LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC helpdesk word duur geintje

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Wie wil niets meer met UPC te maken hebben?

Ik wil er niets meer mee te maken hebben
11
69%
Ik ben een tevreden klant van UPC
5
31%
 
Totaal aantal stemmen: 16

EvE2
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2009 23:11

UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door EvE2 »

En ook ik voel me flink gedupeerd door de UPC helpdesk. Hun verkeerde voorliching van zaken kost me deze maand al honderden euro's...

Het verhaal is lang en doodsaai, maar hier eventueel te lezen:

http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=32551.0

Is eigenlijk een identiek verhaal als ik al veel vaker op het internet heb gevonden. Gewoon een incapabele helpdesk en dat kost de klant geld. De service is van een dusdanig belabberd niveau dat ik het als persoonlijke queeste op me heb genomen zoveel mogelijk mensen hierover te informeren in de hoop dat ze niet dezelfde fout maken als ik en klant bij UPC worden.... :cry:

jan f.
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005 08:33

Re: UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door jan f. »

Mijn ervaringen met UPC zijn wisselend. In het verleden heb ik veel problemen gehad, daarna is het een tijd goed gegaan. Ik begon zelfs enig vertrouwen in UPC te krijgen en heb besloten een totaalpakket bij UPC te nemen. En toen begon de ellende opnieuw. De technische installatie was geen probleem, maar daarna begon de ellende. De draadloze adapter was niet "aan de praat" te krijgen. Uren, vooral wachtend, aan de telefoon gehangen. Na gedreigd te hebben de hele handel in een volle UPC winkel te komen terugbrengen eindelijk een deskundige aan de lijn gekregen. Daarna is het eindelijk gelukt. De installatie CD die geleverd wordt is voor Windows XP (ik heb Vista). Overigens zijn er meerdere typen USB adapters in de pakketten van UPC. Daarna geconstateerd dat bij het opnieuw opstarten van de PC die adapter niet automatisch herkend wordt en moet worden verwijderd en opnieuw geplaatst, dus ieder ochtend even onder het bureau duiken. Weer een uur aan de telefoon, vooral wachtend. Uiteindelijk een link van UPC gekregen waarop ik dan de juiste driver zou kunnen dowloaden. Deze werkt ook maar half, nu gaat de USB-adapter niet meer uit (het lampje/LEDje blijft branden ook als de PC uit is geschakeld). Maar ik hoef nu in ieder geval niet meer iedere ochtend op mijn blote knieën onder mijn bureau te kruipen.
Blijft over de snelheid. De downloadsnelheid van het Fiber Power 30 pakket varieert van 0,8 tot 8 Mbps. Op meldingen via het contactformulier wordt tot nu toe niet gereageerd.
Ik zal daarover toch eens in een UPC-winkel op het moment dat er ook andere klanten zijn op luide toon wat vragen over gaan stellen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door agro »

Blijft over de snelheid. De downloadsnelheid van het Fiber Power 30 pakket varieert van 0,8 tot 8 Mbps.
De snelheid wordt door de firma list en bedrog bewust afgeknepen, zie onderstaande topics en de links welke in deze topics worden vermeld.
En maar adverteren fiber power gaat verder dan waar ADSL ophoud, vooralsnog is dat alleen maar in de prijs. :oops: :D

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=71760

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71521
Op meldingen via het contactformulier wordt tot nu toe niet gereageerd.
Op bovenstaande topics ook niet.

Smitsmannetje
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2008 23:56

Re: UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

Die agro zit hier altijd de satteliet te promoten. Heb ik eens gezien bij mijn overbuurman via Canal Ditgitaal. Wat een doffe ellende die meuk. Beeld via UPC is haarscherp.
Maar dit is off-topic

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door Henri42 »

De 2.000.000 klanten bij UPC zijn overwegend tevreden.
Ik heb me ooit door Agro laten verleiden tot het kopen van een schotelinrchting, wie wil deze installatie van me overnemen kijk dan op Marktplaats, een slecht advies van Agrp csm is ook overstappen door de knijpers van OBN :mrgreen:

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: UPC helpdesk word duur geintje

Ongelezen bericht door RTD-Z »

dat snelheid knijpen is niet meer hier gaat het Fibre60 oppietoppie weer gelukkig.

Als je moet bellen met helpdesk bel je GEEN 0900-1580 a 10c/pm
maar bel je 020 7755000 (het nummer achter 1580 :) ) a lokaal tarief :D

Gesloten