken (wat klantvriendelijk....)
Ik zei toen stik er zelf maar in wij gaan op zoek naar een andere provider. Werd de verbinding door Telfort verbroken.
Diezelfde avond een andere provider gebeld en daarna Telfort om alles op te zeggen. Toen konden ze wel een monteur regelen maar dat hoefde dus niet meer.
Omdat ik maar geen bevestiging kreeg van de opzegging na een paar dagen weer gebeld. Mij werd toen verteld dat alles opgezegd was en diezelfde dag kregen we de bevestiging. Ook over een vergoeding gehad omdat wij door toedoen van Telfort niet konden ontvangen. Werd mij geadviseerd om een week later terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Een week later terug gebeld maar we kwamen nergens voor in aanmerking aangezien wij er voor kozen dat wij geen diensten meer van hun wilden.
Maar wie had er alweer gezegd dat wij er in konden stikken.
En dat zei die medewerker allemaal omdat u zo vriendelijk was? Kan me het bijna niet voorstellen dat iemand op een helpdesk gaat werken om klanten beledigen, heeft u wel eens in de spiegel gekeken? Zou u niets een een bloemetje sturen met een excuus briefje voor uw misdragingen aan de telefoon, voor die medewerker? In plaats van hier op een forum zielig te gaan doen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gedoe met Telfort rondom verhuizing

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Beste mijja,

Ik betreur het dat er veel mis is gegaan rond de verhuizing wat uiteindelijk heeft geleid tot jouw vertrek bij Telfort.
Graag wil ik even het een en ander voor je uitzoeken en kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.
Hierbij nodig ik je uit om ons forum te bezoeken en jouw naam en adresgegevens achter te laten in een privébericht.
Als je hier even laat weten zodra je dit hebt gedaan dan ga ik meteen voor je aan de slag

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)

Rjagesar
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2018 10:24

Re: Gedoe met Telfort rondom verhuizing

Ongelezen bericht door Rjagesar »

Ik heb al sinds vorig jaar 3 keer een brief verstuurd naar Telfort om de verhuizing van mijn moeder te regelen buiten dekkingsgebied en elke keer wanneer ik heb gebeld waarom er nog steeds geld Word afgeschreven Word mij verteld dat er niks is binnengekomen nu is alles naar de incasso gegaan en zegt tele2 hier niet meer mee te bemoeien omdat het naar de incasso is gegaan.de incasso vraagt mij een bewijs van opzegging hoe kan ik dit regelen om aan een brief te komen welke ik per post heb gestuurd naar tele2 met de box samen,maar tele2 beweert dat dit nóóit op de afdeling is aangekomen.En zo toevallig dat mijn brief is gekruist met die van de incasso waardoor tele2 zegt los het maar op met de incasso.belachelijk dat jullie dit doen met oudere mensen die alles hebben gedaan wat er is gevraagd tot 3 keer toe en nu moet ik het oplossen met de incasso.Hoop hier een reactie over te ontvangen.

Gesloten