LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tevreden UPC klant

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

agro: wie is er een betweter.
Och sommigen hebben aan een half woord genoeg, anderen snappen het nog niet met een heel boekwerk.
Maar jij ongetwijfeld wel, dat je hier upc zit op te hemelen zonder dat je naar eigen zeggen enige ervaring mee hebt en er ook niet werkzaam bent.
Dus wat je hier deponeert is gewoon wat gezwets van je in de ruimte, of is het toch zo dat je er stiekum werkt, maar je er voor schaamt, en laurent is natuurlijk je meerdere, moet wel met zijn intelligentie dat zou wel alles verklaren.

En o ja Laurent een geweldige service van upc je ongevraagd iets toesturen en dan vervolgens als je het niet tijdig terugstuurt je opgescheept wordt met een abonnement waar je niet om gevraagd hebt.
En dat noem je een geweldige service, doch het is asociaal arrogant het getuigd van geen greintje fatsoen hebben, en mogelijk ook nog niet eens wettelijk toegestaan.
(Elke garage zou je op deze manier een auto kunnen toesturen, en als je hem niet tijdig terugbrengt zit je vast aan een leasecontract) of andere leveranciers andere producten, als dit soort practijken wordt geaccepteerd kan je straks vanalles verwachten.

Zojuist op mijn vraag (hoera ze hebben antwoord gegeven) denk dat door Laurent is beantwoord, zeker gezien de inhoudelijke reactie was wel lachen om zoveel onbenul:
Hoezo opzeggen chello en telefonie? O ja das waar ook volgens Laurent heb ik dat wel vandaar natuurlijk deze reactie :oops: :oops:

Geachte mevrouw/heer,

Betreft: opzegging telefonie + chello


Naar aanleidng van de email die u heeft gestuurd op d.d. 09-06-2006 stuur wij u deze email.
Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken.
Maar dat is helaas niet gelukt. Wij adviseren u om telefonisch contact met ons op te nemen op het volgende nummer 0900-1580. Hier kunt u vragen naar de Retentie Desk.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Hoogachtend,

UPC Nederland
Retentie Desk




Geachte heer xx xx,

In reactie op uw bericht:


Informeren wij u graag als volgt:


Ik kreeg bericht dat jullie mij ongevraagd de zogenaamde digitale box gaan toezenden, WAAR IK NIET OM GEVRAAGD HEB.

WAT GEBEURT ER ALS IK DEZE ONTVANG, NIET AANSLUIT EN OOK HET BEDRAG DAT JULLIE MIJ IN REKENING GAAN BRENGEN NIET BETAAL????

Als jullie mij deze box toesturen kan die door jullie opgehaald worden, IK VERSTUUR DEZE IN GEEN GEVAL, dit op een tijdstip WAT MIJ SCHIKT.





This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person.

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Medion »

Ze lijken daar wel gehersenspoelt bij UPC, valt niet mee te praten.

We trapten er ook in het begin in met dat "resetten" van het modem,
"er is iets niet in orde met uw modem" Halllllllo van wie had "ik" dat modem ontvangen?
Het internet lag er voor de zoveelste keer uit......
(groene/oranje lampjes)

Hou op hou op.

Groetjes,

Medion.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door mve2 »

agro:
1. ik zit upc niet op te hemelen.

2. gezwets welnee maar sommige mensen hebben nou eenmaal een plaat voor hun kop, in jou geval is het geen plaat maar een muur.
En werken doe ik er zeer zeker niet maar volgens mij werk iedereen daar die iets positiefs zegt over upc.
Als ik jou was zou ik ook gewoon een baan gaan zoeken kom je ook gezellig tussen de mensen en hoef je niet zo neerbuigend te doen op mensen die wel werken.
Al zou ik bij upc werken dan zou ik me er nog niet voor schamen, waarom moet je je schamen als je ergens werkt of niet agro.
Maar laat ik maar ophouden over werken voordat je me gaat vragen wat werken betekend.

3. Mooi nou heb je telefonie+chello opgezegd en dan ga je zeker ook nog je tv abo eruit gooien of ben je daar wel tevreden over.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Je kan al net zo goed lezen als die andere sukkels bij upc, (stel een vraag over de mediabox welke ze wilen toezenden, en krijg antwoord over opzeggen chello en telefonie :roll: :roll: )ik heb namelijk geen chello al meer dan 2 jaar niet meer en telefonie nooit gehad, dit zegt wel iets over hun belabberde administratie.
Wat kan je melden over upc als je naar eigen zeggen geen ervaring hebt met die club, en er ook niet werkt, met welke ervaring kan je dan iets zeggen zonder uit de ruimte te zwetsen, waarbij het niet uitmaakt of het positief of negatief is.
Van een bedrijf of instelling waar ik geen ervaring mee heb zal ik mij nooit uitlaten noch positief noch negatief om de doodgewone reden dat ik er dan niks over kan zeggen.
Maar jij kan dat blijkbaar wel, en dan rest nog de vraag wat geeft jou het recht om uit te maken wat ik zou moeten gaan doen of laten.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door mve2 »

oh nee het maak niet uit wat je gaat doen of laten om je eerlijk te zeggen het intereseert me geen reet het was gewoon bedoelt als goed advies, zoals jij de mensen ook een goed advies over upc probeert te geven.
En omdat ik geen ervaring met upc heb wilt nog niet zeggen dat ik nooit met mensen in contact kom die het WEL gebruiken.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Nu plotseling maakt het je weer niks uit wat ik moet doen, waarom zeg je dan eerst dat ik een baan moet gaan zoeken volgens jou, je maakt je al net zo geloofwaardig als laurent.
Waarom reageer je niet inhoudelijk op hetgeen ik van upc kreeg, of snap je het niet net zoals upc het niet wil snappen, ik zei het al eerder sommigen hebben aan een half woord genoeg, anderen nog niet aan een heel boekwerk, tja en nu kan je je natuurlijk gaan afvragen tot welke categorie jij behoort.
Van horen zeggen dus je gaat af op van horen zeggen. ja ja nu wordt het wel heel duidelijk

