LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Derhaag
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 07:29

internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Derhaag »

Op 23 september zei ik mijn internetplusbellen abonnement van KPNplanet op, ruim 1 maand vantevoren, zoals het hoort.
Ik wilde nl. met nummerbehoud overstappen naar een andere provider.
Op 6 okt. jl. besloot KPN ons maar alvast af te sluiten, terwijl het abonnement nog liep tot 26 oktober!
Na een paar telefoontjes heen en weer, naar hun dure helpdesk met mijn gsm, werd ons uiteindelijk toegezegd dat er binnen 72 uur weer aansluiting zou zijn, ze hadden inderdaad een fout gemaakt. Toen ik na 70 uur nog altijd geen aansluiting had ben ik maar weer eens gaan bellen en kreeg ik doodleuk te horen dat de lijn niet hersteld was maar gesloopt! Nu waren we helemaal afgesloten, ook het emailadres was niet meer actief en volgens de persoon aan de lijn van KPN was daar niets meer aan te veranderen, hij kon alleen een nieuw nummer aanvragen en dat had ik dan al binnen 2 weken! Inmiddels had ik al een instalatieafspraak gemaakt met de nieuwe provider, ziggo, die ik heb moeten afbellen daar zij ons oude nummer nu niet meer konden overnemen. Van ZIggo kreeg ik overigens meteen een nieuw telefoonnummer toegewezen. Nu ontvang ik welkomstpost van KPN met de mededeling dat er een monteur komt om het nieuwe nummer bij ons te installeren en raad eens om welk telefoonnummer het gaat...juist het oude bestaande nummer, blijkt dus helemaal niet gesloopt te zijn!
Zijn dit de klantenbindingspraktijken van de KPN?
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? ik hoor het graag

S. Rosier
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2008 13:49

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door S. Rosier »

Ik kan een beetje meepraten ondertussen.
De internet+bellen van KPN vond ik te duur, dus wilde er vanaf.
Ik had hierover al diverse malen via de website van KPN een mailtje gestuurd, waarna je keurig een mail krijgt dat je binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen. Echter die 2 werkdagen duurden een week of 4.
Toen ik het op een gegeven moment zat was, stuurde ik ze een mail, dat ik de rekeningen niet meer zou betalen totdat ik antwoord kreeg. Dat hielp..... en beetje.
Op zaterdag 5 oktober belde iemand me van KPN, met de volgende opties
1. een goedkoper internet abonnement, zonder telefoon
2. stoppen bij KPN.
3. (optie door mij aangedragen) overstappen naar het net, surfen en bellen. want die waren minder dan de helft van de prijs.
Ik heb voor de laatste gekozen, maar toen ging het dus ineens echt fout.
De overijverige medewerker vertelde me dar e.a. een week of 4 vin beslag zou nemen, maar 6 oktober was ik mijn mail al kwijt.
Ik heb toen via de kpn site een berichtje getuurd, want ik had die mailbox nodig voor sollicitaties.
7 oktober, was ook de telefoon al afgesloten, en dus ook dat niet meer.
Nu is het 17 november, en er is nog niets geregeld, geen telefoon, geen mail, geen het net abonnement.
Wel proberen ze me te bellen omdat e.a. fout loopt bij hen, maar ze bellen, volgens hun brief, op het telefoonnummer dat ze zelf afgesloten hebben. ze mailen me facturen op het e-mailadres dat ze zelf verwijderd hebben. kortom, ze doen van alles, behalve wat ze moeten doen.
Ik heb bijna 2 uur met mijn GSM zitten bellen naar diverse afdelingen, met gemiddeld 20 minuten wachttijd, en vervolgens weer doorverbonden, omdat ik verkeerd was doorverbonden, enz.
doodziek ben ik er al van.
Het enige wat ik in 6 weken bereikt heb is dat ik een euro of 70 ondertussen aan GSM kosten heb gehad, tot nu toe, maar verder niets.
Wel kreeg ik vorige week een mail, dat ze zouden proberen me weer een mailbox aan te maken, maar goed, na anderhalve maand heb ik de meeste mensen al verteld dat ik geen mail meer kan ontvangen via planet/kpn, dus dat hoeft nu ook niet meer, de vacatures zijn reeds vervallen, dus jammer dan voor mij.

dees
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 sep 2005 19:47

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door dees »

Kijk eens bij www.vraagalex.nl voor een 0800 nr.van KPN.
En Ziggo,daar zou ik niet aan beginnen.Aanmelden dat lukt daar meteen maar o wee heb je een klacht dan is ZIGGO een ramp.Tien keer erger dan KPN.

S. Rosier
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2008 13:49

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door S. Rosier »

Bedankt voor de tip, zal de site zeker eens raadplegen als ik die nodig heb, jammer genoeg staan er voor internet+bellen van kpn, en kpn algemeen geen alternatieven op.
Toch bedankt.
groeten Steven

S. Rosier
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2008 13:49

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door S. Rosier »

Ik ben inmiddels alweer een maand verder, maar nog steeds geen telefoon.
Wel hebben we het installatie pakket ontvangen, een zinloze actie, want die hadden we al van KPN, maar goed, de Box uitgewisseld, maar werken ho maar.
Weer een half uurtje aan de telefoon, alle aansluitingen klopten, maar ´administratief´was bij het net nog niet alles in orde, kon een dag of 3 duren. dit is inmiddels al weer een week of 3, maar ja, wat is tijd.
Wel kregen we een brief als we de installatie niet zouden afronden, het bellen van een telefoonnummer, 1368, dan zouden we binnen een week dubbele kosten aan krijgen, nameijk KPN én het net. prima, maar daarvoor moet de terlefoon wel werken. weer 35 minuten aan de telefoon met het net, maar weer zonder resultaat.
Ik heb ze een maand geleden al eens gevraagd, of ik in 2008 nog telefoon had, want dat verwachte ik toen al niet dat het ging lukken, denk dat ik nog gelijk krijg ook.
o ja, had al 3 keer doorgegeven dat facturen naar mijn planet mail adres niet werkte, maar doen ze schijnbaar nog steeds.net als het nu weer opnieuw fout inbrengen van mijn order (pas de 2de keer) en het nog steeds niet administratoef afhandelen van de instellingen.
MAG IK IEDEREEN AANRADEN OM NIET HET NET OF KPN TE PAKKEN ALS PROVIDER, of je mpoet graag gek worden van het geklungel van dit bedrijf.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door agro »

Ook bij www.antwoordnummer.nl en www.uwadres.nl kan je gratis en of gewone telefoonnummers van bedrijven en instellingen vinden.

Gesloten