LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Sani01
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2018 13:54

Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Ongelezen bericht door Sani01 »

Overgestapt van KPN naar glasvezel van Stipte. Half juni 2018 was het zover. Overgezet. En wat blijkt......de tv is zo onscherp dat ik begon te twijfelen aan mijn bril. Dat klopt zei de monteur, ik had digitenne besteld. Maar op mijn bevestiging staat HD-tv....... Ik heb iets anders besteld dan zij bevestigt hebben blijkbaar en nu leveren ze wat ik schijnbaar besteld heb. Ik ben - heel naïef misschien - uitgegaan van hun bevestiging (ik heb nml geen bal verstand van pakketten die aangeboden worden). Zij geven toe dat ze een foutieve bevestiging hebben gestuurd, maar leggen het probleem vervolgens compleet bij mij meer. Ja, ik mag NOG MEER GAAN BETALEN!!!!!! als ik het goed wil hebben. Ik heb echter op hun bevestiging een keuze gemaakt en door misleiding met foutieve informatie heb ik naar mijn mening nu niet correct gebruik kunnen maken van de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Want ik had zeker afgezien van de overstap wanneer ik een juiste bevestiging van ze had ontvangen!

Afspraken komen ze niet na, want ik heb 4 uur voor niks op een monteur zitten wachten. Maar dat kan en mag blijkbaar allemaal. Wat voel ik mij als consument genaaid en misleid door dit bedrijf. Ben ik mooi klaar mee, want je sluit voor een jaar een contract af. Ondertussen wordt hier geen tv gekeken omdat je gewoon wazig beeld hebt. Dus betaal ik nu heel veel geld voor bagger wat ik niet gebruik. Ik heb een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze 14 dagen de tijd geef om tot een passende oplossing te komen en dan krijg je een standaard berichtje in je mailbox dat het toch echt mijn probleem is, zij bevestigen dan wel verkeerd, maar ik had op de website gewoon kan nalezen wat het pakket inhoudt.

Er wordt niet eens een poging gedaan om met mij tot een oplossing te komen omdat we beiden onoplettend zijn geweest. Ik omdat ik blijkbaar niet doorhad wat ik precies besteld heb en zij omdat ze toegeven fout te zijn maar er niets aan te doen!

Na de verzending van de aangetekende brief zelf maar weer eens gebeld. Ze waren er mee bezig. Uiteindelijk weer een paar dagen verder werd ik gebeld. Tegen mijn zin in, maar omdat ik van het gezeur af wilde zijn, akkoord gegaan met splitten van de 10 euro. zij 5, ik 5. Vind ik nog steeds onterecht, maar goed, ik wil gewoon dat er een oplossing komt. Dan denk je dat het geregeld wordt maar helaas.....stilte. Na 6 weken maar weer eens gebeld (ja ik heb zelf meer te doen dan achter een provider aan zitten). Ze waren het op een of andere manier vergeten!!!
Het zou nu echt goed komen. Nou ja, twee weken later is het alweer en nog steeds niks gehoord over wanneer de monteur nu eindelijk komt. Dus vandaag voor de zoveelste keer maar weer gebeld. En wat denk je? Ze waren er mee bezig maar konden nog niet zeggen wanneer de monteur zou komen. Werkelijk? Hoe moeilijk is het. Heb duidelijk laten weten dat ik dit niet pik. Dan wordt er een getraind telefoonstemmetje opgezet die meldt: Zoals gezegd heb ik daar op dit moment geen informatie over.

Het liefste zou ik de hele zooi in een doos mieteren en router sturen en het contract laten ontbinden, maar aangezien ik zakelijk afhankelijk ben van internet, kan ik dat niet zonder dat ik iets anders heb.....

Dit bedrijf is gek op ontevreden klanten!!!! Stap als je blieft niet over naar STIPTE.NL want dit zijn bedriegers eerste klas!

Lady1234
Berichten: 26915
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Grappig verhaal. U hebt glasvezel en bestelt Digitenne. Ik heb elders ook Digitenne, niets mis met dat beeld.

Maar ik zou maar eens een mailtje of zo sturen in plaats van al dat bellen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Digitenne over glasvezel? Dat is raar.

16again
Berichten: 16030
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Ongelezen bericht door 16again »

Als ik op de stipte website kijk, dan snap ik dit probleem wel. Alles heet digitale TV, dat lijkt me niet zo duidelijk

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Gedoe met glasvezel na overstap naar Stipte

Ongelezen bericht door Theotrucker »

HD TV gaat via beide.

Gesloten