LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brutale sms ontvangen van UPC.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door agro »

UPC betaalt jouw toch niet om hun diensten te mogen leveren ??????????
Zouden ze eigenlijk wel toe verplicht moeten worden, ter compensatie van de ellende waarmee ze hun "clienten" opzadelen.
Dan nu nogmaals mijn vraag: Waarom moet Nika de rekening wel direct betalen en waarom heeft UPC het recht om de benzine pas 1 jaar later te betalen? Leg me dat eens uit Laurent
Sorry pvd maar een antwoord van laurent zal je nooit krijgen, heeft hij al op meerdere plaatsen beloofd maar daar blijft het dan ook bij.
Is trouwens ook de mentaliteit welke bij upc zo eigen is, vanalles beloven en het daarbij laten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Laurent »

Mevr Hoffie heeft een vrije dag genomen en werkt haar overbodige en ondeskundige administratie bij.


Het is de regel dat je vooruit betaald, dat geldt voor alle providers,nutsbedrijven etc., dit is toch niet zo moeilijk te begrijpen , Mevr Agro, een ex gedumpte UPC fan met een tv schotelje op astra 1 gericht.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door agro »

een ex gedumpte UPC fan
Hebben ze daar spijt van dan?
Gisteren weer telefoontje gehad of ik chello en telefoon van ze af zou willen nemen, ik heb ze feestelijk bedankt, was trouwens wel weer interesant gesprek, net zoals de vorige keer, dacht zeker dat ze niet meer zouden bellen, maar ze zitten blijkbaar toch wel heel erg om klantjes verlegen.

Zoals je ziet pvd een antwoord krijg je niet van laurent.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro , nee antwoorden geven is niet jouw sterkste kant.

Welke providers misbruik jij nu, kom op met je antwoord Mevr Weet alles van UPC af :D :D :D :D :D :D :P


Liegen doe je ook nog , gedumpte UPC klanten worden niet gebeld, jij staat op een zwarte lijst.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Welke providers misbruik jij nu,
Door mij wordt geen enkele provider misbruikt suffie!!!
Als jij daar anders over denkt mag je je stelling waarmaken, maar dat zal je ook wel weer niet doen zoals je al meer onzin hebt beweerd, wat je met geen enkele mogelijkheid wil of kan waarmaken.
Liegen doe je ook nog , gedumpte UPC klanten worden niet gebeld, jij staat op een zwarte lijst..
Waren ze even vergeten zeker, of is de administratie van hun zwarte lijsten al dezelfde puinhoop als hun "normale" administratie.

Kom maar op met je "bewijs" dat ik niet door die sukkels ben gebeld.

En laurent manneke (ow nee je was een vrouwke sorry) wanneer kom je eens 1 keer met iets inhoudelijks, of gaat dat je verstandelijke vermogens te boven?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Laurent »

Blonde Agro, weer niet aan het werk??.


Welke provider maakt het genoegen jouw en je buurvrouw Hoffie te mogen bedienen ?????, je hoeft je niet te schamen die naam te vermelden

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Welke provider maakt het genoegen jouw en je buurvrouw Hoffie te mogen bedienen ?????, je hoeft je niet te schamen die naam te vermelden
Welk belang heb je hierbij om dat te weten, en welk belang dient het forum om dit te vermelden?
Ik kan je wel vermelden dat ik uitermate tevreden ben geen storingen en een supersnelle internetverbinding, en bovenal geen spookrekeningen, en dat voor een abbonnementsprijs waar upc met de beste wil van de wereld nog niet aan kan tippen, over de helpdesk kan ik geen oordeel geven ik heb ze tot heden nog niet nodig gehad vandaar.
Het is in ieder geval Internetplusbellen (er zijn meer aanbieders hiervan, qua service en kwaliteit lopen deze weinig uiteen van elkaar) als je dus wil overstappen (wat ik je ten zeerste aanraad) moet je gewoon met elkaar vergelijken en welke het je het best past die neem je. Simpel toch.
Blonde Agro, weer niet aan het werk??.
Gaat dit jou iets aan misschien?
Zou het kunnen dat ik pensioen heb, of mogelijk in de WAO beland ben, of in de VUT, of misschien mijn schaapjes op het droge heb (of je weet wat dat betekend heb ik mijn twijffels over) of op een andere manier niet meer aan het arbeidsproces hoef deel te nemen?
Als je volgens je beweringen zo goed weet wie of wat ik ben, waarom stel je dan zulk zo een onzinnige vragen?
En bovenal welk nut hebben deze?

