LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boycot.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Boycot.

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

Ik heb veel problemen met upc. Iedere keer als ik een klacht meld, ligt het probleem bij mij en niet bij upc. Nu heb ik mijn klacht gemeld bij
http;//www.boycot.nu.nl en tot mijn verbazing werd ik de volgende dag gebeld door upc. Zij hadden gehoord van mijn klachten via boycot.nu en wilde samen met mij het probleem oplossen. Er komt een monteur bij mij thuis, geheel gratis ook al ligt het probleem wel bij mij. Ook krijg ik een vergoeding voor de gelede schade. Ben benieuwt hoe dit gaat lopen. Ik hou jullie op de hoogte.

Har

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door Har »

Hopelijk gaat alles goed.

Mijn ervaring is inderdaad met de zachte hand UPC sturen naar een oplossing, bij welk energie of internet leverancier kom je geen probleem tegen

De helpdesk 0900 1580 werkt redelijk, krijg je een UPC medewerker aan de telefoon die niet meewerkt, verbindiong verbreken , opnieuw bellen en je krijgt een ander persoon aan de lijn, in de meeste gevallen is dat een behulpzaam persoon.

Greetings.

Har :)

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

lieve har,

als ik je weer aan de telefoon krijg, wil je me dan ajb eens een keer helpen, en niet weer een afspraak maken met een monteur die niet op komt dagen?????

dank je

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door agro »

Har bedoeld als je dat geweldige 09 nummer belt dat de kans groot is dat je een arrogante onbeschofte kwal aan de lijn krijgt, hij adviseert dan om de verbinding te verbreken, en opnieuw te bellen zodat je het volgende gespuis aan de lijn krijgt, en zo net zo lang door te gaan totdat je iemand aan de lijn krijgt die wel genegen is en de capaciteit bezit je te kunnen helpen, maar deze zijn slechts zeer sporadisch aanwezig.

En ondertussen mag je je ergeren en kosten maken, met ondermeer het starttarief. en d kas van upc spekken.

Ik zei het al, Har kan het toch niet laten om dat zogenaamde geweldige 09 nummer hier te promoten.

Har

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door Har »

Het siamees tweeling Hoffie en Agpo lagen weer op de loer om mij de grond in te boren, alsof ze niets anders te doen hebben.

Have fun and be nice to eachother.

Sorry ik heb liever dat jullie de topic niet verstoren en reageer svp niet meer op mij, dat is plezieriger voor derden.

Ondanks alles :D :) :D :)

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

Sorry ik heb liever dat jullie de topic niet verstoren en reageer svp niet meer op mij, dat is plezieriger voor derden.
Wil ik best beloven hoor, als jij stopt met misleidende reclame maken voor UPC :idea:

WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

Hallo mensen,
de monteur is geweest. Hij heeft de bekabeling bekeken en aangepast en daarna de com. bekeken. Volgens hem zit er iets niet goed in mijn com. Wat ik hier allemaal van moet denken weet ik nog niet. Toen de monteur net binnen was werd hij nogal chagerijnig omdat volgens hem de bekabeling niet goed was. Ook vertelde hij dat de voorrijkosten in rekening werden gebracht. Toen ik hem vertelde wat er was afgesproken nam hij contact op met het hoofdbureau. Daarna was hij zeer behulpzaam. Volgens hem kan ik het beste mijn com. helemaal schoonmaken en opnieuw instaleren en dan direct een goede firewall en virusscanner instaleren voordat ik internet op ga. Ik ga dit alles doen en daarna maar weer kijken hoe het dan is.

Jullie horen nog van mij. Groetjes Wilma.

IkBenJan

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Volgens hem kan ik het beste mijn com. helemaal schoonmaken en opnieuw instaleren
Juist, tegen je connectortjes blazen en je harddisk formatteren dus. Je bent genept, dit was gewoon een helpdeskmedewerker die ze in een ketelpak hadden langsgestuurd, bij gebrek aan vakkundig geschoolde technici.
Maar even zonder flauwe kul, waarom heb je hem niet even gevraagd om bij jou met zijn eigen laptopje het internet op te gaan zodat je kon zien dat het vanaf jouw aansluiting kan werken?

Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar dan met mijn ADSL. Jaja, die werkte in het begin ook niet. Eerst zelf geprobeerd, toen netjes de handleiding gevolgd, toen de helpdesk gebeld die me de handleiding liet volgen, niets werkte. Uiteindelijk met de KPN-helpdesk afgesproken dat er een monteur zou komen, met kosten voor mij als het aan mijn pc lag, en kosten KPN als de monteur met zijn laptop er ook niet op kwam. Bij binnenkomst zocht hij naar mijn pc om de al 50 keer uitgevoerde routine nog eens te herhalen maar ik wist hem er wel van te overtuigen dat dat inmiddels wel een gepasseerd station was en hij zijn laptop gelijk volgens afspraak maar moest proberen. Het kostte hem twee minuten om tot de conclusie te komen 'hee, hij zou het nu toch moeten doen'... Ja zei ik, dat is nou precies de reden dat u hier bent. Affijn, hij nog naar de wijkcentrale om verder te zoeken, maar het enige dat daar nog op volgde was een telefoontje dat hij het hogerop in de boom ging zoeken. Een rekening is er uiteraard nooit gekomen.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

zijn inderdaad de standaard helpdesk mededelingen

heb meegemaakt dat je belde dat mijn modem op offline stond, en kreeg als antwoord dat hij aan mijn computer ligt.......

Is ook een mooi antwoord van UPC omdat ze weten dat het met de herinstallatie van de PC bij veel mensen door gebrek aan kennis fout gaat, zodat ze vervolgens kunnen roepen: Zie je wel

Har

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door Har »

Hoffie .

Mijn laatste reactie aan jouw.

Ik volg jouw uitbarstingen al enige tijd of jaren, in jouw voorgaande reactie praat je over jouw contacten met UPC alsof je daar nog elke dag contacten mee hebt, misschien toch een weemoedig brein van :

Lang leve UPC , eas ik maar klant gebleven.

Nogmaals ter overvloede:
Natuurlijk gaat er bij UPC regelmatig iets mis, BIJ WIE NIET :::::: :) :( :oops:

I,am dreaming about UPC :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

I,am dreaming about UPC
Kijk dat is nou het voordeel als je UPC de deur uit doet, zijn die nachtmerries ook gelijk over :lol:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door G7 »

Ja Hoffie. Ik wilde je nog steeds bedanken voor je advies van toen, om UPC eruit te gooien en te kiezen voor xs4all. Daar ben ik je nog zeer dankbaar voor. Nog geen moment spijt van gehad. :wink:

Ook namens Aly. :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

Ben er zelf ook nog altijd heel tevreden over Aly, heb eigenlijk geen idee of ze een helpdesk hebben ;-)

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door G7 »

Hoezo Hoffie die helpdesk? Heb jij die nodig dan? Ik niet meer! :lol:

Aly en co

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door hoffie »

dat bedoel ik dus ;-))))))

weinberg7
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2005 08:57

Re: Boycot.

Ongelezen bericht door weinberg7 »

Hoi all,

upc is zo'n bedrijf dat geld op de eerste plaats zet en daardoor de service te wensen overlaat.
Ik heb ook's een aanvaring met ze gehad en ik lostte dat heel simpel op (wat heet simpel) door mijn abbonnement op te zeggen en weer terug te gaan naar kpn.
Mijn mening over kpn? Zijn wat duurder maar aan menselijkheid til ik heel zwaar. Bij kpn word ik goed behandelt als er wat is maar bij upc denken ze maar "als wij het geld maar hebben"
Dus laat ik wat meer betalen waardoor ik geruster in mijn schoenen sta.

Mijn advies is dus, werkt upc je tegen dan jezelf elders opgeven.

Gesloten