LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

OnsBrabant Net maakt het vertrouwen waar ?

OnsBrabant Net maakt het vertrouwen niet waar ?
1
11%
OnsBrabant Net is betrouwbaar
8
89%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net volgens het Eindhovens Dagblad,

Veldhoven Valkenswaard: duizenden aansluitingen werken niet
Mierlo : honderden aansluitingen werken niet.

Per week tienduizenden telefoontjes naar het Call Centre, met wachttijden boven de 15 minuten, monteurs verschijnen niet, rekeningen kloppen niet.

Duizenden willen weer na de contract periode weg bij OnsBrabant Net.

De aanleg van de kabels wordt bemoeilijkt door de acties van UPC om de snelheden enorm te verhogen.

De directeur van OnsBrab5ant Net gaat een spijtbrief rondsturen en verhoogt de prijzen.

badboy

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door badboy »

Als je de reacties leest onder het artikel blijkt het allemaal nogal mee te vallen.

http://www.ed.nl/economie/4454178/Klant ... c#reakties

http://www.ed.nl/economie/4453838/We-he ... -regio.ece

http://www.ed.nl/economie/4453862/OBN-w ... roeien.ece
De aanleg van de kabels wordt bemoeilijkt door de acties van UPC om de snelheden enorm te verhogen.
Dat is in het artikel nergens vermeld.
Sterker nog ze worden zelfs vergeleken met de service van upc-chello.
Veldhoven Valkenswaard: duizenden aansluitingen werken niet
Volgens artikel zijn het er 1200, ipv duizenden, in tegenstelling tot TS beweerde wachten deze op aansluiting ipv dat het niet werkend is.
Mierlo : honderden aansluitingen werken niet.
Zelfde verhaal als Veldhoven-Valkenswaard met dien verstande dat het er 150 zijn ipv honderden.
Duizenden willen weer na de contract periode weg bij OnsBrabant Net.
Ook dat zuigt TS uit zijn duim, blijkbaar is TS goed in het verhaaltjes verzinnen en onzin uit te kramen, of heeft deze iets tegen Ons Brabant net.
Of loopt zijn baantje bij upc misschien gevaar, gezien het feit dat er op div plaatsen glasvezel wordt gelegd in en rondom Eindhoven, ook in Sint Oedenrode wordt glasvezel gelegd door GlasHart en is upc een agressieve reclame campagne opgestart, ze hebben lange tijd een monopolie positie geahd, waar nu steeds meer een eind aan begint te komen, en breekt het ze op dat ze in het verleden hun klanten met de nodige arrogantie en onbeschoftheid hebben behandeld, de meeste klanten zijn dit nog niet vergeten, en nemen nu revance.

Dorus32
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 14:00

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Dorus32 »

Daar is ie weer!! Henri42!!! Die spoort echt niet. Kijk maar eens naar zijn berichtenhistorie. Ruime fantasie, "iets" minder ruime woordenschat, liegt alsof het gedrukt staat, heeft last van glasvezelfobie, en ga zo maar door. :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

Inderdaad is Ons BrabantNet de weg kwijt:

Lees het redactieartikel in het E D van vandaag dd 05-02-2009, daar staat hetzelfde in, Dorus Manders is toch overleden ?.

De grote schoen van de directeur nekt het bedrijf, de krant waarschuwt inwoners van Mierlo-Hout Helmond West Helmond Brandevoort Laarbeek Gemert Beek-en Donk tegen instappen bij de glasvezeljongens (*_*)

badboy

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door badboy »

Hieronder de link naar het artikel waar TS op doelt:

http://www.ed.nl/mening/commentaar/4460 ... zelnet.ece
Inderdaad is Ons BrabantNet de weg kwijt:..........Dorus Manders is toch overleden ?.................De grote schoen van de directeur nekt het bedrijf
Het lijkt er meer op dat TS de weg kwijt is.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

OnsBrabantNet belooft zijn klanten een supersnel glasvezelnetwerk voor televisie, telefoon en internet. De snelheid waarmee het bedrijf die belofte in daden omzet, laat echter nogal eens te wensen over.

OnsBrabantNet heeft een zeer agressieve groeistrategie. Klanten worden bestookt met folders die bol staan van de voordelen die OnsBrabantNet te bieden heeft. Aantrekkelijke tarieven, snelle verbindingen en de kans om glasvezel tot in de woning te krijgen, moeten klanten over de streep trekken. Wie niet toehapt, moet zich wel haast een sukkel voelen.

Helaas maakt OnsBrabantNet de mooie beloftes lang niet altijd waar. Honderden klanten wachten al veel te lang op hun aansluiting. Wie klachten heeft kan achter aansluiten in de rij met wachtenden bij de telefonische helpdesk. Wie een medewerker aan de lijn heeft gekregen, heeft nog geen garantie dat zijn klacht binnen een aanvaardbare termijn wordt opgelost.


Het is jammer dat Westenberg niets heeft geleerd van de problemen die UPC heeft gehad met het managen van zijn veel te snelle groei. In plaats van op de rem te trappen en bestaande klanten de beloofde service te bieden, wil Westenberg doorgroeien. De inwoners van Asten, Someren, Deurne, Helmond-Oost en in een later stadium de Kempengemeenten zijn gewaarschuwd.

