[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Ziggo wordt steeds duurder - Pagina 2
Pagina 2 van 2

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 05 aug 2018 19:16
door BL2
Dat kan bij Tele2 bijvoorbeeld al voor €25 p/m.
Inderdaad, na een tariefsverhoging van ongeveer 44 procent !
Maar gelukkig zijn de eenjarige tuinplantjes goedkoper geworden, dus netto blijven we even duur uit.
(Sorry, lijk het CBS wel)

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 05 aug 2018 23:46
door stofzuigertje
lpc schreef:Ik ben (eindelijk) overgestapt. Niet vanwege de prijs maar de slechte kwaliteit. Nu heb ik voor minder geld sneller internet en een uitstekend tv beeld. 3 x win voor mij.

Ja het kan....
Bij een slechte Coax kabel en matige Ziggo service en toevallig een goede KPN telefoon kabel naar jou huis...
Dan kan zelfs NLE in sommige gevallen beter zijn dan Ziggo!

Maar meestal zal het andersom zijn.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 06 aug 2018 01:21
door Bob Schurkjens
Ben dik tevreden met mijn nle abootje. Hetzelfde als Telfort maar dan iets goedkoper. En geen stroomslurpende Ziggo settopbox.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 06 aug 2018 06:47
door grun
Hier nog zo een. Ziggo vond ik prima maar te duur op het laatst. Zit nu al weer een paar jaar bij Telfort tot volle tevredenheid. De internetsnelheid is iets lager (100 down, 30 up), maar in de tv kwaliteit zie ik geen verschil, zeker niet na de laatste update van vorige week waarbij het beeld nog net iets scherper werd. En je mag je eigen modem gebruiken, in mijn geval een Fritzbox.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 06 aug 2018 09:36
door stofzuigertje
Vele forum leden reageren van toen ze nog ADSL hadden.....
En nu is erg veel VDSL geleverd dus de bovenstaande zijn vermoedelijk tevreden VDSL gebruikers.

Een TV boven de 40" heeft wel meer signaal nodig of matige ogen/ HD ready... maar niet iedereen speelde met meerdere computers een spelletje...
Maar mijn Telfort VDSL is als de 2 Kruimeldiefjes met hun laptops bij Opa&Oma komen wel een stuk minder goed!

Dan is net als de krant ook de kabel met de buren delen via het zwaardere Ziggo een oplossing.
Ja, het zal wel niet mogen maar ik weet dat vele Nederlanders dagelijks de krant met meerdere buren lezen en daar is nooit een rechtszaak tegen geweest... en ik lees de krant nu digitaal.... samen met.....

En wat doen we met een bedrijf met Glasvezel verbinding die tevens het signaal door leverde aan complete wijk met vakantie woningen?
Dat is ook voordeliger dan elke een eigen aansluiting geven!

Doordat het vrij prijzig word voor vele krijg je mensen die meer doen als samen de krant lezen!
Mijn PB box kreeg regelmatig een complimentje binnen.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 08 okt 2018 23:58
door rrvvww
Overgestapt naar NLE. Internet is veel sneller. (van 40 mb naar 95 mb) Vooral uploaden is veel sneller. (van 4 mb naar 20 mb) Ook nog meer zenders en een betere app (KPN) om tv te kijken op de tablet. De eerste negen maanden € 30 pm goedkoper. Daarna € 15 pm goedkoper. Dat is € 180 per jaar. Mooi meegenomen. "Gratis" Formule 1, die door Ziggo aangeboden wordt, interesseert me in het geheel niet.

René.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 09 okt 2018 07:27
door sylvesterb
rrvvww schreef:
08 okt 2018 23:58
Overgestapt naar NLE. Internet is veel sneller. (van 40 mb naar 95 mb) Vooral uploaden is veel sneller. (van 4 mb naar 20 mb) Ook nog meer zenders en een betere app (KPN) om tv te kijken op de tablet. De eerste negen maanden € 30 pm goedkoper. Daarna € 15 pm goedkoper. Dat is € 180 per jaar. Mooi meegenomen. "Gratis" Formule 1, die door Ziggo aangeboden wordt, interesseert me in het geheel niet.

René.
Vreemd TS betaald € 54 (ook nog huidige tarief) en bij NLE (100/10Mbit/s) betaal je de eerste 9 maanden € 29,95 dan is € 24,05 per maand minder en geen € 30,00, na 9 maanden is het € 14,05 goedkoper. En dat is € 258,06 minder per jaar en geen € 180,000.

P.S. Vreemd trouwens dat je nu bent overgestapt in 2015 (toen plaatste je je eerste topic) was je al zo enthousiast over NLE.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 09 okt 2018 08:06
door sjohie
Julie4444 schreef:
30 jul 2018 22:39
sylvesterb schreef:Voor die € 45 (is trouwens € 43,95) krijg je 40Mbit/s download en 4Mbit/s upload bij Ziggo. Bij Telfort heb je 50Mbit/s en 5Mbit/s upload voor € 35,00 per maand. De latency bij VDSL en coax is nagenoeg gelijk. Verdere zaken zijn er niet niet echt voor de gemiddelde consument en je kunt Telfort en Ziggo dus prima vergelijken.
Pff, wij moeten verplicht ziggo want er zijn geen alternatieven tenzij wij een inbelverbinding nemen of supertraag internet over koper van KPN.

