LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Agressief gedrag UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

een heel normale transactie van UPC, de klanten krijgen ruimschoots van te voren een nette mailing van UPC over de mediabox, niemand is verplicht de mediabox af te nemen
Het zou van enig fatsoen getuigen als upc eerst eens informeerde of je geinteresseerd bent in deze box en zo ja deze dan pas op te sturen.

Dat zou heel anders zijn dan het onbeschofte agressieve gedrag wat ze nu tentoonstellen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro/annex Hoffie, heb jij dan ook al weer ervaring mee ====== :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

Ja heb ik zeker ervaring mee, ik heb die rommel geweigerd.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Hoe kun je iets weigeren als je geen klant van UPC bent ?????, Agro-Hoffie, duidelijk een vorm van stennis maken.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

Blijkt maar weer je inteligentie, ik heb al diverse keren proberen uit te leggen dat ik nog steeds tv van ze heb, maar je hebt blijkbaar domkoppen en domkoppen met ook nog een plaat voor hun kop.

Bovendien met je beweringen blijkt ook nog eens dat een eigen mening die ergens op gebaseerd is niet tot je mogelijkheden behoord.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Lau10 »

Agro annex Hoffie, toch een kabel aansluiting van de door jouw verfoeide UPC, hoe is het mogelijk . :D :D ,

Als ik zo tegen en bedrijf was zou ik de kabel doorknippen en en schotel plaatsen, vrije zenders voldoende zonder Canal Digitaal, wel je eigen opvatting ondersteunen en niet profiteren van de kabel en mediabox :D :D :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

Agro annex Hoffie
Waar baseer je dat op? geldt ook voor je companen die dit beweren.

Het wachten is op KPN tot die tv aanbied zal niet lang meer duren, en dan ben ik helemaal verlost van die oplichtersbende.
In verleden wel internet via upc gehad was een grote ellende, en dat is nog niks verbeterd als ik zo de reacties zie, en dat zal ook niet veranderen zolang ze personeel hebben met de mentalitieit welke ze hier zo breed uitmeten, maar ja daar zijn ze dan ook te dom voor om dat te begrijpen.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Lau10 »

Agro annex Hoffie, :oops:

Vreemde mentaliteit: :roll:

Jij springt uit je vel van woede, deponeert onzin op dit forum, is verlieft op KPN (sponsor van Scheepshouwers, 1,5 milj. per jaar).

Blijft tegen zijn zin en woede gebruik maken van de digitale tv via UPC,nee als je een vrouw uit een stuk bent,kappen ermee en niet fulmineren en verder er gebruik van maken.

Jij weet toch wat een schotel is ?.


KPN komt de eerste jaren zeker niet met kabel TV, het technisch vernuft van UPC kunnen zij niet evenaren , zelfs de telefoondienst van UPC is beter en goedkoper.

Misschien toch maar het heel pakket van UPC laten installeren tegen de huidige super aanbieding, een mooi en rustig weekend gewenst door jouw fanclub.

Karien
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:12

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Karien »

Fulmineren..wat een dure woorden Lau.
Ben je werkzaam bij Upc of helemaal idolaat van dat bedrijf.
Ik ben een vrouw uit een stuk,denk ik, :lol: ik heb alles eruit gegooid waar maar enigszins upc opstond,ook de kabel. En oja,verliefd schrijf je met een D.
Laatst gewijzigd door Karien op 01 aug 2006 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

fonie
Berichten: 113
Lid geworden op: 30 dec 2005 15:04

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door fonie »

En gegooit moet zijn gegooid :lol:
ik heb alles eruit gegooit

Karien
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:12

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Karien »

mijn toetsenbord is niet goed :P

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Tja geef je toetsenbord maar de schuld (had ik ook gedaan als ik niet kon schrijven) :lol: ach ja verbeter de wereld en begin biij jezelf.
En stel dat Lau wel een werknemer van upc is waarom moet hij zich dan doodschamen? omdat hij dan mischien werkt voor z'n geld (raar he)

balhan
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 aug 2006 11:17

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door balhan »

Bij mij gaat de fik al in de ongevraagde Mediabox voordat ie door oververhitting zelf in de fik gaat. Gewoon symbolisch, omdat ik niets van UPC en al helemaal niet van hun asociale wijze van marketing moet hebben.
Stappen te weinig mensen over, sturen we toch gewoon een Mediabox. Laat zo'n arrogant bedrijf zich eerst eens af gaan vragen waarom er niemand naar ze overstapt en daar hun strategie op afstemmen. Nee hoor, straks sturen we gewoon de zoveelste spooknota voor een ongevraagde dienst. Bewijslast bij de klant, niet bij de bewust gebrekkig gehouden administratie van UPC.

