Pagina 1 van 1

upc

Geplaatst: 12 mar 2009 19:45
door anneke upc
En ook ik heb problemen met het beantwoorden van mijn vragen van UPC.
Vandaag heb ik voor de laatste keer een mail gestuurd na vele malen bellen en na het indienen van een klacht waar ik helaas geen reactie op terug krijg.
Moet er dan eerst gerechtelijke stappen ondernomen worden voor je als klant serieus wordt genoemen?
Hieronder een copie van mijn laatste actie.

Beste mensen van UPC,

Vandaag kreeg ik mijn rekening on-line van UPC.
Tot mijn schrik zag ik een groot bedrag staan dus heb ik even gebeld.
De medewerker wist mij te vertellen dat de rekening en de betalingsregeling elkaar gekruist hadden en helaas was het bedrag al geïncasseerd
Ik vertelde haar dat gaat niet lukken dat bedrag staat niet op mijn rekening.
Zij zei nou dat bel je de bank toch om het te storneren.
Er is mij nu verteld dat ik iedere maand voor de 19e een bedrag moet storten en dan is er niets aan de hand graag verneem ik van u of dit klopt en wordt er deze maand zoals beloofd ook niets meer afgeschreven?
Deze maand heb ik dat bedrag voldaan en per fax de storting naar u toegestuurd.
De betalingsachterstand is geheel aan mijzelf te wijten dat besef ik,maar ik ben verantwoordelijk voor mijn fouten en u voor de uwe.
Mijn vraag is dat mijn taak dan jullie maken die fout en als het nu fout gaat hoe zit het met komende maanden.
Graag zou ik van u vernemen wat er nu van mij verwacht word.
Ik heb voldaan aan de voorwaarden van de betalingsregeling (waar ik nog steeds geen bericht van heb en dus niet weet wat en wanneer er betaald moet worden?)
Vanaf 2 maart heb ik nu 3 betalingen gedaan en toch willen jullie het gehele bedrag incasseren.
Het valt mij op dat de help-desk die ik meerdere keren heb gebeld het ook niet weet en mij steeds andere dingen verteld,zoals eerst dit betalen etc.
Tot nu toe heb ik alles wat mij verteld is opgevolgd,maar ik wil nu weten wat moet er nog betaald worden(betalingsregeling) en wanneer en hoelang.
Ik ben met u een betalingsregeling aangegaan en wil me daar ook aan houden,maar u maakt het mij wel erg lastig.
Ik zou graag willen dat u de rekening even bekijkt en mij het resultaat laat weten.

Graag ontvang ik een vergoeding voor de vele keren dat ik met u gebeld heb.
Deze week heb ik zonder telefoon en internet gezeten ondanks de belofte van wel 5 medewerkers die zeiden dat dit niet zou gebeuren.
De medewerker die ik vandaag sprak zei dat weer,maar helaas ik heb er niet veel vertrouwen in kunt u mij nu aub helpen met mijn vraag en verdere blokkades in de toekomst voorkomen?
Ik hoop dat er een antwoord komt op mijn vraag,want ik ben lichtelijk wanhopig en het bellen meer dan zat.
Zoals de zaken er nu voor staan denk ik erover om na de afbetalingen mijn contract met UPC op te zeggen of er moet iets veranderen.

Met vriendelijke groet

Re: upc

Geplaatst: 13 mar 2009 01:13
door anneke upc
Na een dubbele check zie ik tot mijn verbazing dat veel gesprekken dubbel gedeclareerd zij.
Zelfde minuut nou dat lukt niemand.
Ik hoop dat upc zo vriendlijk is om alles even na te kijken.
Voor mij duidelijk waarom mijn nota zo bizar hoog is.
Voor de zekerheid heb ik alles uitgeprint,zodat ik wel bewijs in handen heb.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je zelf moet opletten.
Ik wacht deze week nog af en dan neem ik verdere stappen dit hoef ik ook niet te doen op mijn werk dan ben ik snel uitgewerkt.
Hebben meer mensen ervaringen met dubbel gedeclareerde kosten?

met vriendelijke groet

Re: upc

Geplaatst: 13 mar 2009 14:22
door D1RK
Vraag een gecorrigeerde rekening en betaal deze niet.

Ze zullen echt niet zo snel afsluiten want ze verliezen al genoeg klanten.
Niet bellen maar mailen want dan heb je tenminste bewijs en je bespaar de dure 0900 kosten.