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door mve2 »

Nog een keer pff NIET van horen zeggen maar het met eigen ogen kunnen aanschouwen dat is toch echt iets anders he.
En oke ik zal je niet meer zo plagen om te zeggen dat je werk moet gaan zoeken, ik wist toch ook niet dat je niet moe mag worden.
En laat ik maar niet zeggen tot welke catagorie jij behoort.
Wat wordt je duidelijk agro.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Goh helemaal zelf kunnen aanschouwen, hoe is het mogelijk, op die geweldige reclame van hun zeker.
Kijk de posts eens na van Mischa0320 welke toch wel de meest fanatieke upc aanhang(st)er was, deze is zelfs overgestapt van het voor deze zo geweldige upc met uitmuntende diensten en lage prijzen, naar het door haar zo verguisde kpn, denk dat dit meer dan voldoende zegt over de situatie bij upc.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door mve2 »

Wie zeg dat ik een upc aanhanger ben? en om nou alle posts van andere na te kijken heeft ook geen zin he.
Er zijn ook nog mensen die andere bezigheden hebben dan de hele dag de posts van andere door te spitten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro Agro toch, jij blijft je inzetten voor het manipuleren van UPC, geef jouw gouden tip een tien met een griffel : UPC fanaat :twisted: :twisted:

TheEdge
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2006 17:25

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door TheEdge »

Ik durf het bijna niet te zeggen maar... ik ben al jaren een tevreden UPC klant. Zowel telefoon, internet (al jaren!) en TV: nergens problemen mee en alles gaat perfect. Snelheid van internet is heerlijk.

:D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Hear Hear de zoveelste tevreden klant, terwijl de kosten steeds lager worden , Hup Hup UPC

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door mve2 »

Dat bedoel ik dus er zijn ook zat mensen waar upc wel goed werkt.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Chief »

Hier nog één die heel tevreden is, alles werkt perfect internet hadden we al en nu dan ook digitale tv, en telefoon, alles zelf aangesloten, en het werkt prima. Sterker nog een paar maanden geleden hadden wij nog film 1, van de één op de andere dag hadden wij geen signaal meer, omdat film één alleen digitaal uitgezonden kan worden. Wij waren daar niet van op de hoogte dus toen hebben we gebeld met upc,
ze boden hun excusses aan en we kregen ter compensatie een maand gratis Chello classic, a 49,95 dus zo kan het dus ook.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door aussienl »

Geplaatst op 10 Jun 2006 13:10 door agro


--------------------------------------------------------------------------------

Goh alweer eentje die hier zijn sporen moet verdienen, wat heb je nu weer uitgevreten bij upc dat je moet komen posten, om je baantje te mogen houden?
lijkt wel of er een hetze tegen UPC gehouden wordt. Als je zegt dat je tevreden bent met UPC krijg je infantiele opmerkingen als hierboven.
Waarom mogen mensen niet tevreden zijn over UPC en dat gewoon melden?

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Joyce R »

misschien omdat ze zo zijn vastgeroest in hun eigen ervaringen dat ze het zich niet kunnen voorstellen dat het ook heel goed kan gaan. het zijn vaak dezelfde mensen die posten.

@ chief
netjes dat men het zo heeft opgelost, top!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Zijn jullie dan alleen maar tevreden over upc en geen enkel ander bedrijf of instelling?

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door aussienl »

nee hoor. Er zijn voldoende bedrijven waar ik tevreden over ben. Maar het is zo dat topic starter aangaf heel tevreden te zijn. En gezien het feit dat een beperkt aantal forumleden zoveel klagen over UPC vondt ik het nodig om aan te geven om te melden dat dat bij mij ook zo het geval is.
Maar Agro? Waarom is het zo dat iemand niet mag aangeven dat hij of zij tevreden is met UPC of wat dan ook of anders meteen afgebrand wordt door niet tevreden (ex_klanten? Dit forum is niet bedoelt om bedrijven of instellingen door een paar personen af te laten branden maar om ervaringen uit te wisselen. En een positieve ervaring is ook een ervaring.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Omdat jullie alleen maar bij upc posten dat jullie tevreden zijn, ook op andere topics worden dan wel klachten gegeven van mensen die niet tevreden zijn, waarom posten jullie daar dan niet, deze bedrijven en instellingen worden dan we door jullie gediscrimineerd.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door aussienl »

ik herhaal, de topic starter meld dat hij positieve ervaringen heeft met UPC en daar wordt op gereageerd. Misschien als erover een andere firma of instelling een positieve ervaring gemeld wordt zou ik daar ook iets over melden.
Maar wat me opvalt is dat je veroordeelt wordt als je iets positiefs meldt. Dan "werk je daar" of "heb je iets goed te maken". Dat is zo'n zwaktebod.

Gesloten