LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile internet totaal

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door danny1977 »

Ik heb sinds kort mobiel internet van T-Mobile een ''Internet Totaal'' abonnement.

Voor dat ik het afsloot werd er (zowel in de winkel, als aan de telefoon) duidelijk gezegd dat er geen limiet en geen fair user policy is.
Al zou ik continu radio aan het luisteren zijn (cd kwaliteit) of continu aan het downloaden dan zou ik geen problemen krijgen. Na 1gb gaat de snelheid van 1024kb/s naar 384kb/s.

Ik ben sinds 2 april lid, en in het contract staat niets over het internet maar wel hetvolgende:

''Buitengebruikstelling en opzegging door T-Mobile.

11.1 T-Mobile kan, zonder ingebrekestelling, de aan de klant aangeboden dienst of aanvullende dienst geheel of gedeeltelijk buiten gebruik stellen:

a) Indien de klant zijn/haar verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst niet nakomt of zich niet houdt aan de eisen die aan een redelijk gebruik gesteld kunnen worden, waaronder begrepen excessief gebruik van de dienst of een aanvullende dienst.''

Terwijl ik dit toch duidelijk heb gezegd dat ik een groot gebruiker was.

Ik ben hiermee naar de T-Mobile shop bij ons gegaan, en volgens hun klopt dit. Ze kunnen er niets meer aan veranderen. Ze kunnen ook niet vertellen wat de limiet is. :?

Dus het mobiel internet van T-Mobile heeft weldegelijk een limiet alleen word er door T-Mobile zelf eerst foutieve informatie gegeven, en dan informatie die niet compleet is want ze weten niet wanneer je afgesloten zou worden.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door TdeHond »

Er is inderdaad niets te vinden over fair use policy op hun website.

Ik heb de vraag geprobeerd te stellen, maar hoe ik het ook vraag, het systeem begrijpt me niet. :roll:

Dus weet ik dat ik er nooit een mobiel internet abonnement moet nemen, want net als u houd ik niet van onduidelijkheid.

Dus blijf ik bij mijn relax abonnement.

Bedankt voor de waarschuwing.

danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door danny1977 »

Ik heb dus een brief gestuurd met printscreen van de internetsite.
Op http://lieveronline.t-mobile.nl/mobielbreedbandinternet staat letterlijk hetvolgende:

Bij web’n’walk van T-Mobile kunt u kiezen uit Internet Totaal
of het nóg snellere Internet Totaal Plus. Welk abonnement u ook neemt, van download limieten heeft u nooit last. Want web’n’walk mobiel breedband internet is onbeperkt. U
betaalt altijd een vast bedrag per maand.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote Danny
Want web’n’walk mobiel breedband internet is onbeperkt. ]

Het is vreemd dat er naast deze opmerking niets over hun fair use policy te vinden is en zowel site als helpdesk hier geen duidelijkheid over kunnen geven.
Erg vervelend voor u.

danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door danny1977 »

brief gehad van t-mobile en echt het enigste limiet wat erop zit is dat na 1 gb de snelheid iets omlaag gaat. (dat wist ik)

dat in het contract over excessief gebruik geld voor het bel en sms gedeelte wat je ook met het chipkaartje kan doen.

camtalk
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2008 11:38

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door camtalk »

Hallo,
Nu iets meer dan een jaar geleden heb ik voor me laptop een mobiel internet abonnement af gesloten bij T-mobile.
Eigenlijk had ik al direct problemen omdat deze niet werkt op mijn nieuwe laptop dit kwam doordat na aanschaf bleek ze nog geen drivers hadden voor vista.
Ik heb dus maar window XP op me laptop laten zetten zodat ik toch verder kon.
Nu bleek dat ik niet overal ontvangst had en wanneer dat wel zo was het allemaal erg traag ging
Om een voorbeeld te geven een advertentie op speurders plaatsen duurt ongeveer 15 minuten terwijl op me pc thuis ik dit binnen een minuut heb gedaan.
Maar er is me de belofte gedaan dat hier binnenkort verandering in zou komen.
Nu dus een ruim jaar later is er weinig verandert en aangezien het abonnement toch elke maand bijna 50,- kost wil ik ervan af.
Ik heb een contract van 2 jaar en als alles naar behoren zou werken was dit ook geen probleem geweest.
Maar wat heb ik nou aan internet als ik er niet op een normale manier gebruik van kan maken.
Hoe kan ik dit oplossen beloftes van T-mobile zit ik niet meer op te wachten heb het er nu gewoon mee gehad.
Wie kan me hierin helpen om dit op te lossen?

danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door danny1977 »

ikzelf zit vaak in zeeland en de ontvangst in zeeland is grotendeels gprs (dus het laagste)
dat zou nog niet zo erg zijn maar soms heb je verbinding maar ontvangt de verbinding alleen maar data en kan die niets ontvangen. soms een paar dagen achter elkaar. ik heb t-mobile hier ookal over geinformeerd die zeiden we geven het door.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: T-Mobile internet totaal

Ongelezen bericht door TdeHond »

@camtalk

U kunt de provider schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen en hen een redelijke termijn stellen waarbinnen men uw problematiek herstelt.
Zie bericht: stappenplan bij problematiek rond providers. Radar internetproviders: thread: Telfort maakt fout op fout

Gesloten