Pagina 1 van 1

Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 17:49
door Hayman
Sinds 3/4 jaar betaal ik voor mijn Zonnetaccount (was jaren gratis). Sinds gisteren kan ik niet meer bij mijn webmail en met mij velen, ben ik inmiddels achter.
Op contactformulier wordt niet gereageerd en bellen kun je ze niet. Wat een ellende!!!!!! :evil:
Weet er iemand raad?

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 17:53
door kuklos
Hayman schreef:
13 apr 2021 17:49
Weet er iemand raad?
Het spijt me, maar hiermee kunnen we natuurlijk niks. Wat voor melding (foutmelding) krijg je precies?

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 17:55
door Arizonakid
Dat is toch van Tele2 tegenwoordig? Misschien hun helpdesk bellen?

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 18:17
door Jablan
Tele2 is overgenomen door T-Mobile en T-Mobile heeft de mail van zonnet en versatel verkocht aan InterNLnet BV te Duiven. Per 1 april zijn alle oude mailadressen vervallen, tenzij er voor wordt betaald.

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 18:39
door Bob Schurkjens
Heeft u het hier geprobeerd https://www.zonnet.nl/inloggen ?

Deze lukt bij mij ook niet:
https://www.tele2.nl/webmail/

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 18:59
door Bob Schurkjens
Als niet-betaler kan ik nog steeds bij mijn Zonnet-mails. Zouden ze misschien op de verkeerde knop hebben gedrukt?

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 20:16
door kweenie
Herkenbaar. Ze hebben geen telefoonnummer en op het webformulier wordt niet gereageerd. Wat kun je nog meer doen...?

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 21:09
door kuklos
kweenie schreef:
13 apr 2021 20:16
Herkenbaar. Ze hebben geen telefoonnummer en op het webformulier wordt niet gereageerd. Wat kun je nog meer doen...?
In de situatie van TS? Niet nummer zoveel te zijn die roept "het werkt niet" en dan een oplossing te verwachten. Het topic is 2,5 uur geleden geopend door iemand die hier al 17 jaar lid is en die redelijk snel daarna offline moet zijn gegaan. Als je een dergelijke technische vraag hebt, blijf online, je weet dat er vervolgreacties gaan komen, reageer daarop. Zorg dat de mensen die je willen helpen ook de daartoe benodigde info van je krijgen.

PS: Met je doel ik niet op jou kweenie.

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 21:52
door DeZevendeHenk
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 22:00
door PeterPeters1966
Bob Schurkjens schreef:
13 apr 2021 18:59
Als niet-betaler kan ik nog steeds bij mijn Zonnet-mails. Zouden ze misschien op de verkeerde knop hebben gedrukt?
Het kan ook gefaseerd worden uitgezet. Het is niet 1 servertje of zo waar alles op gedaan wordt.

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 13 apr 2021 22:27
door kweenie
DeZevendeHenk schreef:
13 apr 2021 21:52
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.
TS heeft al contact opgenomen, maar er wordt niet gereageerd...

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 14 apr 2021 00:14
door Revoked
PeterPeters1966 schreef:
13 apr 2021 22:00
Bob Schurkjens schreef:
13 apr 2021 18:59
Als niet-betaler kan ik nog steeds bij mijn Zonnet-mails. Zouden ze misschien op de verkeerde knop hebben gedrukt?
Het kan ook gefaseerd worden uitgezet. Het is niet 1 servertje of zo waar alles op gedaan wordt.
Domein inactief: zes seconden werk. Direct resultaat.
Dat is overigens hier niet aan de orde.

Re: Kan niet meer bij mijn Zonnet webmail

Geplaatst: 14 apr 2021 13:28
door DeZevendeHenk
kweenie schreef:
13 apr 2021 22:27
DeZevendeHenk schreef:
13 apr 2021 21:52
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.
TS heeft al contact opgenomen, maar er wordt niet gereageerd...
Dan nog maar een keer proberen, of zoals ik al zeg, wachten, het zal toch door de leverancier opgelost moeten worden