Je hebt niet altijd een (fatsoenlijke) keus.
Soms is het ook een kwestie van even buiten de gebaande paden kijken. Zo heeft T-mobile bijvoorbeeld een 4G-voor-thuis oplossing, oftewel via het mobiele 4G netwerk een vaste aansluiting in huis.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 14 okt 2018 15:36
door Julie4444
sjohie schreef:
09 okt 2018 08:06
Julie4444 schreef:
30 jul 2018 22:39
sylvesterb schreef:Voor die € 45 (is trouwens € 43,95) krijg je 40Mbit/s download en 4Mbit/s upload bij Ziggo. Bij Telfort heb je 50Mbit/s en 5Mbit/s upload voor € 35,00 per maand. De latency bij VDSL en coax is nagenoeg gelijk. Verdere zaken zijn er niet niet echt voor de gemiddelde consument en je kunt Telfort en Ziggo dus prima vergelijken.
Pff, wij moeten verplicht ziggo want er zijn geen alternatieven tenzij wij een inbelverbinding nemen of supertraag internet over koper van KPN.

Je hebt niet altijd een (fatsoenlijke) keus.
Soms is het ook een kwestie van even buiten de gebaande paden kijken. Zo heeft T-mobile bijvoorbeeld een 4G-voor-thuis oplossing, oftewel via het mobiele 4G netwerk een vaste aansluiting in huis.
Geen optie. We verbruiken daar veel te veel data voor.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 14 okt 2018 18:34
door tampie74
Ruim een jaar geleden sloot ik een contract met Ziggo voor aansluiting op het internet. Geen telefonie, geen (digitale) tv. Voor € 45,- per maand, dat leek me geen slechte prijs. Maar 15 maanden later is het abionnement € 54,- per maand,
Voor alleen internet kan nooit bij Ziggo bij mijn weten gaat altijd gepaard met televisie aangezien het via de kabel gaat.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 14 okt 2018 20:54
door sylvesterb
Julie4444 schreef:
14 okt 2018 15:36
Geen optie. We verbruiken daar veel te veel data voor.
Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 15 okt 2018 16:09
door sjohie
sylvesterb schreef:
14 okt 2018 20:54
Julie4444 schreef:
14 okt 2018 15:36
Geen optie. We verbruiken daar veel te veel data voor.
Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 16 okt 2018 20:28
door Julie4444
sjohie schreef:
15 okt 2018 16:09
sylvesterb schreef:
14 okt 2018 20:54
[...]

Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?
Mhm dat is nieuw voor mij. Zal daar eens naar kijken, thanks. :mrgreen:

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 31 okt 2018 19:11
door luna01
Had een week geleden en brief van Ziggo ''Herinnert u zich nog, er staat nog een bedrag open van 54 euro''. Naja, sorry werd er flauw van, een herinnering 'voor' de nota ? En alleen al dit 'herinnert u zich nog ?' Man ik had echt wel andere problemen op dat moment. En vandaag een brief er staat nog een bedrag open van 106 euro. Als ik bel krijg ik onbegrijpelijke antwoorden en het wordt zo gedraaid dat ik echt aan mezelf begin te twijfelen. Maar kom, ik zie toch aan mijn bankafschriften hoeveel en wanneer ik betaal ? Ben er ook klaar mee, zodra je op staat staat heb je tegenwoordig overal wifi. Dit is niet fair, ben er klaar mee. Heb al over een jaar geen Arte en Net 5 meer, heb 3 keer over hele dagen moeten wachten op een monteur, die niet kwam. S'avonds om 21 uur nog een sms we komen er zo aan. Ja nou, dan ben ik al bang om een nieuwe afspraak te maken, want zit wel uren lang voor niets te wachten. Klaar mee...

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 31 okt 2018 19:23
door mahadma
Is hier iets tegen te beginnen?

Nee, alle providers zijn duur geworden.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 01 nov 2018 07:52
door renewouters
sjohie schreef:
15 okt 2018 16:09
sylvesterb schreef:
14 okt 2018 20:54
Julie4444 schreef:
14 okt 2018 15:36
Geen optie. We verbruiken daar veel te veel data voor.
Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?
Gb? Lijkt me dat je GB bedoeld.

Re: Ziggo wordt steeds duurder

Geplaatst: 01 nov 2018 08:08
door sylvesterb
luna01 schreef:
31 okt 2018 19:11
Had een week geleden en brief van Ziggo ''Herinnert u zich nog, er staat nog een bedrag open van 54 euro''. Naja, sorry werd er flauw van, een herinnering 'voor' de nota ? En alleen al dit 'herinnert u zich nog ?' Man ik had echt wel andere problemen op dat moment. En vandaag een brief er staat nog een bedrag open van 106 euro. Als ik bel krijg ik onbegrijpelijke antwoorden en het wordt zo gedraaid dat ik echt aan mezelf begin te twijfelen. Maar kom, ik zie toch aan mijn bankafschriften hoeveel en wanneer ik betaal ? Ben er ook klaar mee, zodra je op staat staat heb je tegenwoordig overal wifi. Dit is niet fair, ben er klaar mee. Heb al over een jaar geen Arte en Net 5 meer, heb 3 keer over hele dagen moeten wachten op een monteur, die niet kwam. S'avonds om 21 uur nog een sms we komen er zo aan. Ja nou, dan ben ik al bang om een nieuwe afspraak te maken, want zit wel uren lang voor niets te wachten. Klaar mee...
Als ik het goed begrijpt ontvangt u 2 kanalen niet meer en bent u daarom gestopt met betalen, dit is natuurlijk niet slim. Als je er klaar mee bent zijn er andere wegen om je overeenkomst te beëindigen. Niet betalen is echt niet te adviseren.

Een advies is de geschillen commissie telecommunicatie. Dit kost je eenmalig € 50,00 maar als je wint krijg je deze uiteraard terug. Het werkt heel simpel. Stel de provider ingebreke, geef ze een redelijke termijn om het probleem op te lossen (+/- 4 weken) zo niet dan ga je naar de commissie.