Riko
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:56

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Riko »

Wie heeft ervaring met Internet en digitale TV via UPC :?:

mystery_girl
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door mystery_girl »

Ik heb internet van UPC en heb daar regelmatig problemen mee.
Afgelopen jaar 2 keer tv en internet afgesloten omdat we met iemand anders werden verwisseld die ging verhuizen en dezelfde achternaam heeft als wij maar wel op een ander adres wonen en in een andere plaats ook.
Als je dat de eerste keer overkomt en de plotseling geen tv meer hebt en je buren wel en dan meteen belt naar de klantenservice????/helpdesk krijg je te horen dat je bent verwisseld met een ander persoon maar dat ze de tv en internet niet meteen weer kunnen aansluiten omdat dit eerst weer als een nieuwe aanmelding moet worden doorgegeven.
De "onervaren medewerker" zoals er zoveel zijn bij de klantenservice van UPC wist ook nog te vertellen dat er wel kosten voor ons zouden zijn!!!! Dacht het dus niet.. UPC maakt de fout.
Na 3 dagen hadden we weer tv.
Als je dat de 2e keer weer overkomt, 5 maanden later, hetzelfde probleem.. ben je wel heel boos.
Toen meteen weer gebeld en bleek weer dezelfde fout te zijn.
Dit was op oudejaarsdag. Juist met de feestdagen geen tv en internet.
Meteen gebeld dat ik niet weer zolang wilde wachten door een fout van UPC.
TV en internet waren toen met een paar uur weer aangesloten. Maar.... mijn email adres konden ze niet meer aan de praat krijgen.
Dit heeft 5 maanden geduurd eer ik mijn email adres weer terug had. Ja..lees goed: 5 maanden. En dat allemaal door fouten van UPC!!!

Ook wordt je door de klantenservice slecht geholpen.
Over de problemen veel gebeld en veel brieven geschreven waar eerst helemaal niet op werd gereageerd.
Toen, na een aangetekende brief te hebben gestuurd naar de directie van UPC kwam er eindelijk een reactie.

UPC gaat heel slecht met zijn klanten om.
En hun administratie is volgens mij ook heel erg slecht!!!

In mijn gebied is UPC alleen heerser wat betreft kabel-internet en voor tv, dus ben je wel op ze aangewezen.
Maar klantvriendelijk??? Neeeeeeeeeeee

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Laurent »

Blonde Agro schaamt zich om voor haar provider uit te komen, op dit forum zal ongetwijveld over die provider een lijntje lopen, maar zij geeft zich niet bloot ten aanzien van haar provider :P

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door pvd »

@Laurent: Weet je nog dat ik je een vraag had gesteld??? Waar blijft het antwoord.

Nika krijgt het tegoed dat hij/zij nog van UPC tegoed had pas na 1 jaar betaald.

UPC stuurt na 3 dagen al een herinnering om het tegoed van Nika aan UPC te vorderen. Waarom dit verschil??
Sorry pvd maar een antwoord van laurent zal je nooit krijgen, heeft hij al op meerdere plaatsen beloofd maar daar blijft het dan ook bij.
Is trouwens ook de mentaliteit welke bij upc zo eigen is, vanalles beloven en het daarbij laten.
Je wilt toch niet dat AGRO gelijk krijgt :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Je wilt toch niet dat AGRO gelijk krijgt
Pvd het ziet er wel naar uit dat ik gelijk zal krijgen.
Blijkbaar is het onvermogen van Laurent??? om zijn bewering te staven groter dan de frustratie die nu ontstaat.

mystery_girl
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door mystery_girl »

hmmmm... wordt hier een persoonlijke vete uitgespeeld waarvan wij hier getuigen mogen zijn? :) :)

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Mr1 »

Laurent werkt bij de UOC,en de UOC is een geweldig bedrijf volgens hem...en hij sluit zijn ogen voor de problemen daar. Nou Laurent, problemen zat,service 0 en dik geld verdienen. Asociale lui bij UPC, ik wilde dat ik er nooit aan begonnen was.

