[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Wijziging abonnement bij Tele2
Pagina 1 van 1

Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 10:54
door dennieboy
Hallo,

Vanochtend heb ik Tele2 aan de lijn gehad om mijn abonnement van internet, telefonie en live voetbal te laten wijzigen naar alleen internet en telefonie.
Op zich ging dat prima totdat de voicelog actief was.
Toen ze het nieuwe maandbedrag noemde meende ik zeker te horen dat ze 5 euro onder het werkelijke bedrag zat en daarna wel het juiste actiebedrag noemde.
Het normale bedrag pm voor mij is dan 39,95 en eerste 6 maanden 24,95 pm.
Nadat de voicelog voorbij was heb ik er gelijk verteld die voicelog goed terug te luisteren.
Wat kan zij en ik met een voicelog die niet klopt vanuit haar kant?

Groetjes,

D Worminkhuyzen

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 13:41
door TdeHond
U kunt het beste een schriftelijk, aangetekende brief sturen waarin u het abonnement wat is afgesloten annuleert. Kopie van brief + verzend- en vooral handtekening retour kaart goed bewaren!

Quote:
Voorbeeld brief ( bron consuwijzer.nl)

Afzender:
Naam
Adres
Postcode en woonplaats
E-mail

Aan:
Naam
Adres
Postcode en woonplaats

Woonplaats, datum

Betreft: ontbinding overeenkomst binnen bedenktijd

Geachte heer/mevrouw,


Op (datum sluiten overeenkomst) heb ik telefonisch met (naam onderneming ) een overeenkomst gesloten voor (inhoud overeenkomst). Hierdoor bericht ik u echter dat ik voornoemde overeenkomst ontbind met een beroep op afdeling 9A boek 7 van het Burgerlijk Wetboek betreffende de overeenkomsten op afstand . Genoemde wettelijke regeling biedt mij de mogelijkheid om een op afstand gesloten overeenkomst van dienstverlening binnen zeven werkdagen na het sluiten van de overeenkomst te ontbinden.

Ik verzoek u de ontvangst van mijn brief en de ontbinding schriftelijk te bevestigen.

Met vriendelijke groet,

----------
Als u op deze wijze de overeenkomst annuleert heeft u rechtsgeldig bewijs dat u de overeenkomst met Tele 2 geannuleerd heeft.

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 15:18
door dennieboy
Met alle respect voor uw reactie, maar daarmee bereik ik alleen dat ik geen internet en telefoonverbinding meer heb.
Dan zou ik nl. nu ook gelijk me moeten aanmelden bij een andere provider.

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 15:56
door TdeHond
Als u niets doet zit u vast aan een overeenkomst die u niet wilt.
Telefonisch annuleren levert geen rechtsgeldig bewijs op tenzij een aantal vrienden meeluistert en bereid is om z.n. naar de rechtbank te gaan als u aan een contract vast blijkt te zitten wat u niet wilt.

Hoeveel tijd heeft u nog voordat huidige contract afloopt?

Als u voldoende tijd heeft kunt u na bevestiging annuleren contract alsnog uw huidige abonnement omzetten in wat u wilt.
Tenzij er net zulke ..... werken als bij een andere provider, dan begint een foutenfestival.
En zit u zonder internet en telefoon.

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 16:06
door dennieboy
Ik wacht eerst wel even de schriftelijke overeenkomst af die ik zaterdag of uiterst dinsdag in de bus verwacht.

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 02 okt 2008 16:15
door TdeHond
Houdt er wel rekening mee, dat er dan nog weinig tijd over is om te annuleren.
Leg de annuleringsbrief klaar, zodat deze zo snel mogelijk op de post kan als het nodig is.

U zou ook via chatten tot een oplossing proberen te komen met aan einde chat de vraag de eventuele oplossing schriftelijk te bevestigen.
http://www.tele2.nl/klantenservice/index.htm

Re: Wijziging abonnement bij Tele2

Geplaatst: 07 okt 2008 13:12
door agent78
u kunt bellen met tele2 klantenservice en dan de boel annuleren. vervolgens kunt u dan een nieuw pakket bestellen en dan met de juiste voicelog. vermeld dit wel bij de klantenservice (dat u een ander pakket wil) dan maken ze het meteen in orde en verbinden ze u door met de afdeling verkoop.

de agent die u aan de lijn had had dit ook door kunnen geven aan haar supervisor en die had het dan ook kunnen annuleren voor haar. dit kan namelijk als het in het systeem nog niet is doorgevoerd. dit mag ook pas als de opname daadwerkelijk gemaakt is.