Pagina 2 van 2

Re: Het Leed Dat Alice Heet.....

Geplaatst: 03 feb 2009 18:42
door Sir DjiDji
Ik heb thuis een multimeter en heb de draden gemeten:

Functie; 2 V:
Ik meet op beide lijnen (blauw/rood -> huidig aangesloten, en wit/oranje) 0,001V

Als ik op frequentie ga meten krijg ik op de blauw/rood rond de 38KHz en op de andere niks.


Ik heb de klanten service al gevraagd of ze geen monteur kunnen sturen om de boel te controleren maar dat werdt geweigerd.

Re: Het Leed Dat Alice Heet.....

Geplaatst: 04 feb 2009 13:20
door D1RK
Dreig met Ontbinden contract en terug vorderen reeds betaalde bedragen en overstappen naar andere aanbieder.

Evnetueel Uw rechtsbijstand verzekering vragen deze brief op hun papier te laten sturen.

Ook kan ik als U de postcode en huisnr zou sturen of een andere provider dit kan controleren want zij kunnen kijken of er iets naar Uw Isra punt word verzonden of dat deze nog vrij is.

Wel zit U eventueel aan een iets goedkopere en betere provider voor 1 jaar vast, maar als het probleem is opgelost zult U daar vermoedelijk geen bezwaar tegen hebben.

Maar eerst Uw postcode en Huisnummer omdat ze helaas niet in geheel Nederland kunnen leveren helaas.
U kunt dit sturen via envelop naast mijn naam.

Re: Het Leed Dat Alice Heet.....

Geplaatst: 06 feb 2009 11:37
door lipperdepip
Geen internet sinds 19 december 2008

Zag onlangs dat ik zeker niet de enige ben met een router die meldt: "Attempting to connect..."
Het WAN ipnr blijft op 0.0.0.0 staan.

Alice schijnt dit probleem niet te begrijpen, dit zijn hun adviezen:
- modem herstarten, ongeveer 20 keer
- switch niet meer gebruiken. Hè, welke switch?
- crosscable gebruiken. Tussen modem en ISRA ????

De leukste was een lege doos die ik kreeg.
Ruim een week daarna kreeg ik een volle doos.
Ha, nu begreep ik dat ik mijn modem moest omruilen.
In de bijgevoegde brief stond dat hiermee het probleem was verholpen. Niet dus.

Ik bel niet meer, te duur.

Sinds kort ontvang ik ook geen ontvangstbevestiging meer als ik naar de klantenservice mail.

Ga mijn heil zoeken bij... toch maar UPC, KPN en XS4ALL hebben mij al veeeeeeel te veel geld gekost en zijn onbereikbaar, zelfs als je een duur zakelijk SDSL abonnement hebt.