LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
aj72
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2006 14:35

15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door aj72 »

Ik word zo ziek van upc !! dat ik hem er snel uitgooi. Naar me beklagt te hebben bij upc kreeg ik een onbegrijpt mailtje hierover terug en zij vonden dat het terecht was,....ik ben het nu echt zat en adviseer iedereen deze aanbieder van tv/telefoon/internet niet in huis te nemen!!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

jeetje... das wel heel erg jah!....maar ze durven ook best 150 euro aan incassokosten te rekenen over bv maar 50 euro...

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door Beathoven »

Gewoon klantenservice even bellen en als je dat al gedaan hebt nogmaals bellen ipv hier je beklag te doen, krijg je vast wel iemand aan de telefoon die dat net zo belachelijk vind als jij en je er bij helpt.

rommel2
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:12

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door rommel2 »

UPC is niet te vertrouwen!!!! Mensen luister toch eens!!!

bieloofd
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2006 12:27

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door bieloofd »

maar heeft upc recht op die 4 cent??? zo ja dan moet je toch betalen

aj72
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2006 14:35

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door aj72 »

ja ja ik heb die 0.04 cent gewoon bij me andere rekening geplakt en overgemaakt,....maar mooi dat ik die incasso kosten niet betalen ga.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik geloof niet dat upc moeilijk doet over 4 cent. Dat is toch oninbaar Edoch als u zich vijandig opstelt (ik weet niet of dat het geval is geweest) Dan doen zij dat ook.

Ronald.

aj72
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2006 14:35

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door aj72 »

Het gaat écht over 0.04 !! en ik doe echt niet moeilijk naar upc toe want ik heb me p.c hard nodig en wil niet hebben dat ze de stekker eruit trekken :?

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door Beathoven »

Nogmaals gebeld?

Kijk, klagen hier werkt misschien opluchtend maar ze zullen hier je probleem nooit direct oplossen. Ik zou ze eerst maar eens rustig om opheldering vragen, wellicht krijg je een medewerker aan de lijn die zegt 'meneer / mevrouw, u heeft helemaal gelijk..' en wordt het direct opgelost.

Het is misschien vervelend, maar bij ieder bedrijf wordt weleens wat over het hoofd gezien.

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door brui2957 »

Naar veel telefoontjes en mail waren zowel Upc als ik het met elkaar eens dat er niks meer te vorderen was.Klaar zou je zeggen.Dit heeft een aardige meedewerkster van Upc mij verteld.

Niet dus,nu nog een nota van minder als 5 euro,

Hallo Upc,wakker worden,Lees even dit verhaal mee,dit was niet de afspraak.Sterker nog,Ik betaal niks.Gegroet,

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!

Ongelezen bericht door svdmeer »

Ik zou ze eerst maar eens rustig om opheldering vragen, wellicht krijg je een medewerker aan de lijn die zegt 'meneer / mevrouw, u heeft helemaal gelijk..' en wordt het direct opgelost
Die medewerker krijg je altijd, maar een paar weken later blijkt er ondanks het goed gesprek helemaal niets te zijn opgelost. Simpelweg omdat medewerkers notities maken en meestal de rest nalaten of doorspelen naar een andere afdeling waar het 'zoek raakt'.

Gesloten