LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Ben jij het er mee eens?

Nee, UPC is en blijft slecht!
10
31%
Ja, UPC kan ook verbeteren, laat ze hun best maar doen!
19
59%
Weet niet, laat ze het eerst maar waarmaken!!
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door hoffie »

Midden Friesland is een prima UPC gebied..
Dus UPC heeft een gebied zonder problemen???????

BEL DE KRANT

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door Laurent »

UPC heeft gheen problemen, maar mensen als Hoffie en Agro zijn probleem gevallen, probeer die maar eens kwijt te raken, UPC is met dit persoonlijk probleem bezig en gaat die gasten afsluiten. :D :idea:

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door Beathoven »

Dus UPC heeft een gebied zonder problemen???????

BEL DE KRANT
De krant is al op de hoogte van de award 8)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door agro »

Michel21 waarom doe je hier zo minachtend over mensen die problemen met upc hebben, terwijl je in het forum van digitale tv zelf klaagt over casema waar je tv van hebt.
Dus zelfs geen abo hebt bij upc, en nog minder ervaring met upc hebt en hoe deze met haar klanten omgaat.
Of werk je er toch ondanks je ontkenning?

zie:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=40356
Laatst gewijzigd door agro op 08 mei 2006 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door G7 »

En Agro, ben je ondertussen al "afgesloten" door UPC? :lol: :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door agro »

Nee ben met tv nog steeds niet afgesloten, wacht met smart op de monteur die dit komt doen.
Een paar huizen verder is wel iemand afgesloten, na het ontvangen van spookrekeningen, welke door hem gecorrigeerd zijn.
Deze is zowel met tv telefoon en internet afgesloten, en nu een tevreden kpn klant.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door mve2 »

agro komt die monteur binnenkort dan?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door agro »

Ik weet niet of die monteur binnenkort komt, maar door Laurent wordt beweerd dat Hoffie en ik binnenkort afgesloten worden vandaar.

Waar hij die wijsheid vandaan haalt is vooralsnog een raadsel.

Snappie :roll: :oops: :lol:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door G7 »

Misschien is Lau wel de monteur die je eerdaags kunt verwachten! :lol:

michel21
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2006 10:36

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door michel21 »

agro,

ja, ik heb casema.
en al was dit geen upc, of een ander bedrijf, ik denk er hetzelfde over.
al die mensen die maar op 1 ding zeuren.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door agro »

al die mensen die maar op 1 ding zeuren.
Gaat het spreekwoord "de pot verwijt de ketel" hier misschien dan op.

Al de mensen die problemen hebben met upc en die hier hun grieven komen uiten zijn zeurders, terwijl je zelf niet eens de ervaringen met die mensen kan delen, omdat je helemaal geen ervaring met upc hebt.

Zelf spui je, je grieven over casema op het forum digitale televisie, over de in jou ogen belabberde service van dat bedrijf, en dat heet dan plotseling geen zeuren meer.

Ik vel geen oordeel over casema en zal ook niet tegenspreken wat je beweerd, omdat ik er eenvoudigweg geen ervaring mee heb, er zullen bij casema ongetwijfeld mensen zijn met positieve ervaringen, zo zullen er ook bij upc wel klanten zijn welke positieve ervaringen hebben.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro is nu lid van UPC, de wereld steekt vreemd in elkaar.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door agro »

Alleen met tv, toch maar voorlopig nog, zodra er een alternatief beschikbaar is ben ik ook daar mee weg.

Laurent je doet telkens beweringen welke nergens op gebaseerd zijn, of is het alleen maar bedoeld om de boel op stang te jagen.

