LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mees1
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2007 12:48

kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door mees1 »

ik heb sinds 9 dec geen telefoonverbinding meer, wel internet.
ik heb een kiestoon en daarna een klik, als men me belt: klinkt er een afsluittoon. resetten etc. niets helpt.

4 contacten met de helpdesk van ca 40 min en 3 mails verder ben ik nog steeds afwachtende wanneer de goddelijke storingsdienst medewerker het belieft om deze simpele klant maar weer eens te verbinden.

o ja ik heb een dossiernummer gekregen en het nummer waar ik mijn abonnement kan opzeggen.
maar eigenlijk wil ik als trouw betalende klant (meer dan een jaar ipb) gewoon kunnen bellen!

er worden mensen opgeleid en kpn doet zijn uiterste best, waarom ben ik na een maand dan al boos?????
hoe lang duurt geduld?
zal ik de automatische afschrijving terugvorderen? niet echt mijn stijl. help me gewoon !!!!!!!!!!!

jankelder
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2006 22:12

Re: kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door jankelder »

als je een storing heb moet je altijd het gratis storings nummer bellen van kpn maar nooit het 0900 nummer

gr jan

levi
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2007 13:06

Re: kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door levi »

en wat mag dat gratis nummer dan wel zijn?Ik vind op het internet alleen maar betaal nummers.En ook ik word er doodziek van dat ik niet te bereiken ben op sommige dagen en zelf ook niet kan bellen.En vooral dat als je buiten de regio belt,dat je midden in een gesprek afgebroken word.Gelukkig is me dat nog niet overkomen,terwijl ik met 0900 nummer ,of een ander bedrijf met een keuze menu zit te bellen,want dan ben je eindelijk op de goede afdeling en val je weg.Weer opnieuw bellen en een ander aan de telefoon...........

MAXIEM

Re: kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag levi,

Het "gratis" nummer is:

0800-0407 (gratis en 24 uur bereikbaar)

en waarschijnlijk

0800-0505 (1 eurocent per minuut)

Maxiem.

levi
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2007 13:06

Re: kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door levi »

bedankt maxiem

rijkbroekhuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2005 09:19

Re: kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....

Ongelezen bericht door rijkbroekhuis »

Ik heb ook een experiabox sinds December. Ik kan ook nog steeds niet bellen via de experiabox maar het Internetten werkt snel en zonder storingen. Tevens kan ik wel gebeld worden door anderen wanneer de Experia box aanstaat. Als ik de box weer inschakel kan ik niet naar buiten bellen. Ik heb oude KPN abonnement nog steeds lopen voor het telefoonabonnement. Bij mij werd dan ook 2x de abonnementskosten automatisch afgeschreven. Heb echter nog steeds geen toestemming gegeven om automatisch de abonnementskosten voor het IPB te incasseren. Heb dus het bedrag voor het IPB weer terug geincasseerd. Zoland de experiabox niet naar behoren werkt ga ik zeker geen dubbele kosten betalen.

Gesloten