UPC is net WC-papier; doorspoelen!

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Die lui van UPC zijn echt onbeschoft. Ze sturen je gewoon spam terwijl dat bij Nederlandse wetgeving verboden is. Je zou aangifte kunnen doen. Het zijn en blijven criminelen.

grootvader
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 sep 2006 07:38

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door grootvader »

Tsjonge, die Laurent.

Werk jij toevallig op de postafdeling?
De afdeling die de z.g. "Guust Flater"methode hanteert?

In ieder geval weet je nog wel hoe die gaat!
Niet?
Dan zal ik hem nog 1 keer uitleggen.

Een lange tafel en de post van maandag komt binnen en wordt aan het begin van de tafel gelegd.(laurent?) gaat weg en komt dinsdag terug met een nieuwe stapel post.
Nu wordt deze stapel aan het begin van de tafel gelegd en de eerste stapel schuift een eindje op.
Woensdag weer; de post aan het begin van de tafel en stapel 2 en 1 schuiven weer op.
Donderdag weer zo. stapel 3,2 en 1 schuiven weer een plaats op.
Zo vrijdag; stapel 4,3,2 en 1 schuiven een plaats op.
En dan de zaterdag (Ja dan wordt er bij UPC ook "gewerkt"(door Laurent?) Weer post en stapel 5,4,3 en 2 schuiven een plaats op en stapel 1 valt in een grote papierversnipperaar.

Zo, dat is ook weer opgeruimt nietwaar Laurent?

En zeg nu niet dat dit niet zo gaat want in een wisselwoning kreeg de al zeker drie jaar daarvoor al overleden oude vrouw nog dreigbrieven van afsluiting!!

UPC, Goh, wat is dat lachen zeg!

De Vrije Vogel

grootvader
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 sep 2006 07:38

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door grootvader »

Ho, Laurent, Laurent... waar blijf je nou jongen. Weet je dat UPC veel voor je kan doen?
Je hoeft al die nare klachten en verhalen niet meer te lezen hoor.
Wij van UPC willen je best wel eens naar een rustgevende omgeving brengen hoor.
He, goh al die zeurders op dit forum he.
't Begint een beetje te lijken op die zeurmuts van die UPC-reklame.
We haddan d a t nou niet moeten doen.
We begrijpen dat je nu niet meer wil antwoorden hoor.
Ga maar lekker naar het UPC rusthuis.

Grootvader

Pschchchch, nee, 'k hou me in!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door Laurent »

Na een lekkere week vakantie in een bekend vakantiepark voor rekening van UPC ben ik weer gebruik aan het maken van hun voortreffelijke diensten.


De opa,s
De hashsnuivers
De blonde vrouwtjes etc

hebben wederom de moeite te nemen om mij voor alles wat lelijk is uit te maken, zij gaan hun gang maar. UPC the one and only : THE BEST :D :D :idea: :roll: :?

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door rene112 »

ik geef je niet gouw gelijk maar ik moet zeggen dat ik tot nu geen probleemen heb met upc en dat ik er niet meer dan lof over heb
heb nu alles en het werkt goed nog geen elende gehad

maar ik moet wel zeggen dat er mensen zij die aleen maar zeuren en zeuren

meer niet

mystery_girl
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Re: Brutale sms ontvangen van UPC.

Ongelezen bericht door mystery_girl »

Wacht maar af dan..
Als je zelf problemen krijgt met UPC zul je ook wel "zeuren" ha

Het is zo makkelijk praten als je geen problemen hebt totdat het jou ook overkomt.

UPC luistert dus helemaal niet naar z'n klanten.
En ook worden brieven niet beantwoord.
Je bent gewoon een nummer bij UPC.. meer niet!

Gesloten