Re: upc

Geplaatst: 13 mar 2009 14:37
door anneke upc
Ha Dirk,

Wat zeg je nou niet snel afsluiten?
Ondanks de afgesproken betalingen die ik moest doen ben ik de gehele week afgesloten geweest.
Na ong 10 telefoontjes heb ik het opgegeven en zodoende kom ik hier terecht.
Er is ook een mail naar webmail van UPC en een klachtenbrief naar de klantenmanager gestuurd,maar ik krijg geen respons.
De gespecialiceerde rekening heb ik en juist daarop zie ik dat er dingen niet kloppen.
Bewijs het maar dat er niet zoveel gebeld is.
Voor de zekerheid heb ik bepaalde nummers laten blokkeren half febr .
En wat blijkt 2 weken later krijg ik een telefonische sms van UPC dat ze mijn nummers laten blokkeren ivm een betalingsregeling hoezo langs alkaar heenwerken?
Ik weet het niet meer hoor voorlopig moet ik maar weer vertrouwen op de dingen die toegezegd zijn en dat is geen nieuwe blokkade en ik wacht op antwoord van mijn vragen ( zie boven) Van UPC.

met vriendelijke groet

Re: upc

Geplaatst: 13 mar 2009 16:06
door anneke upc
Geweldig krijg zojuist per post de betalingsregeling.
Minder geweldig de bedragen komen niet overeen met de bedragen die op mijn UPC staan.
Wat nu?
Er is wel geincasseerd van mijn rekening,omdat de zaken elkaar gekruisd hebben bedrag kan ik storneren hoop ik want anders heb ik een probleem.
Ik wacht nog steeds op respons van mijn klachtenbrief en mijn mail naar UPC.
Ik ga van de week toch maar even langs de DAS om te vragen wat ik hier aan kan doen.

met vriendelijke groet

Re: upc

Geplaatst: 13 mar 2009 16:26
door agro
Storneren kan gratis tot 30 dagen na afboeking.

Wil je dat upc niets meer van je rekening kan afschrijven, laat dan een selectieve blokkade voor hun op je rekening leggen, ze kunnen dan gegarandeerd niets meer afschrijven totdat deze blokkade is opgeheven.

Met afsluiten zijn ze echt nog wel vlug, maar je kan dan nog wel gebeld worden maar zelf niet meer bellen.
Misschien kan je ook alvast eens naar alternatieven gaan zoeken, een kennis van mij heeft ongeveer zelfde probleem gehad, is er vanaf augustus tot december mee doende geweest, en heeft de firma list en bedrog helemaal de deur uit gedaan.
Hij heeft wel betaald wat volgens zijn berekening betaald moest worden, maar is toch nog druk bezig met incassoburo, de firma list en bedrog eist nog enige honderden euro,s
sterkte toegewenst.

Re: upc

Geplaatst: 15 mar 2009 20:00
door anneke upc
Ha Agro,

Bedankt voor de tip morgen ga ik naar het postkantoor voor een blokkade,zodat er niets zonder mijn toestemming van mijn giro wordt gehaald.
Verder ben ik bezig om uit te zoeken of het nummer wat zo vaak zou zijn gebeld ook de gesprekken heeft bijgehouden en of bij hun ook het aantal is bijgehouden ( vlgs mijn berekening zou dat de helft moeten zijn).
Ik vraag het dan gelijk op van de laatste 4 maanden.
Dat is het enigste waar ik mee kan bewijzen dat upc dubbel heeft gerekend.
Verder kies ik er nu voor om het juiste pad te bewandelen en dat is betalen wat de vraag is.
Dit is de enigste manier om upc te laten weten dat ik van goede wil ben.
Als ik verder niets van upc hoor ( ik heb de vraag al gesteld om mijn facturen na te kijken) kan niemand mij verwijten dat ik ben gestopt met betalen.
Helaas heb ik tot nu toe nog niets van ze vernomen.

met vriendelijke groet.

Re: upc

Geplaatst: 17 mar 2009 09:36
door Henri42
[Dit bericht is verwijderd vanwege het overtreden van de gedragsregels.]

Re: upc

Geplaatst: 17 mar 2009 19:06
door Beertje02
Zal wel weer de gebruikelijke onzin van henri geweest zijn die is verwijderd.

Re: upc

Geplaatst: 17 mar 2009 19:55
door Mendoza
@anneke upc.

Ik raad je aan om eerst even langs de winkel te gaan. Wie weet kunnen die al een hele hoop voor je oplossen.

Re: upc

Geplaatst: 17 mar 2009 20:07
door dhc
@D!RK:
[/quote]Ze zullen echt niet zo snel afsluiten want ze verliezen al genoeg klanten

Vraag 1: Heb jij ervaring met snel afsluiten? Zo niet, praat dan geen onzin!
Ik heb daar wel ervaring mee, één keer een rekening vergeten en gelijk het internet eraf!

Vraag 2: Kun je dat bewijzen dan, ik kan me niet herinneren de laatste tijd iets gelezen te hebben over klantverlies bij upc....ben je niet in de war met een of andere duistere russische provider?

Dus: kom met argumenten en praat geen p**p!

Re: upc

Geplaatst: 19 mar 2009 15:28
door agro
Helaas heb ik tot nu toe nog niets van ze vernomen.
Dat ze reageren kan nog maanden duren, als je al iets hoort, als je je betalingen hebt stopgezet, of het bedrag van de spookfactuur hebt betaald dat volgens jou correct is, maar niet overeenkomt met het factuurbedrag, hou er dan ernstig rekening mee dat je plotseling kan zijn afgesloten zonder enig bericht voorafgaande.

Met bovenstaande rekening houdend, kan je je misschien toch alvast eens orienteren op alternatieven, mocht het naar tevredenheid opgelost worden is er niks aan de hand, maar zou je worden afgesloten heb je in ieder geval mogelijk een alternatief.

succes.