OnsBrabantNet is onderdeel van Reggefiber. Dat bedrijf, waarin KPN grootaandeelhouder is, wil maar één ding: marktleider worden in glasvezel. Het belang van de klant wordt daaraan ondergeschikt gemaakt.


Lees en geniet van bovenstaande opbouwende woorden in het Commentaar van het Eindhovens Dagblad dd 05-02-2009

Badboy ,is inderdaad een kwaaiongen en Dorus, lees het artikel en tracht van OnsBrabant af te komen LOLLLLLL (*-*) ±) )(/('

badboy

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door badboy »

Laatste posting door TS totaal overbodig, (kennelijk de weg toch kwijt :cry: ) commentaar op eerder bericht in ED is te lezen met link eerder door mij geplaatst.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

commentaar op eerder bericht in ED is te lezen met link eerder door mij geplaatst.Badboy ( je zult jezelf zo noemen :) )

BADBOY lees dan het critisch artikel eerst even zelf goed en geef dan commentaar, welke kabel jij kwijt bent weet ik niet, vermoedelijk binnenkort de glasvezel kabel van de in opspraak geraakte toko OnsBrabantNet.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door queenfan »

En ik maar denken dat Henri een UPC medewerker is aangezien zijn berichtengeschiedenis.

Gewoon links laten liggen....

badboy

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door badboy »

commentaar op eerder bericht in ED is te lezen met link eerder door mij geplaatst.Badboy ( je zult jezelf zo noemen )

BADBOY lees dan het critisch artikel eerst even zelf goed en geef dan commentaar, welke kabel jij kwijt bent weet ik niet, vermoedelijk binnenkort de glasvezel kabel van de in opspraak geraakte toko OnsBrabantNet.
Ik bedoelde de link welke ik gepost heb op 05 Feb 2009 12:11 waarbij precies hetzelfde te lezen is als in jouw post welke daarna komt en dus geheel overbodig was en is.

In en rondom Eindhoven wordt door de concurentie van jou geliefde upc steeds meer glasvezel gelegd, hierdoor verliest upc vele klantjes wat het gevolg is van de jarenlange arrogantie en onbeschoftheid waarmee ze hun clientele behandelden en ze nu gaat opbreken, en gezien je postings ben je bang dat het jou je baantje gaat kosten.

Is het altijd je gewoonte als je niks inhoudelijks meer hebt te melden, of dat je niet bij machte bent een fatsoenlijk weerwoord te geven, op en aanmerkingen te maken op iemand zijn naam of nick.
Kinderen van een jaar of 5 doen dat ook, ben je mogelijk verstandelijk niet verder gekomen dan die leeftijd?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

Kwaaijongen, schelden gaat je goed af, heeft iets met je fakename te maken.

Ik geef aan dat mijn statement in alle opzichten onderschreven wordt door het redactioneel artikel in het Eindhovens Dagblad, waarin het commentaar eindigt met :
De inwoners van Asten, Someren, Deurne, Helmond-Oost en in een later stadium de Kempengemeenten zijn gewaarschuwd.

Mooier kan ik het ook niet maken en OnsBrabantNet al helemaal niet, gisteren getracht de helpdesk te bellen, na 14 minuten de hoorn neergelegd vanwege de gesprekstoon bij OBN (*-*)

badboy

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door badboy »

gisteren getracht de helpdesk te bellen, na 14 minuten de hoorn neergelegd vanwege de gesprekstoon bij OBN
Je gaat een helpdesk van een bedrijf gedurende 14 minuten bellen waarvan je geen klant bent???
Hoe gestoort moet je daarvoor zijn?
Weet je zeker dat je niet op "de Grote Beek" in Eindhoven thuishoort?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door Henri42 »

Weet je zeker dat je niet op "de Grote Beek" in Eindhoven thuishoort?

Badboy de naam zegt het al: een kwaaijongen/meisje voelt zich veilig achter z,n fakename en gebruikt verkeerde bewoordingen.

Kwaaijongen weet niet dat je een telefoon op wachtstand kunt zetten en de slechte prestatie van een bedrijf zelf kunt controleren, is geen moeite en vraagt geen inspanning/kosten.

Hopelijk blijft de kwaaijongen nog lang genieten van z,n/haar OBN abbonement,vermoedelijk ligt die toko binnenkort plat (*-*)

somdv
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:21

Re: Drama rondom de glasvezel kabel van OnsBrabant Net

Ongelezen bericht door somdv »

De topic gaat nu wel een hele andere kant op.

Verder lees ik bijna geen klachten over internet en telefonie. Alleen over digitale TV.

Op het forum van onsbrabantnetniet zie je steeds minder mensen. Volgens mij beginnen de problemen zich aardig op te lossen. Gebrek aan communicatie en terugkoppelen van klachten via de helpdesk gaat niet goed. Daar zit de grootste pijn.

Ik werd vandaag pas gebeld door Hertzinger of mijn klachten (sinds december) zijn opgelost. Dat is sinds twee weken het geval. Kennelijk is er flink wat verbeterd op het newerk.

Gesloten