LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door alderwood »

Het vroegere online formulier zag ik al als een ontmoediging van je vragen en
klachten.
In plaats daarvan heeft Tele2 nu de virtuele assistent en dat is me toch een stom gedoe niet te kort.

Ook als je naar de klantenservice belt en iets vraagt over een onduidelijke faktuur
n.a.v. de verlenging van je abonnement, never hoor je verder iets.

Duidelijk, ze willen dat je zo veel mogelijk zelf belt, want dat zorgt voor omzet.

Hoe Tele2 naar hun zeggen qua klantvriendelijkheid telkens goed
beoordeelt wordt, is mij een raadsel.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door tennis »

alderwood schreef:Het vroegere online formulier zag ik al als een ontmoediging van je vragen en
klachten.
In plaats daarvan heeft Tele2 nu de virtuele assistent en dat is me toch een stom gedoe niet te kort.

Ook als je naar de klantenservice belt en iets vraagt over een onduidelijke faktuur
n.a.v. de verlenging van je abonnement, never hoor je verder iets.

Duidelijk, ze willen dat je zo veel mogelijk zelf belt, want dat zorgt voor omzet.

Hoe Tele2 naar hun zeggen qua klantvriendelijkheid telkens goed
beoordeelt wordt, is mij een raadsel.

Ok, en wat is U vraag?

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door alderwood »

Hoe ik de voicemail van mijn vaste telefoon kan uitschakelen.
Zoals dit ergens op hun site staat, lukt me dit niet.

De virtuele assistent geeft een herhaling van zetten.
Iets in de trant van "moeten wij de vraag doorgeven naar de klantenservice.
Ja.
Wat is uw postcode en huisnummer?
1234.YY 4.
moeten wij de vraag doorgeven naar de klantenservice?.
Ja
Wat is uw postcode en huisnummer?

Of iets in die trant, daar wordt je toch niet goed van.
Vanmorgen klantenservice gebeld, wachttijd langer dan 5 min.
Toen maar gemailed naar [email protected].
OK verwacht nu nog geen antwoord.

Weet u de oplossing?
Gaarne stap voor stap wat ik moet doen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door tennis »

Lees hier de handleiding:


http://www.tele2.nl/shop/Internet-Belle ... en.xml?x=c


U kunt uw Voicemail uitzetten door eenmalig # 61 # in te toetsen. Uw gemiste oproepen worden dan NIET meer naar uw Voicemail doorgestuurd. Uw voicemail instellingen blijven nog 6 maanden geactiveerd. Hierna komen de instellingen te vervallen. U kunt uw Voicemail altijd opnieuw activeren.

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door alderwood »

Moet ik dan niet een of ander nummer kiezen?
Gewoon #61# intoetsen en dan?
Op welke toetst druk ik dan vervolgens?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door tennis »

alderwood schreef:Moet ik dan niet een of ander nummer kiezen?
Gewoon #61# intoetsen en dan?
Op welke toetst druk ik dan vervolgens?
Je zet je telefoon aan, toets #61# en sluit weer af!

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 stom gedoe met die virtuele assistent.

Ongelezen bericht door alderwood »

Bedankt voor de hulp, maar het ging toch heel anders.

Maar ook Siemens blijft in gebreke.

Ik heb hun Gigaset AS285 duo en hoewel er geen bericht was, bleef toch de berichtentoets knipperen.
Hun antwoord was dat dan de voicemail van Tele2 uitgeschakeld moest worden.

Volgens uw advies gedaan hielp niet.

Na lang gemier kwam er per toeval <voicemail> op het display en na ok #61# en na weer ok was het toestel pas weer normaal..
Hierover staat niets in de gebruiksaanwijzing.

Inmiddels was ik van de 2e handset alle nummers kwijt, onderling versturen
ging ook niet.
Daar wordt ik helemaal niet blij van.

Gesloten