LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice lekker duidelijk ?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
janu
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2008 15:09

Alice lekker duidelijk ?

Ongelezen bericht door janu »

Hallo radar lezers

Ik heb Alice opgezegd op 25 -1 -2008 en heb een bevestiging gehad daarvan dat ik op 25-02-2008 werd afgesloten dat ging allemaal goed. jaja

Maar nu werd er in maart weer 29,90 afgeschreven voor abonnement kosten voor de maand maart, deze heb ik terug geboekt omdat ik geen diensten meer van alice had.

Ja hoor toen begon de duidelijkheid van alice ik kreeg een eerste herinnering dat ik maart moest betalen !! gebeld met alice vele malen ja dat vonden ze niet normaal en het zo in orde gemaakt worden.pfffffff dacht ik eindelijk ( wel ongeveer 40 euro verder aan bel kosten)

Ja en inderdaad daar ging het weer de 2e herinnering kwam ik denk ik bel niet meer maar ga mailen hierover, 2 dagen later sorry voor het ongemak maar u moet 29,90 betalen en daarna krijgt u 30,94 terug

Ik weer terug mailen verreken het maar want van mij krijgen jullie geen cent meer het heeft me al genoeg gekost aan bel kosten en tijd, terwijl ik jullie niks verschulig ben.

Ja hoor 3e herinnering ik weer het zelfde ik moet betalen voor de maand maart enz

ja hoor nu een week later weer een dreigen met incasso bureau en ik werd gelijk afgesloten van hun diensten in mei haha ik begrijp er niks meer van.

en nu vandaag 14 mei krijg ik van alice weer een herinnering de eerste staat er boven volgens mij was ik daar al voorbij. (is het nog duidelijk bij alice) bij mij niet

En ja hoor vandaag een brief van het icasso bureau 74,90 ik gebeld met hun en gezegd dat ik niks betaal en alice niks verschuldigd ben ik krijg ongeveer nog 1 euro van hun.

Dus wie vind alice nu niet duidelijk

heeft iemand nog een goed advies hoe ik van die alice afkom want alice begrijpt het allemaal wel maar de consument niet meer.

mvg jan

Naar boven

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Alice lekker duidelijk ?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

In Vara-Kassa als volgt gereageerd.

Alice,

Een mooie meid maar net als vele mooie meiden kennelijk uiterst gevaarlijk!

Als tegenvraag, heeft u haar per aangetekende brief met bericht van ontvangst gemeldt dat u haar niets verschuldigd bent en dat u in vertrouwen een rechtzaak afwacht waarbij u dan wel alle kosten die u voor die slet moet maken ook op haar ook verhalen zal??
Nee? Doe het dan nu!

Ik?
Ja, 'k ben daar gek!

Liever nog een nieuwe editie
van de Spaanse inquisitie
dan te vallen in de handen van die vrouw!!

grootvader

janu
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2008 15:09

Re: Alice lekker duidelijk ?

Ongelezen bericht door janu »

Hoi grootvader

hahaha je bent ook overal ook hier weer bedankt en welkom hier

die providers moeten eens aangepakt worden met hoge boetes dan leren ze het misschien wel eens een keer af want het lijkt wel of iedereen een probleem heeft met providers.

het kan toch niet zo zijn dat het de schuld is van de consument aanpakken die hap !!!!!!!!!!

groet
Jan

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Alice lekker duidelijk ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Janu

Ik ben het met grootvader eens.
Stuur een aangetekende brief, liefst met ontvangstbevestiging aan de provider en verzoek hen binnen de termijn die het incassobureau stelt :) u schriftelijk bewijzen te sturen waaruit blijkt dat u hen geld verschuldigd bent.
Dit schriftelijke bewijs is niet een factuur maar een bewijs waaruit blijkt dat u een overeenkomst met hen heeft.

U voegt bij een kopie van de brief waaruit blijkt dat de overeenkomst beëindigd is.

U kunt het incassobureau bellen, schrijven of mailen of faxen met een faxapparaat wat een uitdraai maakt van wat u verstuurt ( bewijs dat u iets verstuurd heeft) U kunt als u aardig bent hen een kopie sturen van bevestiging einde contract.

U heeft bewijs dat uw overeenkomst beëindigd is dus kunt u inderdaad rustig afwachten wat er gebeurt.

BTW heeft u al een dossier aangelegd waarin u op volgorde de stukken heeft m.b.t. deze zaak?

Ik heb net de stukken via e-mail op een dvd R gezet, mocht ik in de toekomst toch nog een advocaat nodig hebben rond problematiek met een andere provider
Sterkte

Gesloten