Laurent, kom maar weer met je Pro-UPC antwoorden. O ja, voordat je er weer over begint, ik heb zojuist een kniptang en een schotel gekocht (tevreden?). De Mediabox is voor mij juist de druppel gebleken definitief met UPC te breken. Als veel meer mensen dat nou eens zouden doen!
300.000 mensen van de 2.235.634 UPC aansluitingen in dit land, die er wel ingetrapt zijn, dat is toch pas echt om te lachen :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

omdat hij dan mischien werkt voor z'n geld
Als hij en het andere upc gespuis echt eens werkten voor hun geld, hoefden ze hier niet in de verdediging, en was mogelijk dit hele forum rond upc helemaal overbodig.
Maar dat zullen ze wel nooit inzien, en zal ook nooit gebeuren zolang ze zo arrogant en onbeschoft gedrag vertonen, ze stellen liever hun prioriteiten hier op dit forum i.p.v. klanten daadwerkelijk te helpen.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Lau10 »

Als hij en het andere upc gespuis echt eens werkten voor hun geld, hoefden ze hier niet in de verdediging, en was mogelijk dit hele forum rond upc helemaal overbodig.
Maar dat zullen ze wel nooit inzien, en zal ook nooit gebeuren zolang ze zo arrogant en onbeschoft gedrag vertonen, ze stellen liever hun prioriteiten hier op dit forum i.p.v. klanten daadwerkelijk te helpen.


Bovenstaand is de taal van de ontwaakte Agro annex Hoffie< hij-zij maken gebruik van de excelente diensten van UPC en Chello, zelfs de kabel TV met de wondermooie en gratis mediabox heeft hij-zij van UPC, dat is nog eens daadkracht te noemen. Welkom tot de betoverende wereld van UPC . :D :D :D :? :shock: :o :idea: :arrow:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

agro: je moet lekker een schoteltje op je dak zetten i.pv. te lopen kankeren, en met een schotel bedoel ik een sateliet schotel oetlul.
En van werken heb jij ook nog nooit gehoord he.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

Of ik een schotel op het dak zet bepaal ik zelf wel, over agressief en onbeschoft gesproken, typisch upc gedrag, maar natuurlijk je kan niet anders verwachten, dit is dus de manier zoals we ze al langer kennen, schelden is blijkbaar de normaalste zaak voor jou.

En met betrekking tot werken denk dat ik meer uren gewerkt heb dan dat jij in je hele leven zal halen.

Enne lau10 grotere onzin dan dat jij op dit forum deponeert is niet mogelijk, je doet beweringen welke geheel nergens op gebaseerd zijn.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Tuurlijk bepaal je dat zelf maar loop dan niet te kletsen want als je het zo erg vond had je allang een andere optie voor je kabel gehad, en laat ik je nou vertellen dat die er zijn.
Hoe weet je dat je meer uren gewerkt heb dan dat ik in mijn leven zal halen?
Schelden is geen normale zaak voor mij NEE dingen afkraken dat is zeker de normaalste zaak voor JOU.
Ach als je upc zo slecht vindt had je toch allang geen tv meer van ze gehad, of niet soms.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door elwintje »

WE MOETEN UPC MET ZN ALLE NEGEREN IK HOOP DAT ZE FAILLIET GAAN, OVER EN SLUITER MET UPC

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb zeer negatieve ervaringen met upc en met name chello, en ik wil iedereen waarschuwen voor de arrogante onbeschofte instelling die upc heet.

En waarom zou ik met tv op een ander moeten, wat gaat jou dat aan?
En of er alternatieven zijn die voor mij geschikt zijn bepaal ik nog steeds zelf, heb ik jou arrogantie en gescheld niet voor nodig.
Hoe weet je dat je meer uren gewerkt heb dan dat ik in mijn leven zal halen?
En op welke basis is je uitspraak waarom werken mij onbekend zou zijn, of klets je zomaar wat uit je nek?

Gesloten