LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Integratie Planet in KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
NielHoogkamer2
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2009 15:09

Integratie Planet in KPN

Ongelezen bericht door NielHoogkamer2 »

[Omzetten abonnement Planet naar KPN geeft problemen]Ik heb een Planet InternetPlusBelle Economy pakket en wil overstappen naar InternetPlusBellen basis pakket van KPN. Online, via heldesk en zelfs via de KPN-winkel lukt het niet om een ander abonnement te krijgen. Mededeling door fout in software kan de mutatie niet uitgevoerd worden :cry: Sinds eind juli 2007 hiermee bezig. Heb zelfs een Bestellingsbevestiging gehad.
Naast een kostenbesparing van € 2,50 per maand is het nieuwe abonnement ook nog een dubbel zo snel.
Ik krijg de indruk dat het bewust wordt vertraagd. Wie heeft dezelfde ervaring of heeft nog niet de voordelen opgemerkt? [/b]

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Integratie Planet in KPN

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat tegenwerken en fouten maken rendabel is in Uw geval en nog steeds is U daar?

Als je postcode en huisnr naar mijn envelopje mail kan ik kijken of er elders sneller en goedkoper is.
Verder ook of je het huidige mail adres kunt houden of moet veranderen..

Ik noem naast nadelen ook altijd enkele nadelen en dat geen een verkoper.

pdaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:48

Re: Integratie Planet in KPN

Ongelezen bericht door pdaas »

Hallo,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het spijtig vind dat u al zolang met een omzetting bezig bent. Wilt u mij uw postcode en huisnummer + klantnummer mailen ( [email protected] ) zodat ik voor u kan kijken wat er aan de hand is? En wat ik daarin voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Peter den Daas
KPN Webcare

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Integratie Planet in KPN

Ongelezen bericht door D1RK »

Peter den Daas is dus blijkbaar bang dat ik nog goedkopere& snellere ADSL met hele week dus niet alleen avond en weekend gratis bellen ga aanbieden voor maar €24,95!

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: Integratie Planet in KPN

Ongelezen bericht door st doe »

Geplaatst op 18 Jan 2009 11:12 door Verstuur mail D1RK
Peter den Daas is dus blijkbaar bang dat ik nog goedkopere& snellere ADSL met hele week dus niet alleen avond en weekend gratis bellen ga aanbieden voor maar €24,95!
Zie nergens iemand die bang is, alleen hoop geschreeuw.
Als je mensen op een leuke aanbieding wil wijzen is dat prima, maar zijn dit soort domme praatjes daarbij nodig?

Gesloten