Ziggo blokkeert F1tv pro voor niet klanten.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ivarn

Re: Ziggo blokkeert F1tv pro voor niet klanten.

Ongelezen bericht door Ivarn »

Ik heb gebeld met Ziggo en Caiway waarom ik geen f1 tv pro kan zien. Ik betaal aan Caiway 15 euro voor mijn Ziggo totaal pakket. Dus waarom zou ik niet dat andere kunnen bekijken. Maar blijkbaar kan dit dus niet. Ziggo zegt dat Caiway het niet aanbied en Caiway zegt dat Ziggo niet levert. Ik vind het maar vreemd ik neem gas af van Energie Direct en dit stroomt door de buizen van Stedin.
Daar kwam ook nog bij dat er een korting was voor Ziggo klanten bij Vodafone alleen heb ik geen recht op deze korting omdat ik net in een ander dorp woon ?? Hoe frustrerend.

Icasheb

Ongelezen bericht door Icasheb »

grun schreef:
29 feb 2020 13:36
Icasheb schreef:
29 feb 2020 09:49
Ook Ziggo klanten betalen voor F1tv pro. Dit kost hun €14,95 extra per maand voor het extra pakket Ziggo sport totaal. Gratis is het dus niet. Dit had ik overigens binnen 3 minuten gevonden.
Dat klopt. Maar als je ziggo combineert met een mobiel abonnement van vodafone, krijg je combinatiekorting in de vorm van een gratis extra zenderpakket en dat kan dan ook Sport Totaal zijn. Dan betaal je niets voor Sport Totaal en ook niet voor F1tv Pro.
Klopt. Maar de topic starter benoemd niet dat die Vodafone heeft/wilt. Ik doe het alleen maar met de gegeven informatie door de topic starter.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ivarn schreef:
29 feb 2020 21:51
Ziggo zegt dat Caiway het niet aanbied en Caiway zegt dat Ziggo niet levert. Ik vind het maar vreemd ik neem gas af van Energie Direct en dit stroomt door de buizen van Stedin.
Het is ook geen kwestie van niet kunnen, wie van de 2 het bij het juiste eind heeft vind ik ook niet zo heel erg boeiend. Natuurlijk zou caiway het kunnen aanbieden als ziggo het levert. Maar of ziggo het nou wel of niet levert of dat caiway het nu wel of niet wil afnemen maakt niet uit, het is niet beschikbaar, dus u kunt het niet afnemen. Niet omdat het technisch niet kan, maar omdat het niet beschikbaar is.

Plaats reactie