LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo ellende...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Miranda68
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 apr 2009 08:15

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Miranda68 »

nou ik ben ook bezig met bos incasso, natuurlijk heb ik geen enkele reactie gekregen vanuit Ziggo op mijn aangetekende klachtenbrief naar de directeur klantenservice, mw Ferment.... niets nada..

wel is de incasso gewoon doorgezet natuurlijk..
nu is het wel weer erg grappig dat het bedrag veel LAGER is dan het door mij gestorneerde bedrag van het spookpakket.
hoe dat zit? geen idee...

bijkomend nadeel is dat de overstap naar KPN niet mogelijk bleek dmv ontbreken benodigde kabel in huis.. dus actieve pakket doorgestart bij ziggo want andere mogelijkheid hebben we momenteel dus niet... balen hoor..
nu zitten we nog steeds aan ziggo vast...
bij herstart stond er ineens een tegoed op onze naam, dus de eerste afschrijving was slechts 1 euro ???? hoe dat zit snap ik dus niet, heb ook specificatie gevraagd....

de incasso van Bos is door mij en mijn rechtsbijstand beantwoord door een bezwaarschrift, dat is dan gelijk het laatste dat de rechtspersoon kan doen, want (nu komt ie) het bedrag van ons conflict is te laag!!! handig he al die verzekeringen.

ik heb er zo mijn buik van vol, maar wat ziggo betreft houd ik vol, want ik sta in mijn recht, het pakket is foutief door hen gestart, de klantenservice heeft al die maanden verzaakt het op te lossen, en voor een pakket wat ik niet heb waarvan ik geen modem of tv card in mijn bezit heb ga ik dus echt geen cent betalen, ik zou zeggen morgen zo naar de rechter, ik doe dat zelf wel...
kom maar op.

Peter van A
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2009 15:53

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Peter van A »

Ik heb vrijdag de hele middag zitten wachten op een monteur die niet op kwam dagen.
Ik heb momenteel een abonnement bij ziggo en dat gaat best goed.
Alleen begrijp ik niet dat ondanks ik tv, internet en schijnbaar ook al telefonie heb via mijn z3 abonnement ik niet al de korting krijg die ik had moeten krijgen net zoals een alles in 1 abonnement.
Ook hebben ze mij nooit een digitaal kastje opgestuurd waarmee ik digitaal tv kan kijken.
Eigenlijk bestelen ze op deze manier toch hun klanten of zie ik dat verkeerd?

Peter van A
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2009 15:53

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Peter van A »

Ik ben bang dat ik dus ook problemen ga krijgen ik heb alles namelijk al bij ziggo maar ga ook naar alles in 1 pakket nemen.
ook ik heb van de tv een klantnummer en van het internet gebeuren heb ik een klantnummer.

wat mij trouwens heel erg verbaasd is ook het volgende.
We bellen niet naar Ziggo maar naar een callcenter.
mensen van Ziggo krijg jezelf niet te spreken jammer genoeg.
Waarom pikken wij als consument dit eigenlijk.
Alle grote bedrijven, banken energiebedrijven en ook de overheid werken met callcenters.
Die mensen hebben een standaard lijst met standaard antwoorden.
Is er geen mogelijk heid dat we bedrijven die de klant zelf niet meer te woord wil/kan staan gaan boycotten.
Want wij de consument maken zo'n bedrijf groot en ze zijn te beroerd om je fatsoenlijk te helpen en aan te horen.
Ook bank passen, waarom betalen wij als consument die kosten eigenlijk?
Maar ja ik draaf door, we hadden het over Ziggo een van de grote monopolisten

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Taitennek »

Ik heb Ziggo medio december een zgn. rode kaart toegestuurd om de automatische incasso te beèindigen. Werd genegeerd. Ik heb daarna, met volle medewerking van mijn bankrelatie, een blokkade opgezet zodat Ziggo niet meer KAN incasseren! Ook alle diensten opgezegd.

Omdat Ziggo een monopolist is in onze regio, heb ik bij KPN een ADSL verbinding geregeld. Binnen no-time geregeld. Ik heb alleen een internet verbinding via de telefoon en afgezien van de instap-kosten betaal ik nu €25,= per maand voor een verbinding die gelijk is aan Ziggo's Z2 pakket.

Effe afkloppen: ik heb tot nu toe niets te klagen over de internetverbinding van KPN.......... De tijd zal het leren.

Miranda68
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 apr 2009 08:15

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Miranda68 »

wat fijn dat je kan overstappen naar kpn, ik baal als een stekker dat er geen kabels in huis liggen, ja misschien ergens onder de door de vorige bewoners aangelegde houten vloer???

ik heb mijn verhaal bij coax weggelegd, en daar had ik wel gelijk reactie op. nu heb ik he gevoel dat er iig iemand iets voor me doet....
nu de rechtsbijstand het bedrag te laag vindt en dus niets doet, en de ombudsman ook al niet reageert is het soms wel een eenzame strijd tegen de titanen..

en ik ben het met je eens Peter dat een callcenter zoals bij ziggo wat ze dan ook nog eens klantenSERVICE noemen, een lachertje is,
gevuld met studenten die een centje bij verdienen, en idd antwoorden oplezen van hun schermpje... en geen enkele keer dat ik belde is het tot een oplossing gekomen van mijn spookpakket...
soms had je een goede, vriendelijk en die blijk gaf van kennis en oplossend vermogen beloofde of naar bleek veinsde..... want ook die persoon ging gewoon naar huis zonder de gedane beloftes na te komen....





:evil: :evil: :evil: :evil:

Miranda68
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 apr 2009 08:15

Re: Ziggo ellende...

Ongelezen bericht door Miranda68 »

ik heb goed nieuws, dankzij de bemiddeling van COAX is het allemaal opgelost.
het spookpakket is gecrediteerd en staat nu op 0 euro, nummer is gelijk opgeheven.
incasso van Bos is teruggetrokken.

verder zit er blijkbaar iemand daar hele dagen te crediteren want er stond ineens een bedrag open op het actieve account, wat niet kon omdat alles braaf betaald was, en ik dat ook kon aantonen...
de meneer moest het eerst nog even tot op de bodem uitzoeken en belde terug met de mededeling dat dit ook was opgelost, en voor gemaakte kosten en doorstaan leed kreeg ik van ziggo 75 euro tegoed...

alles per mail bevestigd!

en nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.

Gesloten