LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Modem planet internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Derk_money
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 17:07

Modem planet internet

Ongelezen bericht door Derk_money »

Hebben sinds begin februari ADSL van Planet. Bij een actie gratis modem.
Bij de eerste telefoon rekening van KPN moest ik de modem a 159 euro betalen. gebeld met KPN, deze zei dit moet u regelen met Planet.
Gemaild naar Planet ,die zeiden wij zijn bezig met een nieuw factureerprogramma en daardooor duurt de terug storting modem zo lang.
Zijn nu bijna een half jaar verder en na elke maand een mailtje steeds het zelfde verhaal.....nieuw systeem, maar u heeft recht op de terug storting bla ,bla .maar nog steeds geen 159 euro terug.
Wie heeft ook de zelfde problemen met Planet of is het alleen de factureermachine richting ons!!!
groet,

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door BLW »

Alles wat onder de paraplu van KPN hangt heeft moeilijkheden met het factureerprogramma. Met name daar waar het om het vergoeden van onkosten gaat. Deze smoes hadden ze in juni vorig jaar al.

Gewoon een termijn stellen waarbinnen het opgelost moet zijn, het liefst aangetekend. Ook dan willen ze nog wel eens zeggen dat bepaalde zaken niet ontvangen hebben. Echter nadat je kenbaar hebt gemaakt dat een en ander aangetekend verzonden hebt, wordt het meestal alsnog gevonden. Ook dit heb ik aan den lijve ondervonden.
Betalen ze niet binnen de geschetste termijn dan kun je zonder meer een incassobureau inschakelen. Hierna worden ze meestal wel wakker.


Kortom als client hoef jij een boodschap te hebben aan hun vermeende interne problemen.

d3R
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 mei 2007 18:57

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door d3R »

ik zou is bellen en vragen naar de debiteuren afdeling om te checken of het uberhaupt wel bekend is of je die korting nog moet krijgen :roll:

tasso
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 sep 2005 12:37

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door tasso »

Heb sinds maart een adsl easy abbo bij planet en ook een gratis modem van 159 euro, dit abbo is er nu trouwens niet meer en was nog op tijd omdat je nu meer betaald.
Moet zeggen dat ik de 159 euro vrij snel terug had, nog sneller dan de kpn rekening.
Wat ook wel wil helpen is gewoon bij de bank een maandje of twee de incasso terug laten storten, moet jij eens opletten hoe snel ze zijn.
Had verleden jaar niet zo'n leuke ervaring met planet. Hadden ze ongevraagd mijn inbel abbo gewoon weer verlengd terwijl ik de opzegging papieren al thuis had liggen. En ze bleven maar incasseren en ook na bellen gaven ze aan dat ik dit zelf verlengd had.
Nou na twee maandjes terug storten, was het binnen een dag opgelost en nog eens 70 euro extra terug voor de overlast.
Vandaar dat ik nu weer bij panet zit omdat ze het toch wel weer netjes hadden afgesloten en omdat de verbinding altijd goed werkte

Derk_money
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 17:07

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door Derk_money »

Ik heb verschillende berichten gekregen hoe ik het moet aanpakken.
Daarvoor mijn dank.
Alleen een aangetekende brief sturen naar een postbus gaat niet.
Weet iemand het adres van Planet.
Ik kan het nergens achterhalen.
Of een faxnummer is ook goed.
Ik hoor het wel.
b.v.d. Derk

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door Mickey D »

Naar een postbusnummer kan heel goed hoor! Naar een antwoordnummer schijnt niet mogelijk te zijn, maar dat weet ik niet zeker. Naar postbusnummer heb ik zelf al regelmatig aangetekende brieven verstuurd.

hbijl
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2006 18:21

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door hbijl »

zelf maar weer eens het adres van Planet opgezocht ivm mogelijk nieuw gezeur aangaande opzegging van ADSL abonnement.

Planet Media Group NV
Printerweg 14-32
3821 AD Amersfoort
Hoofdkantoor van KPN Internet ('baas' van Planet):
KPN Internet
Maanplein 55 TP5/4.44
2516 CK Den Haag

misschien met vermelding van een naam: J.Middeldorp.
Is de directeur klantcontact

funz
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2007 18:22

Re: Modem planet internet

Ongelezen bericht door funz »

Planet zit sinds vorig jaar mei niet meer op de printerweg. Daarnaast is de heer Middeldoor directeur van KPN-Contact. KPN-Contact verzorgt het eerste klantcontact, voor serieuze problemen wil je daar dus zo snel mogelijk voorbij.

Ik zou zeggen, bel even en vraag of ze je kunnen doorverbinden naar de debiteurenafdeling. Daar kunnen ze als het goed is precies zien wanneer het geld teruggestort word (of al is teruggestort). Als zij het niet weten kan je die afdeling gelijk een klacht laten aanmaken. Ben je er binnen een week vanaf.

Gesloten