Pagina 1 van 1

Geen ondersteuning van T-Mobile

Geplaatst: 12 nov 2020 22:09
door Nietas
Mijn ouders (80+) hebben al sinds 31 oktober jl. geen internet, televisie en telefoon. Hun internetprovider is T-mobile. Ik heb namens mijn ouders in totaal al zo'n 3,5 uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice van T-mobile. Iedereen is bijzonder meelevend en belooft het probleem zo snel mogelijk op te laten lossen. Maar elke keer als ik bel moet ik het verhaal opnieuw vertellen en wordt opnieuw 'actie ondernomen'.

Eindelijk kwam er gisteren een monteur, maar nadat hij gevraagd had of er een pakketje bezorgd was met een kastje daarin en mijn ouders nee antwoordden is hij direct weer vertrokken. Na (weer!) gebeld te hebben blijkt de monteur in zijn verslag toegegeven te hebben zijn opdracht niet goed gelezen te hebben.

Nu verwacht je dat het daarna snel opgepakt wordt, maar niets is minder waar. Vandaag weer een half uur aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile, waarbij duidelijk werd gemaakt dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden gemaakt met een monteur en dat ik hiervoor een link zou ontvangen. Helaas niet dus. Vanavond weer gebeld, veel begrip, maar weer moest er een nieuw ticket aangemaakt worden voor de aanvraag van een monteur. Dus... ik ben ten einde raad. Ik weet niet meer wat ik moet doen om voor elkaar te krijgen dat mijn ouders in elk geval weer telefoon en televisie krijgen. Wie kan mij de juiste weg vertellen?

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Geplaatst: 13 nov 2020 13:50
door mahadma
Geef ze in elk geval een mobieltje met een pre paid kaartje. Heeft u vast wel nog ergens liggen

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Geplaatst: 13 nov 2020 15:23
door Revoked
Maar uw ouders zijn incompetent?

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Geplaatst: 13 nov 2020 16:29
door Bob Schurkjens
Is het glasvezel of via het stopcontact van de telefoon?

Heeft u al geprobeerd om alle stekkers er uit te trekken en na een halve minuut weer terug in het stopcontact?

Bij glasvezel: doe dit ook bij het zwarte kastje in de meterkast.

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Geplaatst: 18 nov 2020 20:18
door Henk Graafland
Tjonge jonge..... Wat een verhelderende tips en opmerkingen zeg, heel 'waardevol' .
T-Mobile is in dit verhaal duidelijk in gebreke, heel slordig en klantonvriendelijk, na het bezoek en de fout van de monteur hadden zij per omgaande dit moeten oplossen!
Zaak voorleggen bij Radar, in de hoop dat het opgepakt en uitgebreid behandeld wordt. En de situatie/ klacht per mail naar de klantenservice van T-Mobile.
Moet eerlijk zeggen ik ben een buitengewoon tevreden klant van T-Mobile en herkent ze hier niet in.