Waneer wordt ik afgesloten zoals je al eerder beweerde? ik wacht nog steeds met smart.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door mve2 »

agro: ooit gehoord van een schoteltje op het dak, dus er is wel degelijk een alternatief.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door Laurent »

Voor Agro een schoteltje ??, niks voor hem of hij gaat tegen zich zelf mopperen en zeuren. Op UPC is hij inmiddels uitgekafferd,I hope so:)

michel21
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2006 10:36

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door michel21 »

Agro,

Je hebt daar een goed punt.
Maar snap je het ook van mij kant?
Ik bedoel ook bij een UPC bij een Casema, bij een Essent, altijd de 'bekende' probleemgevallen.
Ook bij een Casema is ongetwijfeld net zoveel gezeur als bij een UPC.
Maar waarom dan 2 van die enorme topics over alleen UPC, is er bij een bv Casema niks mis?
Ik reageer ook op andere dingen, en moet je eens kijken hoe mensen op de stok zijn als ik zeg dat er maar op 1 ding wordt gezeurd.
Kijk mijn poll, over dat men UPC een kans moet geven, wordt positief op gereageerd..
Heb jij gister Kassa gezien, het item over de services. Hoorde je de reactie van UPC, van Casema, allebei hetzelfde...

cajo58
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2006 11:55

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door cajo58 »

ik hab begrepen dat upc wel verbetert is maar na de brief die wij afgelopen vrijdag hebben ontvangen blijkt wel dat ze nog net zo slecht zijn. . Mijn klachten dateren van april 2003. Ik dacht dat het nu wel eens klaar was heb al die tijd niks meer gehoord. Onze betaling moest op tijd binnen zijn anders werden we afgesloten. Het hele verhaal hiervoor zal ik jullie besparen. De betreffende betaling was binnen op 25 maart waarvan upc mij nog een afschrift heeft gestuurd. Toch sluiten ze ons af op 2 april. Na heel wat heen gemail/fax/en per ptt bleef de rekening alleen maar oplopen te4rwijl we geen internet hadden. De rekening is geprobeert vis Penninck en Landheer binnen te krijgen maar helaas. Deze hebbne wij ook bericht met het hele dossier erbij. Koste wel een vracht postzegels maar oke. in november 2003 kregen van het incassobureau een schrijven dat ze contact zouden opnemen met UPC en we hier met spoed iets van zouden horen. Nooit meer wat gehoord dus wij dachten dat UPC het maar in de doofpot had gestopt, leek ons ook wel heel verstandig. Tot mijn verbazing lag er vrijdag \post in de bus. Ik dacht nog een reclamefoldertje. Een gewone witte envelop met verder niks ook geen afzender. Wat blijkt.... na 2 1/2 jaar konden ze ons weer vinden en ze proberne toch nog de bijna 200 euro van ons los te peuterne en of we binnen 3 dagne willen betalen.... Zomt te lachen dus want betalen doen we echt niet. Ik overweeg wel om een schadevergoeding in te dienen bij UPC misschien kan ik dan binnenkort ook een incassobureau op hun dak sturen weten jullie nog een goede??? hahahahaha

betsiepeter
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2006 23:23

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door betsiepeter »

naartuurlijk kan upc zich verbeteren maar laten ze eerst eens proberen goed bereikbaar te zijn want dat is een ramp

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door Beathoven »

Ik heb nu bijna een jaar xs4all en heb nog nooit in de wacht gestaan, omdat ik ze nog nooit nodig heb gehad. Het loopt als een trein. Dat was bij Chello (UPC) nog wel eens anders!

Ik weet niet, hoe het nu ervoor staat bij UPC. Zo te zien, aan het aantal klachten hier op het forum, al wat beter.

Ik heb er in ieder gaval nog steeds geen spijt van, dat ik ben overgestapt van Chello naar xs4all.
Daar wil ik mn oom eigenlijk ook op over laten stappen, maar dan vanaf KPN. Hij woont namelijk niet in een UPC gebied en de service van KPN is vrij beroerd. Sinds de aansluiting heeft hij ongeveer 1 dag op internet gezeten, is toen op vakantie gegaan en vond een brief op de deurmat dat het abbonement stopgezet was omdat hij dat zgn had aangegeven. Enfin, hoe graag hij nu ook KPN wil hij krijgt het niet.. of pas over 5 weken of nog veel later.

Eerlijk is eerlijk, bij UPC gaat bij een aansluiting of heraansluiting hooguit een week overheen of het kan dezelfde dag nog. Vaak kwestie van modem aansluiten, telefoontje en klaar.

Maar zo'n buitengebied moet volgens mij geen probleem zijn bij XS4all, het netwerk is in principe klaar voor ADSL.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Dan moet je even bij Telebyte kijken is niet duur en gaat als een speer.
www.telebyte.nl

Gesloten